eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzRenowacja elewacji kamiennej i różne prace remontowe w budynkach SOSWNiS w Raciborzu w tymZadanie I - Renowacja elewacji - etap II - budynek Szkoły Podstawowej (elewacja tylna i boczna od strony boisk), budynek Sali Gimnastycznej. Zadanie II - Prace remon

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-28

Racibórz: Renowacja elewacji kamiennej i różne prace remontowe w budynkach SOSWNiS w Raciborzu w tym: Zadanie I - Renowacja elewacji - etap II - budynek Szkoły Podstawowej (elewacja tylna i boczna od strony boisk), budynek Sali Gimnastycznej. Zadanie II - Prace remontowe w budynku Szkół Ponadgimnazjalnych. Zadanie III - Prace remontowe w budynku Internatu (budynek mieszkalny).
Numer ogłoszenia: 112492 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących, ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4147334, 4152255, 4153001, fax 032 4147334, 4152255 w. 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswnis.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja elewacji kamiennej i różne prace remontowe w budynkach SOSWNiS w Raciborzu w tym: Zadanie I - Renowacja elewacji - etap II - budynek Szkoły Podstawowej (elewacja tylna i boczna od strony boisk), budynek Sali Gimnastycznej. Zadanie II - Prace remontowe w budynku Szkół Ponadgimnazjalnych. Zadanie III - Prace remontowe w budynku Internatu (budynek mieszkalny)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I-Renowacja elewacji - etap II - budynek Szkoły Podstawowej (elewacja tylna i boczna od strony boisk), budynek Sali Gimnastycznej: Prace dotyczące zewnętrznego czyszczenia budynków, Prace remontowe oraz renowacyjne, Wykonywanie pokryć dachowych, Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, Roboty murarskie, Tynkowanie, Roboty malarskie, Roboty w zakresie usuwania gruzu. Dla zadania I -Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniająch stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp. Termin wykonania: 31.10.2008r Zadanie II-Prace remontowe w budynku Szkół Ponadgimnazjalnych: Prace remontowe oraz renowacyjne, Instalowanie metalowych drzwi, Roboty murarskie, Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego, Tynkowanie, Pokrywanie podłóg i ścian, Malowanie, Termin wykonania: 28.08.2008r Zadanie III-Prace remontowe w budynku Internatu (budynek mieszkalny): Prace remontowe oraz renowacyjne, Pokrywanie podłóg i ścian, Malowanie, Termin wykonania: 28.08.2008 Wartość szacunkowa całego zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11,ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zadanie I - żądane wadium wynosi 2000zł. Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Zadanie II - nie wymagane wadium Zadanie III - nie wymagane wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach zadań określonych w opisie przedmiotu zamówienia.Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na realizację jednego, dwóch bądź wszystkich zadań. Na realizację każdego z zadań Zamawiający wymaga złożenia osobnej oferty, wraz z wymaganymi dokumentami. O udzielenie każdej z części zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą:spełnia - nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału Wykonawcy muszą dostarczyć wraz z ofertą na: 1. Zadanie I: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 200 000,-zł brutto Wykonawca winien wykazać, że wykonał prace polegające na renowacji elewacji kamiennej budynku. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Dokumenty (np. referencje) muszą być wystawione przez bezpośrednich inwestorów, posiadać datę ich wystawienia, określać wartość wykonanych robót, określać termin ich wykonania, zawierać w treści potwierdzenie należytego wykonania robót. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. 3) Wykaz pracowników przewidzianych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, z wyznaczeniem: kierownika budowy posiadającego uprawnienia do wykonywania czynności kierowania robotami budowlanymi. Do wykazu należy dołączyć kopie aktualnych dokumentów potwierdzające posiadane uprawnienia; pracownika posiadającego odpowiednie kwalifikacje do wykonywania prac związanych z instalacją elektryczną. Do wykazu należy dołączyć kopie aktualnych dokumentów potwierdzające posiadane uprawnienia. 4) Wypis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub dokumenty równoważne potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 5) Polisę lub inny równoważny dokument ubezpieczeniowy na kwotę nie mniejszą niż 100000,- zł, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa musi obejmować okres nie krótszy niż termin realizacji zadania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty dołączył kopię dokumentu ubezpieczenia. 6) Potwierdzenie wniesienia wadium. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu 2.Zadanie II: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 10 000,- zł brutto. Wykonawca winien wykazać, że wykonał prace polegające na wykonaniu prac malarskich i związanych z wykładaniem podłóg. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Dokumenty (np. referencje) muszą: być wystawione przez bezpośrednich inwestorów, posiadać datę ich wystawienia, określać wartość wykonanych robót, określać termin ich wykonania, zawierać w treści potwierdzenie należytego wykonania robót. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. 3.Zadanie III: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 10 000,- zł brutto. Wykonawca winien wykazać, że wykonał prace polegające na wykonaniu prac remontowych lub prac adaptacyjnych pomieszczeń. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Dokumenty (np. referencje) muszą być wystawione przez bezpośrednich inwestorów, posiadać datę ich wystawienia, określać wartość wykonanych robót, określać termin ich wykonania, zawierać w treści potwierdzenie należytego wykonania robót. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. 4. Ponadto w przypadku podmiotów występujących wspólnie: 1) Podmioty składające oferty wspólnie zobowiązane są do ustanowienia w formie pisemnej pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać: a. informację, jakiego postępowania dotyczy, b. oznaczenie wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c. oświadczenie podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności wspólnej, d. wskazanie pełnomocnika, e. oznaczenie czasu trwania i zakres pełnomocnictwa. 2) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkie upoważnione osoby wskazane w rejestrach właściwych dla poszczególnych Wykonawców (KRS, wypis do rejestru, wpis do ewidencji). 3) Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Jeżeli w kraju pochodzenia Wykonawcy nie wydaje się ww. wymaganych dokumentów, wówczas Wykonawca składa dokumenty równoważne zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 (Dz. U. 2006 Nr 87 poz. 605) 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z poświadczonym przez Wykonawcę, tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswnis.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, lub e-mail: soswnis.l.kalinska@wp.pl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego-bydynek główny-parter-sekretariat główny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Renowacja elewacji - etap II - budynek Szkoły Podstawowej (elewacja tylna i boczna od strony boisk), budynek Sali Gimnastycznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa pęknięć i uzupełnienie ubytków w powierzchni z cegły klinkierowanej, oczyszczenie i uzupełnienie spoinowania, chemiczne oczyszczenie oraz zabezpieczenie (hydrofobizacja) powierzchni elewacji; naprawa parapetów zewnętrznych; wymiana i uzupełnienie obróbek blacharskich; wykonanie zabezpieczenia elewacji przed gołębiami; wymiana instalacji elektrycznych na elewacjach; rozbiórka przybudówki - wejścia do zsypu na węgiel; wymiana krat w oknach piwnic oraz likwidacja stalowych okiennic w jednym z okien; remont pokrycia dachowego przybudówki - pomieszczenia magazynowego; remont pokrycia dachowego przybudówki - garażu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.20.00-0, 45.45.30.00-7, 45.26.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.11.12.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Prace remontowe w budynku Szkół Ponadgimnazjalnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace na zewnątrz budynku: wymiana starych drzwi stalowych do kotłowni i szlifierni na nowe; remont schodów zewnętrznych; naprawa i uzupełnienie posadzki cementowej; wykonanie tynków na ściankach pod schodami; wykonanie balustrady schodowej; Prace w poszczególnych pomieszczeniach wewnątrz budynku: w pom. 212: rozebranie ścianki działowej; zerwanie wykładziny z PCV; zabudowa naświetla z luksferów płytą gipsowo-kartonową; wykonanie warstwy wyrównującej pod wykładzinę PCV; ułożenie nowej wykładziny obiektowej z PCV; malowanie sufitu i ścian; uzupełnienie oświetlenia z dopasowaniem do istniejących opraw; pom. 201, 202, 204, 205, 206, 211, 212,: zabudowa naświetla z luksferów płytą gipsowo-kartonową z malowaniem farbą emulsyjną; malowanie sufitów i ścian; sekretariat, gabinet dyrektora: uzupełnienie tynków i malowanie sufitów i ścian; w-c - chłopców: wymiana fragmentu okładziny ściennej z płytek; zabudowa naświetla z luksferów płytą gipsowo-kartonową z malowaniem farbą emulsyjną; malowanie sufitów i ścian; korytarz - I piętro: malowanie sufitu i ścian; malowanie stolarki drzwiowej (skrzydła, ościeżnice i opaski); klatka schodowa: demontaż drewnianego podestu, naprawa i wzmocnienie balustrady schodowej; malowanie balustrady, sufitu i ścian; w-c - męski w budynku Sali Gimnastycznej: wymiana drzwi wahadłowych na pełne z ościeżnicą; wykonanie ścianki lekkiej oddzielającej pisuar; przeniesienie umywalki z baterią, wraz z wykonaniem niezbędnych podejść, przebić w ścianach i zamurowań oraz naprawy okładziny ściennej z płytek; naprawa posadzki z płytek; malowanie sufitu, ścian, grzejników i rur wod-kan; w-c - damski w budynku Sali Gimnastycznej: wymiana drzwi wahadłowych na pełne z ościeżnicą; naprawa okładziny ściennej z płytek; malowanie sufitu, ścian, grzejników i rur wod-kan..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.11.11-8, 45.26.25.00-6, 45.33.24.00-7, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - Prace remontowe w budynku Internatu (budynek mieszkalny)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pomieszczeniu do zajęć sportowych - siłowni: remont podłogi, zerwanie starej wykładziny z tworzywa sztucznego, ułożenie podłogi z płyt, ułożenie posadzki z wykładziny obiektowej PCV; w pomieszczeniu szatni - gastronomii: malowanie sufitów, ścian i grzejnika; I piętro - część żeńska - pom. 53, 55, 56, 58, 61, 65, 67: malowanie sufitów, ścian, grzejników; I piętro - część męska - korytarz - lewa strona: malowanie sufitów, ścian; pom. 101: malowanie sufitów , ścian, grzejników, rur wod-kan; klatka schodowa na poziomie spocznika I piętra: malowanie ścian, sufitów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.