Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-11
Olsztyn-Kortowo: Dostawa komputerów mobilnych (notebooków) wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem - 3 szt., lustrzanki cyfrowej z wyposażeniem - 1 szt., - drugi przetarg, w ramach projektu pt.: Opracowanie alternatywnych metod zarządzania rybołówstwem drapieżnych ryb jeziorowych polegających na zastosowaniu materiału zarybieniowego pochodzącego z intensywnego chowu w obiegach recyrkulacyjnych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013,
(Umowa nr 00004-61724-OR1400001_09_11)
Numer ogłoszenia: 112432 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza , ul. Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn-Kortowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5240171 w. 60; 5241060, faks 089 5240505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.infish.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów mobilnych (notebooków) wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem - 3 szt., lustrzanki cyfrowej z wyposażeniem - 1 szt., - drugi przetarg, w ramach projektu pt.: Opracowanie alternatywnych metod zarządzania rybołówstwem drapieżnych ryb jeziorowych polegających na zastosowaniu materiału zarybieniowego pochodzącego z intensywnego chowu w obiegach recyrkulacyjnych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, (Umowa nr 00004-61724-OR1400001_09_11).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa trzech komputerów mobilnych (notebooków) w różnych konfiguracjach wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem, jednego dysku twardego zewnętrznego o pojemności minimum 500 GB, czterech pamięci zewnętrznych (pendrive) o pojemności minimum 8 GB, jednej lustrzanki cyfrowej z wyposażeniem w ramach projektu pt. Opracowanie alternatywnych metod zarządzania rybołówstwem drapieżnych ryb jeziorowych polegających na zastosowaniu materiału zarybieniowego pochodzącego z intensywnego chowu w obiegach recyrkulacyjnych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 (Umowa nr 00004-61724-OR1400001_09_11). Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Formularz cenowy _ zestawienie wymaganych parametrów, który jest Załącznikiem nr 2 do SIWZ. Wszystkie wyspecyfikowane parametry podane przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ, należy traktować jako wskazanie wymaganego poziomu technicznego i eksploatacyjnego zamawianego sprzętu. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub wskazania parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach równych bądź lepszych od wyspecyfikowanych. Zamówienie zostało podzielone na 4 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.41.00-9, 30.23.46.00-4, 48.30.00.00-1, 38.65.10.00-3, 38.65.11.00-4, 38.65.31.10-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy _ zestawienie wymaganych parametrów, stanowiący jednocześnie formularz cenowy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeSeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: - zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, tj. zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki; - zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W przypadku zaistnienia którejś z wymienionych okoliczności, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.infish.com.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza w Olsztynie
ul. Michała Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza w Olsztynie ul. Michała Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn (sekretariat na I - piętrze pokój 106).