eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mięsa i wędlin na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-21

Lubliniec: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mięsa i wędlin na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10.
Numer ogłoszenia: 112569 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego , ul. Cyrana 10, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3564004, faks 034 3564192.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mięsa i wędlin na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mięsa i wędlin na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10. Zakres zamówienia podano w załączniku nr 2 do SIWZ 1. Baleron wieprzowy kg 1 kg 40 2. Boczek faszerowany kg 1 kg 50 3. Boczek pieczony forma kg 1 kg 70 4. Boczek wędzony kg 1 kg 250 5. Boczek wiejski foremka kg 1 kg 40 6. Frankfuterki parzone kg 1 kg 30 7. Golonko w galarecie kg 1 kg 50 8. Golonko kg 1 kg 130 9. Kaszanka kg 1 kg 110 10. Kadrel kg 1 kg 15 11. Karczek kg 1 kg 300 12. Kości kg 1 kg 2 000 13. Kiełbasa czosnkowa kg 1 kg 20 14. Kiełbasa baleronowa kg 1 kg 100 15. Kiełbasa biała parzona kg 1 kg 100 16. Kiełbasa boczkowa kg 1 kg 30 17. Kiełbasa golonkowa kg 1 kg 100 18. Kiełbasa kminkowa kg 1 kg 50 19. Kiełbasa krakowska parzona kg 1 kg 100 20. Kiełbasa mozaikowa kg 1 kg 50 21. Kiełbasa myśliwska kg 1 kg 15 22. Kiełbasa polędwicowa kg 1 kg 50 23. Kiełbasa polska surowa kg 1 kg 50 24. Kiełbasa rzeszowska kg 1 kg 20 25. Kiełbasa swojska kg 1 kg 20 26. Kiełbasa salami kg 1 kg 50 27. Kiełbasa szynkowa kg 1 kg 100 28. Kiełbasa śląska kg 1 kg 140 29. Kiełbasa śląska drobiowa kg 1 kg 250 30. Kiełbasa wiejska kg 1 kg 30 31. Kiełbasa zwyczajna kg 1 kg 50 32. Kiełbaski dietetyczne kg 1 kg 100 33. Kiełbaski śląskie kg 1 kg 50 34. Łopatka b/s i tłuszczu kg 1 kg 2 000 35. Mielonka delikat kg 1 kg 75 36. Mielonka wiejska kg 1 kg 25 37. Metka cebulowa kg 1 kg 50 38. Metka tatarska kg 1 kg 20 39. Mortadela kg 1 kg 30 40. Nogi wieprzowe kg 1 kg 130 41. Parówkowa kg 1 kg 170 42. Pasztet pieczony kg 1 kg 30 43. Pasztetowa wędzona kg 1 kg 30 44. Pieczeń drobiowa kg 1 kg 10 45. Pieczeń boczkowa kg 1 kg 20 46. Pieczeń cygańska kg 1 kg 90 47. Pieczeń grzybowa kg 1 kg 10 48. Pieczeń firmowa kg 1 kg 30 49. Pieczeń rzymska kg 1 kg 10 50. Pieczeń wiedeńska kg 1 kg 40 51. Polędwica drobiowa kg 1 kg 40 52. Polędwica sopocka kg 1 kg 30 53. Salceson podrobowy kg 1 kg 40 54. Schab z kością kg 1 kg 400 55. Szynkówka b/k kg 1 kg 500 56. Słonina kg 1 kg 100 57. Szponder kg 1 kg 50 58. Szynka wiejska kg 1 kg 100 59. Szynka orzech kg 1 kg 100 60. Szynka konserwowa kg 1 kg 60 61. Serca wieprzowe kg 1 kg 150 62. Szynka gotowana kg 1 kg 100 63. Salceson ozorkowy kg 1 kg 30 64. Szynka drobiowa kg 1 kg 25 65. Wołowina b/k kg 1 kg 100 66. Żeberka wieprzowe paski kg 1 kg 600.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.13.13.10 - Pasztety 15.13.14.00 - Produkty wieprzowe 15.13.14.10 - Szynka .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wypełnione i podpisane przez osoby/ę upoważnione/ą do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 6 do SIWZ; 2. oświadczenie o braku zaległości wobec właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych podpisane przez osoby/ę upoważnione/ą do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany przez osoby/ę upoważnione/ą do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wypełniona i podpisana przez osoby/ę upoważnione/ą do reprezentowania Wykonawcy kalkulacja ofertowa - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 5. W przypadku gdy Wykonawca upoważnia do reprezentowania w postępowaniu inną osobę stosowne pełnomocnictwo z wyszczególnieniem zakresu upoważnienia. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku oferta musi spełniać następujące warunki: a) wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum/ spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, b) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela (partnera wiodącego), c) upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty, d) przedstawiciel/partner wiodący winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy dołączyć oświadczenie, e) podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo dopuszczenia zmian w umowie w przypadku a) wszelkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić jedynie w zakresie określonym w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i wymagają zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. b) w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT strony przewidują możliwość zmiany wynagrodzenia o wysokość podaną w obowiązujących przepisach prawa. c) zmiany terminu realizacji umowy. d) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: - wprowadzone nowe warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenie zamówienia uniemożliwiłoby dopuszczenie innych ofert niż ta która została pierwotnie dopuszczona. - modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp=335&r=o
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych Warunków Zamówienia można odebrać nieodpłatnie w siedzibie DPS Dom Kombatanta w Lublińcu przy ul. dr E. Cyrana 10, pok. Nr 27 w godz od 7:00 do 15:00 od pon. do piąt.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2012 godzina 10:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10, sekretariat pok. Nr 35.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.