Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-12
Jelenia Góra: Wywóz nieczystości ciekłych z komór osadników, studzienek kanalizacyjnych przynależnych do budynków administrowanych przez ZGL POŁUDNIE w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 112593 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze , Plac Piastowski 2A, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6428200, faks 075 6428201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.jga.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości ciekłych z komór osadników, studzienek kanalizacyjnych przynależnych do budynków administrowanych przez ZGL POŁUDNIE w Jeleniej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług polegających na wywozie nieczystości ciekłych z komór osadników, studzienek kanalizacyjnych przynależnych do budynków komunalnych oraz Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ZGL POŁUDNIE w Jeleniej Górze . Maksymalny planowany roczny wywóz nieczystości ciekłych wynosi ogółem 12.300,00 m3. W ilości wywozu została uwzględniona ilość ścieków powstających w wyniku awarii instalacji wod.-kan.. 1) Wykonawca zobowiązany jest wywozić nieczystości ciekłe pojazdami asenizacyjnymi spełniającymi wymogi określone przepisami prawa o ruchu drogowym posiadającymi aktualne badania techniczne uprawniające do wywozu nieczystości ciekłych (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych Dz.U. Nr 193 poz. 1617) wyposażonych między innymi we wskaźnik lub przepływomierz służący do określenia ilości pobranych ścieków oraz zaopatrzonymi w odpowiedniej długości węże (długość węży uzależniona jest od odległości usytuowania szamba od miejsca postoju pojazdu - do 30mb); 2) Wywóz nieczystości ciekłych odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne najpóźniej w ciągu 24 godzin a w przypadkach awaryjnych natychmiastowo tj. do 3 godzin od chwili zgłoszenia przez upoważnionych pracowników ZGL-u, lokatorów/współwłaścicieli budynku; 3) Każdorazowo szambo winno być całkowicie opróżnione z nieczystości ciekłych i wywóz tych nieczystości winien odbywać się tylko do zlewni; 4) Wykonawca zobowiązany jest wykonać ca najmniej jednokrotne płukanie szamb w trakcie trwania umowy. 5) Wykonawca zobowiązany jest usuwać śmieci nietypowe z szamb. np. kamienie, złom, gruz, gałęzie itp. 6) Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać stwierdzone usterki szamb; 7) Wykonawca zobowiązany jest usuwać awarie, takie jak wypompowanie nieczystości ciekłych z zalanych piwnic na zlecenie Zamawiającego za wynagrodzeniem wynikającym z oferty; 8) W przypadkach awarii pojazdu asenizacyjnego Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd zastępczy; 9) Wykonanie usługi potwierdza lokator bądź właściciel lokalu w danej nieruchomości, zgodnie z odczytem ilości pobranych ścieków na wskaźniku lub przepływomierzu (różnica pomiędzy wskazaniem po zakończeniu pompowania a przed pompowaniem); 10) Wykonawca będzie zobowiązany do wystawiania faktur VAT na Zamawiającego z podziałem na: ROM-y, budynki komunalne, Wspólnoty Mieszkaniowe. 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość czasowego lub stałego zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadku przekazania budynku innemu zarządcy, przyłączenia budynków do sieci kanalizacyjnych, itp. Z tytułu zmniejszenia zakresu usługi Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie. Przedmiot zamówienia stanowi dwie części . Część I (ROM-1)- obejmuje wywóz ok. 4.200,00 m3 nieczystości ciekłych z posesji administrowanych przez ZGL POŁUDNIE w Jeleniej Górze. Część II (ROM-2)- obejmuje wywóz ok. 8.100,00 m3 nieczystości ciekłych z posesji administrowanych przez ZGL POŁUDNIE w Jeleniej Górze. Wykonawca ma prawo do złożenia oferty tylko na jedną część zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.41.00.00-4, 90.51.35.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wniesieniem wadium w wysokości 2.000,00 zł na wybraną jedną część, które należy wnieść przed terminem składania ofert. część I 2.000,00 zł część II 2.