Ogłoszenie z dnia 2016-06-30
Bydgoszcz: Przebudowa toalet na parterze siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 112355 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy , pl. Piastowski 4a, 85-012 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 320 24 00, faks 52 321-42-40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organ nadzoru nad warunkami pracy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa toalet na parterze siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy toalet na parterze siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w zakresie ujętym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia składanych ofert za pomocą wadium w kwocie 900,00 zł (słownie dziewięćset złotych). Wadium może być wnoszone zgodnie z wyborem Wykonawcy w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych i poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 98 1010 1078 0106 4713 9120 0000 z adnotacją -Wadium - Bd-2211-1/2016 - Przetarg nieograniczony - Przebudowa toalet na parterze siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych. Za moment wniesienia wadium uznaje się moment wpływu na rachunek Zamawiającego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży prawidłowo wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ - wykaz, robót budowlanych z okresu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia działalności, które wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył (co najmniej 5 robót budowlanych o wartości co najmniej 50.000 zł brutto każda), a ich zakres był tożsamy lub zbliżony do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem; Zamawiający wymaga potwierdzenia od podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, że roboty zostały wykonane należycie- referencje
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli osoba pełniąca funkcję kierownika budowy po stronie wykonawcy złoży wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ - oświadczenie o posiadaniu uprawnień wymaganych przepisami prawa oraz kopię uprawnień kierownika budowy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga podania w załączniku nr 6 do SIWZ wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z ich kwalifikacjami, doświadczeniem oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (zatrudnienie - umowa o pracę); minimum 6 osób ze względu na zakres prac objętych zamówieniem
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową: informacja ma wykazywać, że dany podmiot posiada zdolność kredytową lub posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 50.000,00 zł. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Plac Piastowski 4a, Kancelaria, pok. 109.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2016 godzina 08:00, miejsce: Kancelaria (pokój 109) Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy, Plac Piastowski 4a, 85-012 Bydgoszcz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa zestawów dydaktycznych do zajęć z fizjologii człowieka
- 20/PA/2025 Roboty budowlane w branży elektrycznej - drobne, naprawy, remonty, bieżąca konserwacja oraz pogotowie techniczne w nieruchomościach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- REMONT OGRODZENIA W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 10 W BYDGOSZCZY
- 33/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Chodkiewicza 75 w Bydgoszczy
- "Organizacja wyjazdu edukacyjno-terapeutycznego dla rodzin"
- 21/PA/2025 Robót budowlane w branży sanitarnej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja oraz pogotowie techniczne w nieruchomościach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 6 w Oleśnicy
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. LEŚNEJ POLANY, W ULICY BOCZNEJ OD UL. ŻWIROWEJ, W UL. SOŁECKIEJ I W UL. WYDMOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZCIANY, GMINA JABŁONNA"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Żyrardowie.
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Budowa mieszkań wspomaganych na terenie osiedla przy ul. Orląt Lwowskich w Nysie
- Remont konstrukcji i pokrycia dachu przychodni przy ul. Elbląskiej w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.