To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2017-07-27
Og³oszenie nr 112568 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
¦widnica: ¦wiadczenie us³ug w zakresie prania, reperacji oraz prasowania odzie¿y i bielizny szpitalnej.
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 529943-N-2017
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy, krajowy numer identyfikacyjny
31167400000, ul.
ul. Le¶na
,
58100
¦widnica, pañstwo
Polska, woj.
dolno¶l±skie, tel.
748 517 400, faks
748 517 437, e-mail
zamowienia@szpital.swidnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.swidnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie us³ug w zakresie prania, reperacji oraz prasowania odzie¿y i bielizny szpitalnej.
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):EA/15/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Us³ugi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie prania, reperacji oraz prasowania odzie¿y i bielizny szpitalnej. 1. Miesiêczna ilo¶æ prania ok. 12 000 kg. 2. Wykonawca zobowi±zany jest do odbioru i dostawy prania z punktów wyznaczonych przez Zamawiaj±cego i usytuowanych w: - Regionalny Szpital Specjalistyczny "Latawiec" w ¦widnicy ul. Le¶na 27-29 - Szpital w ¯arowie ul. Wojska Polskiego 7. 3. Odbiór i dostawa transportem i na koszt Wykonawcy. Wykonawca zapewnia transport, czynno¶ci za³adunkowe i wy³adunkowe brudnej i czystej bielizny. 4. Odbiór i dostawa 6 dni w tygodniu w godzinach od 10:00 do 13:00 . W przypadku kumulacji dni wolnych lub ¶wi±tecznych np. 2 kolejne dni, odbiór i dostawa w drugim dniu wolnym od pracy. 5. Bielizna brudna musi byæ zapakowana w worki z list± zawieraj±c± wyszczególnienie asortymentowe i ilo¶ciowe jego zawarto¶ci. 6. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia czystej bielizny w podwójnych opakowaniach - dwa worki foliowe prze¼roczyste lub bia³e, odzie¿ ochronna na wieszakach opakowana w 2 prze¼roczyste lub bia³e worki foliowe, z list± w formie papierowej oraz elektronicznej zawieraj±c± wagê, wyszczególnieniem asortymentowym i ilo¶ciowym oraz informacj± dotycz±c± ewentualnych braków. 7. Wykonawca zobowi±zany jest do segregacji i dostarczenia czystej bielizny wed³ug oznakowania na poszczególne oddzia³y. 8. Wykonawca zobowi±zany jest do sk³adania czystej bielizny wed³ug zaleceñ Zamawiaj±cego dotyczy to szczególnie bielizny operacyjnej. 9. Wykonawca zobowi±zuje siê do osobnego prania i dezynfekcji bielizny Zamawiaj±cego - noworodkowej i operacyjnej w warunkach zgodnych z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi, obowi±zuj±cymi w pralniach wykonuj±cych us³ugi na rzecz jednostek s³u¿by zdrowia. 10. Us³uga prania musi byæ wykonana z u¿yciem ¶rodków pior±cych i dezynfekuj±cych, wpisanych do Rejestru Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych lub dopuszczonych do obrotu na terenie naszego kraju lub UE. 11. Dla ¶rodków do prania bielizny noworodkowej i niemowlêcej wymagana jest pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka lub innej równowa¿nej instytucji. 12. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za wykonywane us³ugi pralnicze w zakresie, jako¶ci i zgodno¶ci z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych - Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, Pañstwowa Inspekcja Pracy, BHP i inne. 13. Zamawiaj±cy ma prawo przeprowadzenia kontroli i audytów przez pracowników i audytorów wewnêtrznych Zamawiaj±cego pojazdu przeznaczonego do transportu oraz bezpo¶rednio u Wykonawcy w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, stanu sanitarno-epidemiologicznego pomieszczeñ, dobrej praktyki produkcyjnej, dobrej praktyki higienicznej. Zamawiaj±cy ma prawo do wgl±du w dokumentacjê: 14. Zamawiaj±cy w trakcie realizacji niniejszego zamówienia zastrzega sobie mo¿liwo¶æ instalacji na w³asny koszt systemu RFID, w zwi±zku z czym Wykonawca bêdzie zobowi±zany do jego instalacji i eksploatacji w terminie do 30 dni od daty powiadomienia przez Zamawiaj±cego.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.5) G³ówny Kod CPV:
98310000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT770000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 774720 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- II Etap prac konserwatorskich w budynku Prokuratury Rejonowej w Wa³brzychu Pl. Magistracki 7 tj. elewacji g³ównej wraz z wykonaniem kartusza herbowego, szczytu elewacji g³ównej oraz elewacji bocznej
- Wykonywanie us³ug przechowywania zw³ok, udostêpnienia sali sekcyjnej i pomocy technicznej przy sekcji zw³ok z obszarów dzia³ania Prokuratur Rejonowych w: K³odzku oraz Bystrzycy K³odzkiej
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto ¦widnica ul. M. Kopernika 3, Pl. Ludowy 6, ul. F. Chopina 23-25" POSTÊPOWANIE Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Wykonywanie us³ug przewozu, przechowywania zw³ok, udostêpnienie sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów dzia³ania Prokuratur Rejonowych w: ¦widnicy, Wa³brzychu, Dzier¿oniowie i Z±bkowicach ¦l.
- "Wymiana instalacji elektrycznej - etap IV w Szkole Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w ¦widnicy."
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.