eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa antyseptyków, dezynfekcji narzędzi i endoskopów, pieluch jednorazowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-12

Kraków: Dostawa antyseptyków, dezynfekcji narzędzi i endoskopów, pieluch jednorazowych
Numer ogłoszenia: 112569 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa antyseptyków, dezynfekcji narzędzi i endoskopów, pieluch jednorazowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa antyseptyków, dezynfekcji narzędzi i endoskopów, pieluch jednorazowych. Wartość zamówienia powyżej wartości 470 000,00 netto, a poniżej 510 000,00 netto. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.77.12.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Ponadto Zamawiający wymaga: a) produkty lecznicze: dla Pakietu 1 poz 1, Pakietu 2 poz. 3,4,5, Pakietu 3 poz 1, Pakietu 4 poz 1, Pakietu 5 poz 1, 2, 3 - Świadectwo Rejestracji Ministra Zdrowia - kopia dokumentów w myśl przepisów Ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 z późn zmianami (Dz. U. 2001 Nr 126 poz.1381) b) kosmetyki dla Pakietu 2. poz 1, 2 , Pakietu 4 poz 2 - Zgłoszenia do systemu informowania o kosmetykach Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi - kopia dokumentów w myśl przepisów Ustawy o kosmetykach z dnia 30 marca 2001 z późn zmianami (Dz.U. 2001 nr 42 poz. 473) c) wyroby medyczne dla Pakietu 6 poz.1 i 2 - wpis do rejestru wyrobów medycznych lub Deklaracja Zgodności w języku polskim (wraz z certyfikatem CE, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają) zgodnie z ustawą z 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679), d) kosmetyki lub wyroby medyczne: dla Pakietu 7 poz.1, 2 - zgłoszenie do systemu informowania o kosmetykach Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi - kopia dokumentów w myśl przepisów Ustawy o kosmetykach z dnia 30 marca 2001 z późn zmianami (Dz.U. 2001 nr 42 poz. 473) - lub wpis do rejestru wyrobów medycznych lub Deklaracja Zgodności w języku polskim (wraz z certyfikatem CE, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają) zgodnie z ustawą z 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679), e) kosmetyki lub produkty biobójcze: dla Pakietu 8 poz.1 - zgłoszenie do systemu informowania o kosmetykach Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi - kopia dokumentów w myśl przepisów Ustawy o kosmetykach z dnia 30 marca 2001 z późn zmianami (Dz.U. 2001 nr 42 poz. 473) - lub pozwolenia Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym - kopia dokumentów w myśl przepisów Ustawy o produktach biobójczych z dnia 13 września 2002 z późniejszymi zmianami (Dz.U. 2002 Nr 175 poz. 1433), f) Deklaracja Zgodności w języku polskim lub wpis wyrobu medycznego do Rejestru Wytwórców, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (wyrób medyczny klasy I, II A) - dotyczy pakietu nr 10 - 20, g) Karta Charakterystyki Substancji Niebezpiecznej - dotyczy pakietu nr 10 - 21, h) Dokumenty potwierdzające, że paski badają poziom aldehydu jako substancji aktywnej - dotyczy pakietu nr 16 poz. 3 i 4, i) Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym (produkt biobójczy) - dotyczy pakietu nr 21

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, lub b) w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczanego towaru , lub c) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub, d) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub, e) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego, lub innych przyczyn leżących po jego stronie, f) podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidziane zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego ul. Prądnicka 80 , w Dziale Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 10:30, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Prądnickiej 80 w Krakowie, w budynku administracyjnym I (kancelaria dziennika podawczego - pokój nr 23).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1. Odkażanie ran.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do odkażania ran chirurgicznych ilość 1450 litrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2. Mycie i dezynfekcja rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Higieniczne i chirurgiczne mycie i dezynfekcja rąk - ilość 8 695 litrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3. Dezynfekcja loży rozrusznika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat antyseptyczny do odkażania ran - ilość 12 litrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4. Dezynfekcja błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat przeznaczony do odkażania błon śluzowych - ilość 590 litrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5. Dezynfekcja skóry przed zabiegami inwazyjnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do odkażania skóry przed zabiegiem operacyjnym i inwazyjnym - ilość 2195 litrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6. Dekontaminacja ran.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat w postaci płynu oraz żelu, gotowy do użycia, służący do czyszczenia, nawilżania i utrzymywania rany w stanie wilgotnym - ilość 15,5 litra. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7. Mycie chorych z MRSA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do antyseptycznego mycia ciała pacjentów - ilość 430 litrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8. Pianka do mycia pacjentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łagodny preparat myjący do wykonywania toalety całego ciała w postaci pianki bez spłukiwania - ilość 5 litrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9. Osprzęt do preparatów antyseptycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozownik ścienny służący do bezkontaktowego podawania płynów antyseptycznych - ilość 60 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10. Maszynowe mycie i dezynfekcja narzędzi, wyrobów medycznych dla Centralnej Sterylizatornii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszynowe mycie i dezynfekcja narzędzi, wyrobów medycznych dla Centralnej Sterylizatornii - ilość 630 litrów. Pakiet zawiera 7 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11. Maszynowe mycie, dezynfekcja i pielęgnacja narzędzi i wyrobów medycznych dla Centralnej Sterylizatornii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszynowe mycie, dezynfekcja i pielęgnacja narzędzi i wyrobów medycznych dla Centralnej Sterylizatornii. Wartość zamówienia powyżej wartości 26 000,00 netto, a poniżej 30 000,00 netto. Pakiet zawiera 12 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12. Preparaty do usuwania trudnych zabrudzeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowy roztwór do mycia powierzchni - ilość 14 litrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13. Preparaty do pielęgnacji komór sterylizatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat w płynie przeznaczony do mycia komór sterylizacyjnych - ilość 1 litr. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14. Maszynowe mycie i dezynfekcja sprzętu edoskopowego do myjni typu MINI ETD2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszynowe mycie i dezynfekcja sprzętu edoskopowego do myjni typu MINI ETD2 - ilość 581 litrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15. Maszynowe mycie i dezynfekcja endoskopów giętkich i osprzętu edoskopowego do myjni typu INNOVA i ETD3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszynowe mycie i dezynfekcja endoskopów giętkich i osprzętu edoskopowego do myjni typu INNOVA i ETD3 - ilość 1325 litrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16. Mycie i dezynfekcja głowic przez-przełykowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja głowic przez-przełykowych - ilość 499 litrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17. Dezynfekcja manualna narzędzi dla oddziałów dziecięcych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja manualna narzędzi dla oddziałów dziecięcych - ilość 8 000 litrów roz. roboczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18. Dezynfekcja manualna narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji instrumentów medycznych - ilość 50 000 litrów roz. roboczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19. Mycie i dezynfekcja wyrobów medycznych dla Laboratorium Klinicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja wyrobów medycznych dla Laboratorium Klinicznego - ilość 50 litrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 - Dezynfekcja głowic USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusteczki do dezynfekcji głowic USG - ilość 9600 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 - Dezynfekcja sprzętu kuchennego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja sprzętu kuchennego - ilość 250 litrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22 - Pieluchy jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchy jednorazowe dla dzieci: ilość 10500 sztuk, dla dorosłych: 18000 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.