Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-05
Poznań: Ośrodek Rehabilitacji Laryngologicznej w Poznaniu - roboty budowlane.
Numer ogłoszenia: 112569 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Inwestycji Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, ul. Rokietnicka 5C, 60-806 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8547401, fax 061 8547413.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziam.amp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ośrodek Rehabilitacji Laryngologicznej w Poznaniu - roboty budowlane..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w Ośrodku Rehabilitacji Laryngologicznej UM w Poznaniu, ul. Polna/Bukowska. W zakres prac wchodzą m.in:roboty ziemne, fundamenty, ściany, elementy konstrukcji, stropodach, stolarka okienna i drzwiowa, ścianki działowe, roboty wewnętrzne, podłoża, posadzki, podłogi, elewacja, roboty zewnętrzne
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferent przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 30 lipca 2007r., godz.12.00 ., w wysokości 15.000,- zł (piętnaście tysięcy złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki zgodnie z art.22,24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na podstawie złożonych dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Oferenci mający swoja siedzibę poza granicami dostarczają zamiennie dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz.U.2006.87.605) -pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania oświadczeń i wyjaśnień (nie jest wymagane, gdy podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są oni wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym) b) informacje potwierdzające kwalifikacje techniczne, doświadczenie i potencjał ekonomiczny wykonawcy - wykaz realizacji robót, wykonanymi w ciągu ostatnich 5 lat, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi iż prace zostały wykonane z należytą starannością. - informacja określająca obroty, zobowiązania i należności ogółem w ostatnim roku obrachunkowym - informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat c) Pisemne oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu ( wg Art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych) d) zaświadczenie z ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności oferenta lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości w opłacaniu podatków lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności oferenta, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 p. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych- wydane najpóźniej 6 m-cy przed terminem składania ofert. g) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 p. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych- wydane najpóźniej 6 m-cy przed terminem składania ofert. h) zaświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym robotom będącym przedmiotem zamówienia przez osobę przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót oraz zaświadczenie właściwych Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa o aktualnym członkostwie w Izbie w odniesieniu do osoby przewidzianej na kierownika budowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. warunki gwarancji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umzi.ump.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie ze strony internet. zamawiającego,na wniosek wykonawcy-w ciągu 5 dni w siedzibie zamawiaj. po pisemnym zamówieniu i dokonaniu opłaty na konto:46103012470000000047724000 lub za zaliczeniem..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Inwestycji Uniwersytetu Medycznego, Poznań, ul. Rokietnicka 5c, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Modernizacja obiektów szkolnych - 2 zadania
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz prac konserwatorskich i robót budowlanych naprawczych elementów drewnianych zabytkowego Spichlerza w Skomlinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.