eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojnaTermoizolacja budynku szatniowo-sanitarnego na stadionie sportowym ODRY Chojna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-14

Chojna: Termoizolacja budynku szatniowo-sanitarnego na stadionie sportowym ODRY Chojna
Numer ogłoszenia: 112451 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86675 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chojna, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4141485: 4141035, faks 0914141117.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termoizolacja budynku szatniowo-sanitarnego na stadionie sportowym ODRY Chojna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: W ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Termoizolacja budynku szatniowo-sanitarnego na stadionie sportowym ODRY Chojna zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót remontowych: - ocieplenie ścian budynku ze styropianu o grubości 10 cm wraz z wykonaniem elewacji z zastosowaniem tynku mineralnego cienkowarstwowego, -ocieplenie stropodachu ze styropianu o grubości 10 cm dwustronnie laminowanego papą, - pokrycie dachu jedną warstwą papy termozgrzewalnej, - wymianę obróbek blacharskich, - wymianę pokrycia dachowego na zadaszeniach bocznych (nad drzwiami i oknami) z zastosowaniem łat z profili stalowych zamkniętych i pokrycia z przezroczystych płyt warstwowych PCV (zamiennie może być zastosowana blacha dachówkopodobna po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym), - uzupełnienie instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres robót zawiera załączony przedmiar. 2. Inne obowiązki wykonawcy robót związane z przedmiotem zamówienia. Jako załączniki do dokumentacji powykonawczej, na wbudowane wyroby budowlane należy dostarczyć odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności lub aprobaty techniczne. 3. Sposób i podstawa określenia kosztu realizacji przedmiotu zamówienia. Koszt realizacji przedmiotu zamówienia należy określić w oparciu o załączony przedmiar robót. W przypadku wątpliwości i/lub niejasności wynikających z treści przedmiaru należy kierować oficjalne zapytania do Zamawiającego w celu wyjaśnienia lub wprowadzenia odpowiedniej modyfikacji. Do składanej oferty należy załączyć harmonogram płatności w układzie miesięcznym lub wg zrealizowanych elementów. Terminy płatności faktur potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego w ciągu 30 dni licząc od dnia ich złożenia w Urzędzie Miejskim w Chojnie. W przypadkach niezamierzonego wskazania, w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub przedmiarze robót, znaków towarowych, nazw własnych lub producentów poszczególnych wyrobów budowlanych należy przyjąć, że nie jest to wskazanie obligatoryjne. W takich przypadkach dopuszcza się zastosowanie innych równoważnych wyrobów spełniających te same funkcje i wartości użytkowe.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Dekarskie Ogólnobudowlane PAK&W Krzysztof Motyka, ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 22/14, 74-100 Gryfino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81194,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99918,32

  • Oferta z najniższą ceną: 99918,32 / Oferta z najwyższą ceną: 173694,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.