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt.: Opracowanie alternatywnych metod zarządzania rybołówstwem drapieżnych ryb jeziorowych polegających na zastosowaniu materiału zarybieniowego pochodzącego z intensywnego chowu w obiegach recyrkulacyjnych. Realizowany w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 z pomocy finansowej pochodzącej z publicznych środków krajowych oraz Europejskiego Funduszu Rybackiego (Umowa nr 00004-61724-OR1400001_09_11)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mobilny komputer (notebook) wraz z oprogramowaniem - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RAM: min. 8 GB DDR3, DYSK HDD: min. 750 GB, 7200 obr.na min lub DYSK SSD: min. 256 GB, MONITOR: matowy lub z powłoką antyrefleksyjną, full HD, 15,6 cala, rozdzielczość natywna min. 1920 x 1080, NAPĘD OPTYCZNY: combo Blu-ray ROM + DVD+ -RW DL, oprogramowanie do nagrywania, INTERFEJSY: min. 4 x USB (w tym min. 2 x USB 3.0), 1 x eSATA, 1 x FireWire, 1 x DisplayPort, 1 x D-Sub, 1 x ExpressCard, 1 x czytnik kart pamięci, 1 x stacja dokująca, GRAFIKA: pamięć wideo min. 1024 MB, KOMUNIKACJA: WLAN IEEE 802.11 a_b_g_n, modem analogowy, LAN 10_100_1000 Mbps, Bluetooth, MULTIMEDIA: wbudowany mikrofon, kamera 2.0 MPix KLAWIATURA: odporna na zalania, TYP BATERII: litowo-jonowo, min. 8-komorowa, OBUDOWA: wzmocniona konstrukcja, np. magnezowa lub aluminiowa WAGA - do 3,0 kg, SYSTEM OPERACYJNY (zainstalowany) Windows 7 Pro (wersja 64-bitowa) lub równoważny - Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy PZP, OPROGRAMOWANIE: pakiet biurowy Microsoft Office 2010 Standard MOLP wersja edukacyjna (jedna licencja (stanowisko)) lub równoważny - Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy PZP, GWARANCJA: min. 36 miesięcy, DODATKI: myszka bezprzewodowa w technologii Bluetooth, torba na laptop z nieprzemakalną podszewką. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Formularz cenowy _ zestawienie wymaganych parametrów, który jest Załącznikiem nr 2 do SIWZ. Wszystkie wyspecyfikowane parametry podane przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ, należy traktować jako wskazanie wymaganego poziomu technicznego i eksploatacyjnego zamawianego sprzętu. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub wskazania parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach równych bądź lepszych od wyspecyfikowanych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.41.00-9, 30.23.46.00-4, 48.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Notebook wraz z oprogramowaniem - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAMIĘĆ RAM: min. 4 GB DDR3, DYSK HDD: min. 320 GB, 5400 obr. na min, z czujnikiem gwałtownych ruchów, MONITOR: 13,3 cala, z podświetleniem LED, rozdzielczość natywna min. 1280 x 800, NAPĘD OPTYCZNY: DVD+ -RW, INTERFEJSY: 2 x USB, 1 x FireWire, 1 x DisplayPort lub mini DisplayPort, 1 x czytnik kart pamięci, GRAFIKA: zintegrowana, KOMUNIKACJA: WLAN IEEE 802.11a_b_g, LAN 10_100_1000 Mbps, Bluetooth, MULTIMEDIA: wbudowany mikrofon, kamera, KLAWIATURA: podświetlana, TYP BATERII: litowo-polimerowa, OBUDOWA: wzmocniona konstrukcja, np. magnezowa lub aluminiowa, SYSTEM OPERACYJNY: (zainstalowany) Windows 7 Pro (wersja 64-bitowa) lub równoważny - Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy PZP, OPROGRAMOWANIE: pakiet biurowy Microsoft Office 2010 Standard MOLP wersja edukacyjna (jedna licencja (stanowisko)) lub równoważny - Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy PZP GWARANCJA: min. 12 miesięcy, DODATKI: myszka bezprzewodowa w technologii Bluetooth, torba na laptop z nieprzemakalną podszewką. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Formularz cenowy _ zestawienie wymaganych parametrów, który jest Załącznikiem nr 2 do SIWZ. Wszystkie wyspecyfikowane parametry podane przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ, należy traktować jako wskazanie wymaganego poziomu technicznego i eksploatacyjnego zamawianego sprzętu. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub wskazania parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach równych bądź lepszych od wyspecyfikowanych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.41.00-9, 30.23.46.00-4, 48.