Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-15
Toruń: Dostawa mikroskopu operacyjnego do zabiegów neurochirurgicznych.
Numer ogłoszenia: 112329 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu , ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6100319, faks 056 6557530.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.med.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mikroskopu operacyjnego do zabiegów neurochirurgicznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mikroskopu operacyjnego do zabiegów neurochirurgicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga ubiegac sie Wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-4 prawo zamówień publicznych, b)przedłożą na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymagane oświadczenia i dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu na podstawie dołaczonych do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzajacych spełnienie warunków udziału w postepowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załącza do oferty oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 prawo zamówień publicznych i oświadczenie zgodne z art. 24 ust. 1 pkt 1-10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-4 prawo zamówień publicznych. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych załącza do oferty następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 3.Dla potwierdzenia, że oferowana przez Wykonawcę aparatura medyczna odpowiada określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 wymaganiom, Wykonawca musi dołączyć do oferty: 1) katalog, bądź folder oferowanego przez Wykonawcę , 2) dla potwierdzenia, że oferowana przez Wykonawcę aparatura medyczna jest dopuszczona do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne powinien na oferowany przez siebie towar złożyć wraz z ofertą odpowiednio: a) deklaracje zgodności producenta - dla wyrobów medycznych wszystkich klas, b) certyfikaty jednostki notyfikowanej biorącej udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego (Certyfikaty CE) - dla klasy wyrobu I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III, c) wpisy/zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania - dla wyrobów medycznych wszystkich klas za wyjątkiem I i IIa jednak pod warunkiem, że pierwsze wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju UE, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych - w takim przypadku należy załączyć stosowne oświadczenie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.med.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu, ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń, pok. nr 030 - kancelaria szpitala..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Modernizacja kociarni i części socjalnej w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Przybyszewskiego 3 w Toruniu - etap II.
- Relokacja stołówki w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Szosa Chełmińska 224/226 w Toruniu
- Modernizacja zespołu żywieniowego w Szkole Podstawowej nr 24 w Toruniu
- Dostawa dwóch pojazdów dostawczych na ON oraz elektrycznego pojazdu dostawczego.
- Kurs komputerowy o standardzie ECDL BASE lub równoważny w projekcie "Młodzi przyszłością regionu!"
- Malowanie pomieszczeń w budynkach A i B Inspektoratu ZUS we Włocławku, ul. Płocka 167
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa leków, szczepionki BCG, koncentratów do dializ, preparatu złożonego do znieczuleń miejscowych oraz innych.
- Dostawa urządzeń medycznych dla nowego Bloku Operacyjnego Oddziału Urologii.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.