To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-27
Ogłoszenie nr 112485 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Wrocław: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ELEKTRYCZNYCH, MASZYN
I BARIEREK OCHRONNYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539469-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki, krajowy numer identyfikacyjny
93038806200000, ul.
ul. Czajkowskiego
109,
51150
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
261 658 666, faks
261 658 425, e-mail
zamowieniapubliczne@wso.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wso.wroc.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ELEKTRYCZNYCH, MASZYN I BARIEREK OCHRONNYCH
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WNP/549/PN/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa materiałów i osprzętu elektrycznego, barierek stalowych do tymczasowego ogradzania eventów, koncertów, imprez masowych, maszyn ogrodniczo-gospodarczych, w zakresie i ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na 3 części: Część I - Materiały i osprzęt elektryczny, Część II - Bariery ochronne stalowe, Część III - Maszyny ogrodniczo-gospodarcze. Zamawiający, zastrzega sobie prawo: Jednostronnego zmniejszenia wielkości zamówienia na każdej z pozycji przedmiotu zamówienia (każdy asortyment) o maksimum 20% ilości ujętych w formularzu ofertowym; Zwiększenia ilości jednej lub kilku pozycji przedmiotu zamówienia do 20%, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie danej części zamówienia. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości zamówienia danej części zamówienia. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości zamówienia. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być dla niego istotne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Dostawy będą realizowane w dni robocze (z wyłączeniem dostaw w soboty, niedziele i dni świąteczne) w godzinach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą (w godzinach pracy Zamawiającego - 8.00-13.00). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt własny. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki ul. Czajkowskiego 109 Wrocław. Wykonawca podda się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanym, w trakcie przyjmowania dostaw, przez Służbę Dyżurną Zamawiającego.Za wniesienie towaru do magazynu odpowiada Wykonawca. Wszystkie urządzenia i maszyny muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim wraz z Certyfikatem CE oraz dowodem maszyny/urządzenia. Dostawy w części I będą realizowane sukcesywnie, w partiach dostaw towaru na każdorazowe zamówienie Zamawiającego przesyłane faksem w terminie obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia realizowany w partiach, nie później niż 5 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Dostawy w części II, III będą realizowane jednorazowo w terminie przewidzianym na realizację zamówienia, określonym przez Wykonawcę w ofercie odpowiednio dla danej części - Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem, co najmniej 2 dni roboczych. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia, co najmniej 12-miesięcznej gwarancji jakości na asortyment objęty I i II częścią zamówienia, oraz co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości na asortyment objęty III częścią. Niezależnie od udzielonej gwarancji jakości, na cały asortyment we wszystkich częściach zamówienia obowiązuje 24-miesięczna rękojmią za wady, zgodnie z przepisami art. 568 § 1 Kodeksu cywilnego. Dla asortymentu o krótkim terminie przydatności do użycia, wymaga się, aby termin przydatności w dniu dostawy był nie krótszy, niż 3 miesiące.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
44111000-1
Dodatkowe kody CPV:
34928300-1,
16000000-5,
42716130-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Materiały i osprzęt elektryczny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT88380.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 86.913,22 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Bariera ochronna stalowa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT59756.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 65.866,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Maszyny ogrodniczo - gospodarcze |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT42536.58 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 63.984,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu niograniczonego
na podstawie art. 39-46
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.