Ogłoszenie z dnia 2017-07-26
Ogłoszenie nr 112393 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Nowy Sącz: Zamówienie na remont instalacji wewnętrznych istniejących sanitariatów wraz z
odnowieniem pomieszczeń po robotach, wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Kościuszki
3
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500003622-N
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, krajowy numer identyfikacyjny
491893180, ul.
Jagiellońska
33,
33-300
Nowy Sącz, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
+48 18 41 41 600, faks
+48 18 41 41 700, e-mail
bziecina@nowosadecki.pl,
mzelasko@nowosadecki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nowosadecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie na remont instalacji wewnętrznych istniejących sanitariatów wraz z odnowieniem pomieszczeń po robotach, wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Kościuszki 3
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.17.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - remont instalacji wewnętrznych istniejących sanitariatów wraz z odnowieniem pomieszczeń po robotach, wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Kościuszki 3: o instalacja C.O.; o instalacja wodna; o instalacja kanalizacyjna. Zamówienie jest częścią zadania realizowanego pod nazwą: PRACE REMONTOWE W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W NOWYM SĄCZU PRZY UL. KOŚCIUSZKI 3. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji technicznej, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 2 do zaproszenia do negocjacji. Przedmiar robót będący częścią załącznika nr 2 do zaproszenia do negocjacji stanowi materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem. UWAGA: 1) W dokumentacji technicznej, we wszystkich pozycjach, w których występuje nazwa producenta zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia. 2) W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, jeśli powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3) Budynek w całym okresie realizacji niniejszego zamówienia będzie użytkowany. Wykonawca musi w taki sposób zorganizować roboty budowlane, aby możliwe było niezakłócone użytkowanie obiektu. Wykonawca w trakcie realizacji robót budowlanych musi zapewnić również bezpieczeństwo osobom przebywającym w budynku. 4) Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty wykonawca udzielił co najmniej 5 - letniej rękojmi i co najmniej 5 - letniej gwarancji jakości. Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). 5) Niniejszy dokument opisuje przedmiot zamówienia w sposób kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający umożliwia i zaleca dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia oraz szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją. W sprawie dokonania oględzin proszę się kontaktować z Panią Bożeną Szymańską - Zastępcą Dyrektora Wydziału Administracyjnego, tel. 18 41 41 822. 6) Termin wykonania zamówienia: do 45 dni roboczych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą (za dni robocze zamawiający uważa dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy przypadających w tym okresie). Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 45 dni roboczych ani krótszy niż 30 dni roboczych. 7) Wynagrodzenie wykonawcy będzie miało charakter ryczałtowy. 8) Zamówienie nie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, zatem zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy. 9) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 10) O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 1b ustawy Pzp. W szczególności warunkiem udziału jest aby wykonawca dysponował osobą ze stosownymi uprawnieniami budowlanymi nadzorującą wykonanie robót. Zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 11) O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ustawy Pzp oraz art. 24, ust. 5 pkt 1 tj.: w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1574 ze zmianami) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 2171 ze zmianami).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45331100-7
Dodatkowe kody CPV:
45332000-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 14 lipca 2017 r. zamawiający zaprosił wykonawców Roberta Krzyżaka i Celinę Mordarską - Krzyżak - wspólników spółki cywilnej Firma SBT KRZYŻAK I WSPÓLNICY S.C. do negocjacji w celu udzielenia zamówienia publicznego, na remont instalacji wewnętrznych istniejących sanitariatów wraz z odnowieniem pomieszczeń po robotach, wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Kościuszki 3. Wykonawcy nie odpowiedzieli na zaproszenie zamawiającego i nie podjęli negocjacji w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT27759.21 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Świadczenie usług drukarskich dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia grupowego pn. "Księgowy"
- Dostawa foteli biurowych
- BZP.271.109.2024 Wykonanie dwóch koncepcji programowo-przestrzennych oraz dokumentacji projektowej w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn. "Magiczna Kraina Przygód".
- Zamówienie na prace geodezyjne dla celów gospodarowania nieruchomościami.
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. III,V,VII,IX,XII,XIII,XIX
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.