eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie melioracji szczegółowych zadania inwestycyjnego pn. Sikórz Kamionki II etap VI-VII melioracja gruntów, gm. Stara Biała

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-01

POZYCJA 11236

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie melioracji szczegółowych zadania inwestycyjnego pn. Sikórz Kamionki II etap VI-VII melioracja gruntów, gm. Stara Biała Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, do kontaktów: Agnieszka Gozdalik, ul. Ksawerów 8, 02-656 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 8438131, fax (022) 8438071, e-mail: WZMiUW@warszawa.wzmiuw.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.warszawa.wzmiuw.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urzązeń Wodnych w Warszawie Oddział w Płocku, Bożenna Bieńkowska, ul. 1-go Maja 7b, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024/269 79 88, fax 024/269 79 81, e-mail: imp2@wp.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:rolnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie melioracji szczegółowych zadania inwestycyjnego pn. Sikórz Kamionki II etap VI-VII melioracja gruntów, gm. Stara Biała. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: wieś Kamionki , Stara Biała,Kowalewko i Srebrna gm. Stara Biała. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.drenowanie gruntów ornych na pow.217,73 ha 2.rowy do odmulenia warstwą 20 cm - 250 m 3.rowy odpływowe - 86 m 4.przeciski pod drogą o nawierzchni bitumicznej - 3 szt 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Drenowanie gruntów na pow. 217,73 ha 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.04.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15 000 zł ( piętnaście tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte art. 22 ust.1 ustawy pzp, i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znaczenie warunku - 60%a) wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat, (tj w latach 2002 - 2006) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu wykonał co najmniej dwa zamówienia w zakresie drenowania gruntów ornych o łącznej powierzchni 100 ha.Za udokumentowane wykonanie robót o w/w zakresie Wykonawca otrzyma - 5 pkt· Za udokumentowane wykonanie większego zakresu robót niż w/w Wykonawca otrzyma -10 pkt Należyte wykonanie w/w zamówienia musi być potwierdzone dokumentami ( tj. referencjami z których wynika zakres rzeczowy i finansowy wykonanych robót lub protokóły odbioru końcowego).b) wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności wodno-melioracyjnej z co najmniej pięcioletnim stażem na stanowisku kierownika budowy z aktualnym zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa o opłaceniu składek i ubezpieczenia. Za udokumentowanie kadry technicznej do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca otrzyma : Kierownik budowy z wyższym wykształceniem - 10pkt Kierownik budowy z średnim wykształceniem - 5pkt c)Wykonawca winien udokumentować dysponowanie podstawowym sprzętem (własnym , dzierżawionym lub wynajętym) tj. Koparka FTC - 1 szt Maszyna do drenowania bezrowkowego - 1 szt Koparka gąsiennicowa podsięb. o poj. łyżki 0,25m3 - 1 szt Spycharka gąsiennicowa o mocy min.55 KW - 1 szt Za udokumentowanie podstawowego sprzętu Wykonawca otrzyma 5 pkt. Za udokumentowanie dysponowania większej ilości sprzętu podstawowego Wykonawca otrzyma 10 pkt 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.- znaczenie warunku - 40 %a)wykonawca w okresie ostatnich trzech lat osiągnął średni przychód ze sprzedaży w wysokości co najmniej2 mln z Za udokumentowanie średniego przychodu ze sprzedaży w wysokości 2 ml zł Wykonawca otrzyma : - 5pkt. Za udokumentowanie średniego przychodu ze sprzedaży za ostatnie trzy lat powyżej 2mln zł Wykonawca otrzyma - 10 pkt. b)wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art.24 ust.1 lub ust.2 (Dz.U Nr 164/2006 poz. 1163 z późn. Zm.),Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia( konsorcjum) . W tym przypadku wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie .Przy ocenie spełnienia przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o charakterze podmiotowym ( art.24 ust.1 pkt.1-10 i ust.2 pkt.1 - 4 ustawy) powinni spełniać wszyscy współubiegający o zamówienie , natomiast wymagania dotyczące potencjału technicznego i sytuacji ekonomicznej - doświadczenia w realizacji zadań o charakterze podobnym - mogą spełniać tylko niektórzy z nich tak, by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich łącznie wymagania te były spełnione.Wszyscy wspólnicy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków stosując wzór : Pw = Z x Ww / W max / x 100 gdzie : Pw - ilość punktów za dany warunek Z - znaczenie warunku w%Ww - ilość punktów przyznana w ocenie tego warunku Kryterium ustalenia kolejności wykonawcy, po dokonanej ocenie spełnienia warunków, będzie wielkość średniego przychodu ze sprzedaży za ostatnie trzy lata Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz U Nr 87 poz. 605 , § 1 ust. 1, 2 i 3) złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: 1)Wypełniony wniosek o dopuszczenie udziału w postępowaniu ( na załączonym druku od zamawiającego) 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 3)Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania. 4)Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 5)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp .Zaleca się skorzystanie ze wzoru oświadczenia , stanowiącego zał. Nr.0 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu . Wniosek wraz z załącznikiem dostępne są u zamawiającego w formie wydruku lub pocztą elektroniczną 6)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub protokóły odbiorów) 7)Informację o kwalifikacjach i doświadczeniu podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie wraz z załączonymi uprawnieniami, przebiegiem pracy zawodowej i przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa 8)Informacja o podwykonawcy (jeżeli oferent zamierza zatrudnić podwykonawcę )9)Informacja o sytuacji finansowej za ostatnie trzy obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. a)Informacja o posiadanym, wynajętym lub wydzierżawionym sprzęcie podstawowym do wykonania zamówienia 10)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z deklaracją wykonawcy o jej odnawianiu na okres wykonywania obowiązków umownych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2,3, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przedmiotu zamówienia podwykonawcy na zasadach określonych w art.647 Kodeksu Cywilnego .Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ zostanie przesłana przy zaproszeniu do składania ofert. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.03.2007, godzina 10:00, Płock ul. 1-go Maja 7b - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; SEKTOROWY PROGRAM OPERACYJNY - Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 Priorytet: 1.2 Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich Działanie 2.5: Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi 2) Informacje dodatkowe: Ocena spełniania powyższych warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. wykonawcy. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie wynika z odrębnego pełnomocnictwa, pełnomocnictwo należy załączyć do wniosku w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Każda zapisana strona wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wszystkich załączników, a także wszelkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany muszą być podpisane (podpis i pieczątka imienna lub czytelny podpis) przez wykonawcę lub uprawnionego, lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy zgodnie ze sposobem reprezentacji opisanym w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Złożone pełnomocnictwo powinno zawierać uiszczoną i skasowaną opłatę skarbową, zgodnie z art. 1 ust. 1 pk. 2a ustawy z dnia 9 września 2000 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 86, poz. 960 z późń. zm.). Wszystkie strony wniosku winny być spięte lub zszyte w sposób zabezpieczający przed jego dekompletacją. Dopuszczalne jest składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące wykonawcy. Język, w którym można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: - polski. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Wniosek należy złożyć w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym bezśladowe otworzenie lub zapoznanie się z jego treścią. Opakowanie powinno być zaadresowane do zamawiającego z zaznaczeniem Sikórz -Kamionki II . Opakowanie musi być opatrzone pełną nazwą i dokładnym adresem (ulica, numer lokalu, miejscowość, numer kodu pocztowego) wykonawcy składającego wniosek. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.