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. l i 2 ustawy Pzp, 2) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. l ustawy Pzp,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji zamówień z zakresu wywozu nieczystości ciekłych. Wykonawca musi udowodnić wykonanie wykonanie co najmniej 1 usługi świadczonej przez okres min.12 m-cy, polegającej na wywozie nieczystości ciekłych, o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki dotyczące dysponowania minimum: l beczką asenizacyjną o pojemności minimum 4,5 m3 , zaopatrzoną w węże długości minimum 30 mb, oraz wskaźnik lub przepływomierz służący do określania ilości pobieranych ścieków, spełnia warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. Nr 193 poz. 1617).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcą określa się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki dotyczące ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usługw zakresie wysokości stawki VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgl.jga.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Lokalowej Południe Sekcja Zamówień Publicznych ul. Wolności 41, 58-500 Jelenia Góra
Opłata: 5,00 Waluta PLN..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Sekcji Zamówień Publicznych ZGL Południe w Jeleniej Górze przy ul. Wolności 41.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ROM-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług polegających na wywozie nieczystości ciekłych z komór osadników, studzienek kanalizacyjnych przynależnych do budynków komunalnych oraz Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ZGL POŁUDNIE w Jeleniej Górze . Maksymalny planowany roczny wywóz nieczystości ciekłych wynosi ogółem 12.300,00 m3. W ilości wywozu została uwzględniona ilość ścieków powstających w wyniku awarii instalacji wod.-kan.. 1) Wykonawca zobowiązany jest wywozić nieczystości ciekłe pojazdami asenizacyjnymi spełniającymi wymogi określone przepisami prawa o ruchu drogowym posiadającymi aktualne badania techniczne uprawniające do wywozu nieczystości ciekłych (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych Dz.U. Nr 193 poz. 1617) wyposażonych między innymi we wskaźnik lub przepływomierz służący do określenia ilości pobranych ścieków oraz zaopatrzonymi w odpowiedniej długości węże (długość węży uzależniona jest od odległości usytuowania szamba od miejsca postoju pojazdu - do 30mb); 2) Wywóz nieczystości ciekłych odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne najpóźniej w ciągu 24 godzin a w przypadkach awaryjnych natychmiastowo tj. do 3 godzin od chwili zgłoszenia przez upoważnionych pracowników ZGL-u, lokatorów/współwłaścicieli budynku; 3) Każdorazowo szambo winno być całkowicie opróżnione z nieczystości ciekłych i wywóz tych nieczystości winien odbywać się tylko do zlewni; 4) Wykonawca zobowiązany jest wykonać ca najmniej jednokrotne płukanie szamb w trakcie trwania umowy. 5) Wykonawca zobowiązany jest usuwać śmieci nietypowe z szamb. np. kamienie, złom, gruz, gałęzie itp. 6) Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać stwierdzone usterki szamb; 7) Wykonawca zobowiązany jest usuwać awarie, takie jak wypompowanie nieczystości ciekłych z zalanych piwnic na zlecenie Zamawiającego za wynagrodzeniem wynikającym z oferty; 8) W przypadkach awarii pojazdu asenizacyjnego Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd zastępczy; 9) Wykonanie usługi potwierdza lokator bądź właściciel lokalu w danej nieruchomości, zgodnie z odczytem ilości pobranych ścieków na wskaźniku lub przepływomierzu (różnica pomiędzy wskazaniem po zakończeniu pompowania a przed pompowaniem); 10) Wykonawca będzie zobowiązany do wystawiania faktur VAT na Zamawiającego z podziałem na: ROM-y, budynki komunalne, Wspólnoty Mieszkaniowe. 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość czasowego lub stałego zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadku przekazania budynku innemu zarządcy, przyłączenia budynków do sieci kanalizacyjnych, itp. Z tytułu zmniejszenia zakresu usługi Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie. Przedmiot zamówienia stanowi dwie części . Część I (ROM-1)- obejmuje wywóz ok. 4.200,00 m3 nieczystości ciekłych z posesji administrowanych przez ZGL POŁUDNIE w Jeleniej Górze. Część II (ROM-2)- obejmuje wywóz ok. 8.100,00 m3 nieczystości ciekłych z posesji administrowanych przez ZGL POŁUDNIE w Jeleniej Górze. Wykonawca ma prawo do złożenia oferty tylko na jedną część zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.41.00.00-4, 90.51.35.