Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-21
Wrocław: okresowa kontrola obiektów budowlanych, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych).
Numer ogłoszenia: 112580 - 2010; data zamieszczenia: 21.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego , ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, faks 071 7777506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zzk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: okresowa kontrola obiektów budowlanych, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: okresowa kontrola obiektów budowlanych, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych). Zamówienie podzielone jest na 6 zadań. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. na jedno lub więcej zadań..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- okresowa kontrola obiektów budowlanych, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych). Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50 % wartości przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju usług realizowanych w nieruchomościach powierzonych w zarząd Zamawiającemu
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 430,00 zł, Zadanie nr 2 - 580,00 zł, Zadanie nr 3 - 440,00 zł, Zadanie nr 4 - 410,00 zł, Zadanie nr 5 - 230,00 zł Zadanie nr 6 - 490,00 zł,
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą wymagane uprawnienia do świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia oraz posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim, zgodnie z ustawą z dnia 22.03.1989 r. o rzemiośle (Dz. U z 2002 r. nr 112 poz. 979 ze zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadkach: a) w przypadku nieudostępnienia pomieszczeń w budynkach w celu wykonania kontroli, b) działania siły wyższej i osób trzecich. na czas usunięcia wyżej wymienionych przeszkód. 2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie ze strony www.zzk.wroc.pl lub otrzymać w cenie 30,00 zł w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ZZK we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 257, pok. 106, lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Umów ZZK, ul. Grabiszyńska 257 Wrocław, pok 105, lub ZZK, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław - Kancelaria Ogólna lub przesłać pocztą na adres: ZZK, Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: okresowa kontrola obiektów budowlanych, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych); Rejon A + B Liczba budynków: 109; Ilość lokali mieszkalnych i użytkowych: 989, całkowita powierzchnia obiektów w m2: 50.948,79.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: okresowa kontrola obiektów budowlanych, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych); Rejon J + K Liczba budynków: 315; Ilość lokali mieszkalnych i użytkowych: 1962, całkowita powierzchnia obiektów w m2: 98.829,09.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: okresowa kontrola obiektów budowlanych, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych); Rejon L + Ł Liczba budynków: 77; Ilość lokali mieszkalnych i użytkowych: 997, całkowita powierzchnia obiektów w m2: 54.993,49.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: okresowa kontrola obiektów budowlanych, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych); Rejon M + N Liczba budynków: 92; Ilość lokali mieszkalnych i użytkowych: 948, całkowita powierzchnia obiektów w m2: 51.652,93.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: okresowa kontrola obiektów budowlanych, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych); Rejon O + P + T Liczba budynków: 89; Ilość lokali mieszkalnych i użytkowych: 539, całkowita powierzchnia obiektów w m2: 29.105,17.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: okresowa kontrola obiektów budowlanych, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych); Rejon S + U Liczba budynków: 91; Ilość lokali mieszkalnych i użytkowych: 1117, całkowita powierzchnia obiektów w m2: 45.584,34.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu K(A)FE
- "Dostawa podstawowego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby wyposażenia Pracowni Kultur Tkankowych Ogrodu Botanicznego ".
- Modernizacja pomieszczeń Żłobka nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu.
- "Rozbiórka i wykonanie nowych stropów w pomieszczeniach sanitarnych w budynku UWr przy ul. Skłodowskiej-Curie 83-85 we Wrocławiu."
- Wymiana dylatacji bitumicznych na elastyczne urządzenia poliuretanowe, na wiadukcie wschodnim w ciągu ulicy Armii Krajowej we Wrocławiu.
- Wykonanie robót budowlanych - budowa nowej siedziby PP w Krośnicach - zakończenie robót budowlanych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Remizy OSP w Krajowym Systemie Ratowniczo Gaśniczym".
- "Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie"
- Wykonanie dokumentacji projektowej w technologii BIM do zadania "Modernizacja budynków mieszkalnych"
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla 2 zadań pn:"1.Budowa windy osobowej dla SP nr 28 przy ul.Przy Skarpie 13 w Toruniu,2.Budowa windy osobowej dla ZSGH przy ul.Osikowej 15 w Toruniu"
- Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania OT KOWR w Gorzowie Wielkopolskim
- Wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie opracowania koncepcji zagospodarowania terenu Białych Mórz, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.