eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławŚwiadczenie usług hotelarskich w zakresie noclegów na potrzeby Biura Festiwalowego Impart 2016 we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Wrocław: Świadczenie usług hotelarskich w zakresie noclegów na potrzeby Biura Festiwalowego Impart 2016 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 112473 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Festiwalowe Impart 2016 , ul. Komuny Paryskiej 39-41, 50-451 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 343 29 62, faks 71 343 29 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.impart.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług hotelarskich w zakresie noclegów na potrzeby Biura Festiwalowego Impart 2016 we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich w zakresie noclegów ze śniadaniem dla artystów i gości Biura Festiwalowego Impart 2016 we Wrocławiu w hotelu położonym na terenie miasta Wrocławia. Zamówienie podzielone jest na dwa zadania: Zadanie 1: Świadczenie sukcesywnych usług hotelarskich w zakresie noclegów na potrzeby Biura Festiwalowego Impart 2016 we Wrocławiu. W ramach realizacji Zadania 1 Wykonawca zapewni 587 noclegów hotelu we Wrocławiu z możliwością dostosowania tej liczby do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, tj. zmniejszenia lub zwiększenia liczby zamówionych noclegów w ramach przeznaczonych na realizację zamówienia środków finansowych, w tym: prognozowana ilość noclegów w pokojach jednoosobowych - 560, prognozowana ilość noclegów w pokojach dwuosobowych - 23, prognozowana ilość noclegów w apartamentach hotelowych - 4. Cena za realizację całości zamówienia nie może być wyższa niż 104.720,00 zł brutto. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2015r. . lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia. Zadanie 2: Świadczenie usług hotelarskich w zakresie noclegów na potrzeby organizacji VIII Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego DIALOG - Wrocław. W ramach realizacji Zadania 2 Wykonawca zapewni ok. 1123 noclegów w hotelu we Wrocławiu dla uczestników VIII Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego DIALOG - Wrocław z możliwością dostosowania tej liczby do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w tym: prognozowana ilość noclegów w pokojach jednoosobowych - 1056, prognozowana ilość noclegów w pokojach dwuosobowych - 55, prognozowana ilość noclegów w apartamentach - 12. Cena za realizację zamówienia nie może być wyższa niż 201.600,00 zł brutto. Termin realizacji zamówienia: 9 - 26 października 2015r. W ramach realizacji Zadania 1 i Zadania 2 Wykonawca zapewni noclegi w hotelu: 1) który spełnia wszystkie warunki hotelu o standardzie nie niższym niż dla hotelu zaszeregowanego do kategorii czterogwiazdkowej w rozumieniu przepisów załącznika nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169 z późn. zm.), 2) położonym w Centrum Wrocławia w odległości maksymalnej do 2,5 km w linii prostej od wrocławskiego Rynku, 3) z bezpłatnym dostępem do internetu, 4) z dostępem do parkingu. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 i Zadania 2 określa Załącznik nr 3 do SIWZ, a warunki realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera projekt umowy - Załącznik nr 4 dla Zadania 1 i Załącznik nr 5 dla Zadania 2..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Bezkosztowa anulacja rezerwacji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany: 1) przepisów prawnych powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na realizację umowy, 2) stawki podatku od towarów i usług, 3) zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżających ponoszone przez zamawiającego koszty. 2. Powyższe zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.impart.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Festiwalowe Impart 2016, ul. Mazowiecka 17, 50-412 Wrocław, pok. 16..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Festiwalowe Impart 2016, ul. Komuny Paryskiej 39-41, 50-451 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie sukcesywnych usług hotelarskich w zakresie noclegów na potrzeby Biura Festiwalowego Impart 2016 we Wrocławiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji Zadania 1 Wykonawca zapewni 587 noclegów hotelu we Wrocławiu z możliwością dostosowania tej liczby do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, tj. zmniejszenia lub zwiększenia liczby zamówionych noclegów w ramach przeznaczonych na realizację zamówienia środków finansowych, w tym: prognozowana ilość noclegów w pokojach jednoosobowych - 560, prognozowana ilość noclegów w pokojach dwuosobowych - 23, prognozowana ilość noclegów w apartamentach hotelowych - 4. Cena za realizację całości zamówienia nie może być wyższa niż 104.720,00 zł brutto. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2015r. . lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia. Wykonawca zapewni noclegi w hotelu:1) który spełnia wszystkie warunki hotelu o standardzie nie niższym niż dla hotelu zaszeregowanego do kategorii czterogwiazdkowej w rozumieniu przepisów załącznika nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169 z późn. zm.), 2) położonym w Centrum Wrocławia w odległości maksymalnej do 2,5 km w linii prostej od wrocławskiego Rynku, 3) z bezpłatnym dostępem do internetu, 4) z dostępem do parkingu. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 określa Załącznik nr 3 do SIWZ, a warunki realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera projekt umowy - Załącznik nr 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Bezkosztowa anulacja rezerwacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług hotelarskich w zakresie noclegów na potrzeby organizacji VIII Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego DIALOG - Wrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji Zadania 2 Wykonawca zapewni ok. 1123 noclegów w hotelu we Wrocławiu dla uczestników VIII Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego DIALOG - Wrocław z możliwością dostosowania tej liczby do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w tym: prognozowana ilość noclegów w pokojach jednoosobowych - 1056, prognozowana ilość noclegów w pokojach dwuosobowych - 55, prognozowana ilość noclegów w apartamentach - 12. Cena za realizację zamówienia nie może być wyższa niż 201.600,00 zł brutto. Termin realizacji zamówienia: 9 - 26 października 2015r. Wykonawca zapewni noclegi w hotelu:1) który spełnia wszystkie warunki hotelu o standardzie nie niższym niż dla hotelu zaszeregowanego do kategorii czterogwiazdkowej w rozumieniu przepisów załącznika nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169 z późn. zm.), 2) położonym w Centrum Wrocławia w odległości maksymalnej do 2,5 km w linii prostej od wrocławskiego Rynku, 3) z bezpłatnym dostępem do internetu, 4) z dostępem do parkingu. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 określa Załącznik nr 3 do SIWZ, a warunki realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera projekt umowy - Załącznik nr 5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Bezkosztowa anulacja rezerwacji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.