eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźSukcesywne dostawy wyrobów medycznych w postaci materiałów opatrunkowych, przylepców i plastrów z opatrunkiem, urządzeń do nakłuwania żył i przetaczania płynów, urządzeń do zamkniętego systemu pobierania krwi, środków odkażających i biobójczych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-27

Ogłoszenie nr 112541 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.

Łódź: Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych w postaci materiałów opatrunkowych, przylepców i plastrów z opatrunkiem, urządzeń do nakłuwania żył i przetaczania płynów, urządzeń do zamkniętego systemu pobierania krwi, środków odkażających i biobójczych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 531970-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie przeprowadzone przez OISW w Łodzi na potrzeby Apteki Okręgowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi i Działu Farmacji Szpitalnej Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi,

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 47140395400000, ul. ul. Smutna 21, 91729 Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 42 67 50 020, faks 42 67 50 002, e-mail oisw_lodz@sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych w postaci materiałów opatrunkowych, przylepców i plastrów z opatrunkiem, urządzeń do nakłuwania żył i przetaczania płynów, urządzeń do zamkniętego systemu pobierania krwi, środków odkażających i biobójczych.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OI.KI.2232.3.1.2017.AR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia objęty poszczególnymi pakietami został sklasyfikowany we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodami o numerach: Pakiet nr 1 - 33.14.00.00 - materiały medyczne - 33.14.11.19-7 kompresy - 33.14.11.13-4 bandaże - 33.14.11.14-2 gaza medyczna - 33.14.11.15-9 wata medyczna Pakiet nr 2 - 33.14.00.00 - materiały medyczne - 33.14.11.10 opatrunki - 33.14.11.12 plastry Pakiet nr 3 - 33.14.13.00-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi - 33.14.13.20-9 igły medyczne - 33.14.13.21-6 igły do znieczulania - 33.14.12.20-8 kaniule - 33.19.41.20-3 artykuły do infuzji - 33.14.13.10-6 strzykawki - Pakiet nr 4 - 33.14.13.00-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi - 33.14.13.20-9 igły medyczne - 33.14.13.21-6 igły do znieczulania - 33.14.12.20-8 kaniule - 33.19.41.20-3 artykuły do infuzji - 33.14.13.10-6 strzykawki Pakiet nr 5 - 33.63.16.00-8 środki odkażające i biobójcze 2. Zamawiane wyroby medyczne oraz środki odkażające i biobójcze muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010 roku, (Dz.U. 2015, poz. 1918 j.t. z późn. zmianami)/ustawy z dnia z dnia 9 października 2015r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2015, poz. 1926)/ustawy z dnia 06.09.2001r.prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 z późn. zmianami), a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie. 3. Ilości szacunkowe dostarczanych wyszczególnionych wyrobów medycznych oraz środków odkażających i biobójczych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych w/w wyrobów i pojemników będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy - zgodnie z paragrafem 4 punkt 2 projektu umowy. 4. Termin ważności dostarczanych wyrobów medycznych oraz środków odkażających i biobójczych, o których mowa w pakietach o numerach od 1 do 5 nie może być krótszy niż 12 miesięcy. f) Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. a) Dostawy wyrobów medycznych realizowane będą do Apteki Okręgowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi i Działu Farmacji Szpitalnej przy Zakładzie Karnym nr 2 w Łodzi przy czym miejscem odbioru wyrobów wyszczególnionych w pakietach o numerach od 1 do 5 będzie Areszt Śledczy w Łodzi i Zakład Karny nr 2 w Łodzi. b) Wykonawca dostarczać będzie wyroby medyczne na własny koszt oraz własnym transportem, c) Realizacja dostaw w uzgodnionych terminach, w godzinach 8:00 - 15:00. d) Wymaganą formą płatności jest przelew. g) Wykonawcy zaoferują w ofertach termin płatności, przy czym zamawiający wymaga aby termin ten zawierał się w przedziale od 21 do 30 dni licząc od daty wpływu faktury do siedziby zamawiającego. W przypadku zaoferowania terminu zapłaty innego niż określony powyżej - oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - jako nieodpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku gdyby w ofercie termin płatności nie został określony Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje min. 21 dniowy termin płatności. 5. Warunki techniczne realizacji dostaw. Faktyczne zamówienie (co do rozmiaru i asortymentu), z uwagi na zmienną ilość osób leczonych, wynikać będzie ze składanych pisemnie przez Zamawiającego indywidualnych zapotrzebowań. Przedmiotowe zapotrzebowanie przedstawiane Wykonawcy określać będzie asortyment, wielkość i wymagane terminy realizacji dostawy, przy czym: 5.1 Zapotrzebowanie będzie składane na minimum 1 dzień przed jego realizacją, 5.2 Dostawy będą realizowane raz dziennie w godzinach pracy, 5.3 Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu oferty. Podane w formularzu oferty wielkości zapotrzebowania na produkty lecznicze i wyroby medyczne mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, ponieważ odpowiadają strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w okresie poprzedzającym wszczęcie postępowania. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia produktów leczniczych, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 5.4 Wartość produktów leczniczych i wyrobów medycznych objętych umową jest wartością maksymalną jaką może zamówić Zamawiający i może ona ulec zmniejszeniu max. do 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. Proporcjonalnemu zmniejszeniu ulega również cena całkowita wynikającą z przeprowadzonego postępowania przetargowego. 5.5 Płatność przelewem, w ciągu 21-30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury przez wykonawcę zamówienia. 5.6 Zamawiający żąda aby ilość zamówionego produktu leczniczego realizowana na podstawie zamówień częściowych po podpisaniu umowy była dostarczona w całości i w terminie określonym w/w zamówieniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 33000000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - 33.14.00.00 - materiały medyczne - 33.14.11.19-7 kompresy - 33.14.11.13-4 bandaże - 33.14.11.14-2 gaza medyczna - 33.14.11.15-9 wata medyczna
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7462.02
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zarys International Grup Sp. zo.o., , ul. Pod Borem 18, 41-808, Zabrze, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7462.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7462.02
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9854.0
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - 33.14.00.00 - materiały medyczne - 33.14.11.10 opatrunki - 33.14.11.12 plastry
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1596.46
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zarys International Grup Sp. zo.o., , ul. Pod Borem 18, 41-808, Zabrze, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1221.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1221.56
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3150.58
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - 33.14.13.00-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi - 33.14.13.20-9 igły medyczne - 33.14.13.21-6 igły do znieczulania - 33.14.12.20-8 kaniule - 33.19.41.20-3 artykuły do infuzji - 33.14.13.10-6 strzykawki
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2576.78
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zarys International Grup Sp. zo.o., , ul. Pod Borem 18, 41-808, Zabrze, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3108.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3108.70
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4050
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - 33.14.13.00-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi - 33.14.13.20-9 igły medyczne - 33.14.13.21-6 igły do znieczulania - 33.14.12.20-8 kaniule - 33.19.41.20-3 artykuły do infuzji - 33.14.13.10-6 strzykawki
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4283
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Becton Dickinson Polska Sp. zo.o., , ul. Osmańska 14, 02-823, Wrszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3890.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3890.92
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3890.92
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - 33.63.16.00-8 środki odkażające i biobójcze
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT9382.64
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Schulke Polska Sp. zo.o., , Al. Jerozolimskie 132 , 02-132, Wraszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5290.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5290.47
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9203.76
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.