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ROM-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług polegających na wywozie nieczystości ciekłych z komór osadników, studzienek kanalizacyjnych przynależnych do budynków komunalnych oraz Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ZGL POŁUDNIE w Jeleniej Górze . Maksymalny planowany roczny wywóz nieczystości ciekłych wynosi ogółem 12.300,00 m3. W ilości wywozu została uwzględniona ilość ścieków powstających w wyniku awarii instalacji wod.-kan.. 1) Wykonawca zobowiązany jest wywozić nieczystości ciekłe pojazdami asenizacyjnymi spełniającymi wymogi określone przepisami prawa o ruchu drogowym posiadającymi aktualne badania techniczne uprawniające do wywozu nieczystości ciekłych (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych Dz.U. Nr 193 poz. 1617) wyposażonych między innymi we wskaźnik lub przepływomierz służący do określenia ilości pobranych ścieków oraz zaopatrzonymi w odpowiedniej długości węże (długość węży uzależniona jest od odległości usytuowania szamba od miejsca postoju pojazdu - do 30mb); 2) Wywóz nieczystości ciekłych odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne najpóźniej w ciągu 24 godzin a w przypadkach awaryjnych natychmiastowo tj. do 3 godzin od chwili zgłoszenia przez upoważnionych pracowników ZGL-u, lokatorów/współwłaścicieli budynku; 3) Każdorazowo szambo winno być całkowicie opróżnione z nieczystości ciekłych i wywóz tych nieczystości winien odbywać się tylko do zlewni; 4) Wykonawca zobowiązany jest wykonać ca najmniej jednokrotne płukanie szamb w trakcie trwania umowy. 5) Wykonawca zobowiązany jest usuwać śmieci nietypowe z szamb. np. kamienie, złom, gruz, gałęzie itp. 6) Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać stwierdzone usterki szamb; 7) Wykonawca zobowiązany jest usuwać awarie, takie jak wypompowanie nieczystości ciekłych z zalanych piwnic na zlecenie Zamawiającego za wynagrodzeniem wynikającym z oferty; 8) W przypadkach awarii pojazdu asenizacyjnego Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd zastępczy; 9) Wykonanie usługi potwierdza lokator bądź właściciel lokalu w danej nieruchomości, zgodnie z odczytem ilości pobranych ścieków na wskaźniku lub przepływomierzu (różnica pomiędzy wskazaniem po zakończeniu pompowania a przed pompowaniem); 10) Wykonawca będzie zobowiązany do wystawiania faktur VAT na Zamawiającego z podziałem na: ROM-y, budynki komunalne, Wspólnoty Mieszkaniowe. 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość czasowego lub stałego zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadku przekazania budynku innemu zarządcy, przyłączenia budynków do sieci kanalizacyjnych, itp. Z tytułu zmniejszenia zakresu usługi Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie. Przedmiot zamówienia stanowi dwie części . Część I (ROM-1)- obejmuje wywóz ok. 4.200,00 m3 nieczystości ciekłych z posesji administrowanych przez ZGL POŁUDNIE w Jeleniej Górze. Część II (ROM-2)- obejmuje wywóz ok. 8.100,00 m3 nieczystości ciekłych z posesji administrowanych przez ZGL POŁUDNIE w Jeleniej Górze. Wykonawca ma prawo do złożenia oferty tylko na jedną część zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.41.00.00-4, 90.51.35.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z osprzętem
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Junaków w Jeleniej Górze"
- Postępowanie powtórzone: Świadczenie usług transportowych samochodami osobowymi i busami na rzecz WCSKJ
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego o napędzie 4x4 typu pick up dla Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Jeleniej Górze
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia na potrzeby Term Cieplickich Sp. z o.o.
- EW Leśna - opracowanie dokumentacji na wymianę 2 zasuw na rurociągach derywacyjnych RDI i RDII
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Łabowa - odbiór, transport i zagospodarowanie nieczystości z oczyszczalni ścieków w miejscowości Maciejowa i Kamianna w Gminie Łabowa
- Odbiór i wywóz nieczystości płynnych - Autostrada A-1 oraz Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Toruniu.
- Samochodowe usługi asenizacyjne dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Sośnie
- Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych w siedzibie OUDE Skomielna Biała w miejscowości Naprawa oraz na MOP Zbójecka Góra w miejscowości Skawa.
- Wywóz nieczystości płynnych z posesji administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Czerwionce-Leszczynach
więcej: Usługi usuwania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.