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mobilny komputer do zbioru i obróbki danych wraz z oprogramowaniem - 1 szt, dysk twardy zewnętrzny o pojemności minimum 500 GB - 1 szt. i pamięć zewnętrzna (Pendrive) o pojemności minimum 8 GB - 4 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RAM: min. 4 GB DDR3, DYSK HDD: min. 500 GB, 7200 obr. na min, MONITOR: matowy lub błyszczący, HD, 15,6 cala, rozdzielczość natywna min. 1366 x 768 NAPĘD OPTYCZNY: DVD+ -RW, INTERFEJSY: min. 2 x USB 3.0, 1 x HDMI , 1 x eSATA, 1 x czytnik kart pamięci, GRAFIKA: pamięć wideo min. 1024 MB, KOMUNIKACJA: WLAN IEEE 802.11 b_g_n, LAN 10_100_1000 Mbps, Bluetooth, MULTIMEDIA: wbudowany mikrofon, kamera, KLAWIATURA: podświetlana, TYP BATERII: litowo-jonowo, min. 4-komorowa, OBUDOWA: wzmocniona konstrukcja, np. magnezowa lub aluminiowa, SYSTEM OPERACYJNY: (zainstalowany) Windows 7 Pro (wersja 64-bitowa) lub równoważny - Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy PZP, OPROGRAMOWANIE: pakiet biurowy Microsoft Office 2010 Standard MOLP wersja edukacyjna (jedna licencja (stanowisko)) lub równoważny - Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy PZP, GWARANCJA: min. 12 miesięcy. DYSK TWARDY ZEWNĘTRZNY do archiwizacji danych: Pojemność: min. 500 GB, Interfejs: USB, min. 2.0, Format szerokości: 2.5 cala, Zasilanie: własne, z portu USB Obudowa: aluminiowa, Waga: maks. 200g, Gwarancja: min. 2 lata Pamięć zewnętrzna - Pendrive: Pojemność: min. 8 GB, Obudowa: wodo- i wstrząsoodporna, Interfejs: USB, min. 2.0, Prędkość zapisu: min. 20 MB na sek. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Formularz cenowy _ zestawienie wymaganych parametrów, który jest Załącznikiem nr 2 do SIWZ. Wszystkie wyspecyfikowane parametry podane przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ, należy traktować jako wskazanie wymaganego poziomu technicznego i eksploatacyjnego zamawianego sprzętu. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub wskazania parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach równych bądź lepszych od wyspecyfikowanych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.41.00-9, 30.23.46.00-4, 48.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lustrzanka cyfrowa z wyposażeniem (obiektywy wymienne, karta pamięci minimum 16 GB, zapasowy akumulator, dedykowana lampa błyskowa) - 1 komplet..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lustrzanka cyfrowa: Format zapisu zdjęć: RAW, JPEG, RAW + JPEG, Czułość ISO: od 50-100 do 6400, opcjonalnie wyżej, Rodzaj kart pamięci: SD, SDHC, obsługa SDXC, Matryca: min. 16 Mpix użytecznych, Tryb - podgląd na żywo (LiveView), Migawka: od 1_8000-1_4000 s do 30 s + B, Wizjer optyczny, Zdjęcia seryjne min. 5 kl na sek, Rejestrowanie sekwencji wideo Full HD z dźwiękiem, Obudowa metalowa, Wyświetlacz o przekątnej min. 3 cale, Wyjścia USB 2.0 lub 3.0, HDMI, gniazdo zdalnego sterowania, Wbudowana lampa błyskowa, Sterowanie błyskiem zewnętrznych lamp i wbudowanej TTL, Typ nastawiania ostrości : autofokus i manualny. AF co najmniej 11 punktowy z możliwością wyboru, Zasilanie: akumulator dedykowany + ładowarka, Karta pamięci SDHC - 16 GB, Dedykowane etui na aparat, Gwarancja: min. 24 miesiące. Obiektywy: Obiektyw zmiennoogniskowy: zakres ogniskowych 16-18 ÷ 100 lub więcej, z redukcją drgań, gwarancja: min. 24 miesiące, Obiektyw MAKRO stałoogniskowy: ogniskowa min. 60 mm f 2,8 ze skalą odwzorowania 1:1, ostrzenie AF i manualne, gwarancja: min. 24 miesiące. Lampa błyskowa dedykowana: liczba przewodnia min. 34 dla ISO 100, obsługiwana przez system TTL aparatu, zakres automatycznego zoomu 17-200 mm rozszerza się do kąta widzenia obiektywu 14 mm podczas korzystania z wbudowanego dyfuzora lub nasadki na lampę błyskową, obrót poziomo o 180o w lewo i w prawo oraz przechylenie w górę o 90o i w dół o 11o, Gwarancja: min. 12 miesięcy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Formularz cenowy _ zestawienie wymaganych parametrów, który jest Załącznikiem nr 2 do SIWZ. Wszystkie wyspecyfikowane parametry podane przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ, należy traktować jako wskazanie wymaganego poziomu technicznego i eksploatacyjnego zamawianego sprzętu. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub wskazania parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach równych bądź lepszych od wyspecyfikowanych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3, 38.65.11.00-4, 38.65.31.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. C. K. Norwida w Kielcach w ramach projektu pn. "Edukacja 4.0 - Twoja droga do Sukcesu !"
- "Dostawa licencji/usług w ramach programów: Microsoft Enrollment for Education Solutions (EES)"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.