Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-28
Wrocław: Świadczenie usług hotelarskich w zakresie noclegów na potrzeby Biura Festiwalowego Impart 2016 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 112473 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Festiwalowe Impart 2016 , ul. Komuny Paryskiej 39-41, 50-451 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 343 29 62, faks 71 343 29 62.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.impart.art.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług hotelarskich w zakresie noclegów na potrzeby Biura Festiwalowego Impart 2016 we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich w zakresie noclegów ze śniadaniem dla artystów i gości Biura Festiwalowego Impart 2016 we Wrocławiu w hotelu położonym na terenie miasta Wrocławia. Zamówienie podzielone jest na dwa zadania: Zadanie 1: Świadczenie sukcesywnych usług hotelarskich w zakresie noclegów na potrzeby Biura Festiwalowego Impart 2016 we Wrocławiu. W ramach realizacji Zadania 1 Wykonawca zapewni 587 noclegów hotelu we Wrocławiu z możliwością dostosowania tej liczby do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, tj. zmniejszenia lub zwiększenia liczby zamówionych noclegów w ramach przeznaczonych na realizację zamówienia środków finansowych, w tym: prognozowana ilość noclegów w pokojach jednoosobowych - 560, prognozowana ilość noclegów w pokojach dwuosobowych - 23, prognozowana ilość noclegów w apartamentach hotelowych - 4. Cena za realizację całości zamówienia nie może być wyższa niż 104.720,00 zł brutto. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2015r. . lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia. Zadanie 2: Świadczenie usług hotelarskich w zakresie noclegów na potrzeby organizacji VIII Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego DIALOG - Wrocław. W ramach realizacji Zadania 2 Wykonawca zapewni ok. 1123 noclegów w hotelu we Wrocławiu dla uczestników VIII Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego DIALOG - Wrocław z możliwością dostosowania tej liczby do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w tym: prognozowana ilość noclegów w pokojach jednoosobowych - 1056, prognozowana ilość noclegów w pokojach dwuosobowych - 55, prognozowana ilość noclegów w apartamentach - 12. Cena za realizację zamówienia nie może być wyższa niż 201.600,00 zł brutto. Termin realizacji zamówienia: 9 - 26 października 2015r. W ramach realizacji Zadania 1 i Zadania 2 Wykonawca zapewni noclegi w hotelu: 1) który spełnia wszystkie warunki hotelu o standardzie nie niższym niż dla hotelu zaszeregowanego do kategorii czterogwiazdkowej w rozumieniu przepisów załącznika nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169 z późn. zm.), 2) położonym w Centrum Wrocławia w odległości maksymalnej do 2,5 km w linii prostej od wrocławskiego Rynku, 3) z bezpłatnym dostępem do internetu, 4) z dostępem do parkingu. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 i Zadania 2 określa Załącznik nr 3 do SIWZ, a warunki realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera projekt umowy - Załącznik nr 4 dla Zadania 1 i Załącznik nr 5 dla Zadania 2..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Bezkosztowa anulacja rezerwacji - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany: 1) przepisów prawnych powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na realizację umowy, 2) stawki podatku od towarów i usług, 3) zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżających ponoszone przez zamawiającego koszty. 2. Powyższe zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.impart.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Festiwalowe Impart 2016, ul. Mazowiecka 17, 50-412 Wrocław, pok. 16..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Festiwalowe Impart 2016, ul. Komuny Paryskiej 39-41, 50-451 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie sukcesywnych usług hotelarskich w zakresie noclegów na potrzeby Biura Festiwalowego Impart 2016 we Wrocławiu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji Zadania 1 Wykonawca zapewni 587 noclegów hotelu we Wrocławiu z możliwością dostosowania tej liczby do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, tj. zmniejszenia lub zwiększenia liczby zamówionych noclegów w ramach przeznaczonych na realizację zamówienia środków finansowych, w tym: prognozowana ilość noclegów w pokojach jednoosobowych - 560, prognozowana ilość noclegów w pokojach dwuosobowych - 23, prognozowana ilość noclegów w apartamentach hotelowych - 4. Cena za realizację całości zamówienia nie może być wyższa niż 104.720,00 zł brutto. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2015r. . lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia. Wykonawca zapewni noclegi w hotelu:1) który spełnia wszystkie warunki hotelu o standardzie nie niższym niż dla hotelu zaszeregowanego do kategorii czterogwiazdkowej w rozumieniu przepisów załącznika nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169 z późn. zm.), 2) położonym w Centrum Wrocławia w odległości maksymalnej do 2,5 km w linii prostej od wrocławskiego Rynku, 3) z bezpłatnym dostępem do internetu, 4) z dostępem do parkingu. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 określa Załącznik nr 3 do SIWZ, a warunki realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera projekt umowy - Załącznik nr 4..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Bezkosztowa anulacja rezerwacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług hotelarskich w zakresie noclegów na potrzeby organizacji VIII Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego DIALOG - Wrocław.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji Zadania 2 Wykonawca zapewni ok. 1123 noclegów w hotelu we Wrocławiu dla uczestników VIII Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego DIALOG - Wrocław z możliwością dostosowania tej liczby do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w tym: prognozowana ilość noclegów w pokojach jednoosobowych - 1056, prognozowana ilość noclegów w pokojach dwuosobowych - 55, prognozowana ilość noclegów w apartamentach - 12. Cena za realizację zamówienia nie może być wyższa niż 201.600,00 zł brutto. Termin realizacji zamówienia: 9 - 26 października 2015r. Wykonawca zapewni noclegi w hotelu:1) który spełnia wszystkie warunki hotelu o standardzie nie niższym niż dla hotelu zaszeregowanego do kategorii czterogwiazdkowej w rozumieniu przepisów załącznika nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169 z późn. zm.), 2) położonym w Centrum Wrocławia w odległości maksymalnej do 2,5 km w linii prostej od wrocławskiego Rynku, 3) z bezpłatnym dostępem do internetu, 4) z dostępem do parkingu. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 określa Załącznik nr 3 do SIWZ, a warunki realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera projekt umowy - Załącznik nr 5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Bezkosztowa anulacja rezerwacji - 20
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.