eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych p.n. Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Wydziału Zarządzania UŁ w Łodzi, przy ul. Matejki 22_26

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-28

Łódź: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych p.n. Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Wydziału Zarządzania UŁ w Łodzi, przy ul. Matejki 22_26
Numer ogłoszenia: 112523 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6354354, fax 042 6354325, 042 6354326.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych p.n. Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Wydziału Zarządzania UŁ w Łodzi, przy ul. Matejki 22_26.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2 Zakres prac I. Prace projektowe W ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować chłodzenie pomieszczeń biurowych od strony zachodniej i północnej budynku. Wykaz pokoi w Załączniku nr 9 do SIWZ. Rozwiązania projektowe winny uwzględniać dobór urządzeń o typach i w systemie zgodnym z urządzeniami zainstalowanymi we wdrożonym już w obiekcie Wydziału Zarządzania systemie klimatyzacji. Wymagane jest zastosowanie w projekcie rozwiązania, w którym jedna jednostka zewnętrzna będzie obsługiwała wszystkie projektowane klimatyzatory zainstalowane na jednym piętrze. Wymóg powyższy spowodowany jest koniecznością ujednolicenia systemu chłodzenia w tym budynku, z uwagi na późniejszą obsługę konserwatorską i serwisową przez jednego wykonawcę, co będzie miało znaczący wpływ na obniżenie kosztów i sprawność ewentualnych napraw pogwarancyjnych i konserwatorskich. Oferta powinna zawierać: - koncepcję przyjętych rozwiązań projektowo-technicznych; - kosztorys wykonania robót; - wszystkie dokumenty wyszczególnione w pkt. 7 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację projektową w wersji elektronicznej i 2 egz. Wersji papierowej: - projekt techniczny, - wykaz urządzeń, - kosztorys do projektu. Przed przystąpieniem do realizacji robót wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu projekt do uzgodnienia. II. Roboty budowlane a. Wykonanie instalacji chłodzenia 46 pomieszczeń pokoi pracowniczych i Sali Rady Wydziału za pomocą klimatyzatorów naściennych zasilanych rurami miedzianymi w systemie City Multi Mitsubishi Electric oraz instalacji odprowadzenia skroplin z klimatyzatorów rurami z polipropylenu. b. Wykonanie instalacji elektrycznych dla zasilania i sterowania klimatyzatorów w 46 pokojach. Należy przewidzieć sterownik grupowy, który może obsługiwać te jednostki, umieszczony w portierni budynku. c. Wykonanie robót budowlanych niezbędnych do w/w zakresu prac instalacyjnych, jak: wiercenie i rozkucie ścian, zaprawienie bruzd, malowanie oraz demontaż i montaż elementu sufitu podwieszanego. III. Warunki prowadzenia prac: a. roboty należy prowadzić w terminach uzgodnionych z władzami Wydziału Zarządzania z uwagi na odbywające się zajęcia i egzaminy; b. przewody do sterowników miejscowych należy poprowadzić podtynkowo, a po zakończeniu prac dokonać estetycznej naprawy ścian z malowaniem włącznie; c. wiercenie i rozkucie ścian należy wykonać sprzętem zapewniającym jak najmniejsze zapylenie; d. w wycenie robót należy uwzględnić codzienne sprzątanie pokoi i korytarzy po wykonanych pracach; e. zdemontowane płyty sufitu podwieszanego w korytarzach należy zabezpieczyć przed zniszczeniem. Sufity w korytarzach na poszczególnych piętrach mogą pozostać odkryte w czasie wykonywanych prac. Po ich zakończeniu należy niezwłocznie zamontować płyty sufitowe; f. po zakończeniu mocowania konstrukcji wsporczej pod jednostki zewnętrzne na dachu należy dokonać naprawy i uszczelnienia połaci dachowej w tych miejscach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium przetargowe w wysokości 16.000,00 zł (słownie zł: szesnaście tysięcy). Wpłacona przez wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez zamawiającego. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być złożone w formie oryginału w siedzibie zamawiającego (oddzielnie od oferty) - Biuro Inwestycji i Nieruchomości UŁ, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, pok.226 w godz. 7.30 - 15.30. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, a oryginał dowodu wpłaty należy załączyć do składanej oferty. Nr konta Uniwersytetu Łódzkiego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. II Oddział w Łodzi, ul. Piotrkowska 270, nr 86 1240 3028 1111 0000 2822 2488. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - prawo zamówień publicznych. 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli: a) Wykonawca posiada w wykazie wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące wykonanie robót w obiekcie użyteczności publicznej, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom określonym w pkt. 3.2 SIWZ, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b) Wykonawca wykaże w informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zatrudniał przy wykonywaniu robót budowlanych przeciętnie nie mniej niż 15 osób; c) Wykonawca wykaże, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Dla potwierdzenia posiadania wymaganych uprawnień należy załączyć dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby budowlanej oraz oświadczenie Wykonawcy o ilości lat doświadczenia kluczowego personelu (wymagany co najmniej 5-letni staż zawodowy). 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania: oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: 2.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2 aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.4 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: 2.5 wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym określonym w pkt. 3.1 SIWZ stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 do SIWZ; 2.6 wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby budowlanej - Załącznik nr 6; Informacja dla wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2.1, 2.2, 2.4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.2.3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. 3.Dokumenty, o których mowa w powyższej informacji pkt.1a, 1c oraz pkt.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokumenty wymienione w pkt.1.b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których w powyższej informacji pkt 1. oraz w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z datą wystawienia. Wymagania ww. pkt. 3 stosuje się odpowiednio. Informacja o formie w jakiej należy składać dokumenty. 1. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Informacja dla wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Należy przedłożyć pełnomocnictwo wraz z ofertą. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno-prawnego porozumienia. 2. Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych podpisuje pełnomocnik. 3. Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 2a Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych, każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia wymagania wynikające z art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy - prawo zamówień publicznych do oferty zobowiązany jest dołączyć: 2.7 oświadczenia - Załączniki nr 2- 2a do SIWZ, DOKUMENTY WYMIENIONE POWYŻEJ WYKONAWCY SKŁADAJĄ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W PKT. 6 SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 2.8 Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że produkty będące przedmiotem zamówienia publicznego posiadają oznakowanie zgodności, zgodnie z nowelizacją ustawy o systemie zgodności z dnia 15 grudnia 2006 r. Dz. U. z 2006 r. nr 249, poz. 1834 - Załącznik nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. gwarancja na roboty budowlane - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Łódzki, Biuro Inwestycji i Nieruchomości, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, pok. 226.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet Łódzki, Biuro Inwestycji i Nieruchomości, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, pok. 226.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.