eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulmierzyceŚwiadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na zaprojektowaniu oraz budowie pasywnego budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew.1226/1 obręb 17 Sulmierzyce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-27

Ogłoszenie nr 112529 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.

Sulmierzyce: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na zaprojektowaniu oraz budowie pasywnego budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew.1226/1 obręb 17 Sulmierzyce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna Działanie IV.3 Ochrona powietrza Poddziałanie IV.3.2 Ochrona powietrza.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 536804-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulmierzyce, krajowy numer identyfikacyjny 59064818400000, ul. ul. Urzędowa 1, 98338 Sulmierzyce, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 446 846 056, faks 446 846 057, e-mail sulmierzyce@gminyrp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sulmierzyce.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na zaprojektowaniu oraz budowie pasywnego budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew.1226/1 obręb 17 Sulmierzyce

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.271.1.10.2017.AS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na zaprojektowaniu oraz budowie pasywnego budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew.1226/1 obręb 17 Sulmierzyce wraz z zagospodarowaniem terenu, na który składa się budowa placu zabaw, miejsc postojowych, terenów utwardzonych, zjazdu publicznego, wyposażeniem budynku oraz wykonaniem nasadzeń zieleni niskiej i średniowysokiej. Część 1 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem oraz budową pasywnego budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew.1226/1 obręb 17 Sulmierzyce wraz z zagospodarowaniem terenu, na który składa się budowa placu zabaw, miejsc postojowych, terenów utwardzonych i zjazdu publicznego oraz wyposażeniem budynku zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie funkcjonalno - użytkowym (dalej PFU). Część 2 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad opracowaniem projektu wykonawczego nasadzeń oraz nad wykonaniem nasadzeń zieleni niskiej i średniowysokiej, a także założeniem trawników przy nowopowstałym pasywnym budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew.1226/1 obręb 17 zgodnie z koncepcją zieleni oraz spisem nasadzeń oraz nad utrzymaniem wykonanych nasadzeń przez okres 1 roku od podpisania protokołu odbioru końcowego wykonanych nasadzeń. Nadzór nad utrzymaniem wykonanych nasadzeń polegać będzie na kontroli z częstotliwością minimum raz na kwartał stanu nasadzeń oraz kontroli nad wykonaniem nowych nasadzeń w przypadku gdy wykonane nasadzenia uległy zniszczeniu z przyczyn naturalnych. Szczegółowy opis przedmiotu dla Części 1 i Części 2 zamówienia tj. zakres prac i robót objętych usługa nadzoru inwestorskiego został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składają się następujące dokumenty: 1) Program funkcjonalno - użytkowy 2) Audyt energetyczny 3) Decyzje, uzgodnienia, którymi dysponuje Zamawiający 4) Koncepcja zieleni oraz spis nasadzeń 5) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na "Budowę pasywnego budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew. 1226/1 obręb 17 Sulmierzyce", Znak sprawy IZP.271.1.7.2017.AS wraz z udzielonymi wyjaśnieniami oraz dokonanymi modyfikacjami w toku w/w postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3.2) Opis czynności składających się na usługi nadzoru inwestorskiego określają właściwe wzory umów - Rozdział IV SIWZ. 3.3) Zamawiający informuje, iż nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Uwaga: Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 71521000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem oraz budową pasywnego budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew.1226/1 obręb 17 Sulmierzyce
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT376773.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BICO GROUP Tomasz Przybylski, inwestycje@bico-group.com, ul. Staniewicka 1 lok. 2 , 03-310, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 134562,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 134562,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 192987,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad opracowaniem projektu wykonawczego nasadzeń oraz nad wykonaniem nasadzeń zieleni niskiej i średniowysokiej, a także założeniem trawników przy nowopowstałym pasywnym budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew.1226/1 obręb 17
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r poz. 2164 ze zmianami) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na zaprojektowaniu oraz budowie pasywnego budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz. ew. 1226/1 obręb 17 Sulmierzyce dla Części 2 w/w zamówienia. Uzasadnienie: Termin składania ofert zgodnie z postanowieniami ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wyznaczony został do dnia 4 lipca 2017r. do godz 09:00. Do upływu wyznaczonego terminu nie złożono żadnej oferty na Część 2 zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.