To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-27
Ogłoszenie nr 112611 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Słupsk: Dostawa olejów silnikowych, płynów i smarów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545807-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
77053053000000, ul.
ul. Szczecińska
112,
76200
Słupsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
59 843 40 22 w. 263, faks
59 84 17 149, e-mail
przetarg@pgkslupsk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pgkslupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa olejów silnikowych, płynów i smarów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):17/T/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa olejów silnikowych, płynów i smarów do maszyn i pojazdów eksploatowanych w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Słupsku. 2. Szczegółowy zakres asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia, szacunkowe ilości w litrach/kilogramach oraz pojemność i rodzaj opakowań w jakich powinna odbywać się dostawa (w litrach/kilogramach/opakowaniach) stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w załączniku nr 7 do SIWZ. 4. Opis przedmiotu zamówienia określa minimalne parametry techniczne i eksploatacyjne zadawalające Zamawiającego w przedmiocie zamówienia i należy je traktować, jako: "Opis przedmiotu zamówienia o parametrach nie gorszych niż przedstawiono w załączniku nr 7". 5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę do Zamawiającego na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. 6. Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo, w miarę potrzeb Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych towarów fabrycznie pakowanych bezpośrednio do siedziby Zamawiającego Słupsk, ul. Szczecińska 112, w ciągu 5 dni roboczych od daty przyjęcia zamówienia. 8. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji, reklamacji itp. zawiera załącznik do SIWZ - Wzór Umowy. 9. Przyjęta w umowie wielkość dostawy ma charakter szacunkowy, a każda ilość kupionego towaru będzie określana osobno w składanych zamówieniach cząstkowych. Zamawiający ma prawo zamówić łącznie mniejszą liczbę towaru, niż ilości przyjęte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które należy traktować jako maksymalne. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia nowego asortymentu towarów kosztem asortymentu nie kupowanego lub kosztem zmniejszenia ilości asortymentu dotychczasowego, w ramach wartości umowy. 11. Oferowane oleje, płyny i smary muszą być wyłącznie z bieżącej produkcji (maksymalnie 6 miesiące od daty produkcji) i winny charakteryzować się trwałością (okresem przechowywania lub eksploatacji) nie krótszą niż 24 miesiące. Zamawiający wymaga udzielenia, co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na jakość oferowanych olejów, płynów i smarów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09211100-2
Dodatkowe kody CPV:
09211200-3,
24951100-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT165000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 185894.24 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Zakup usług zdrowotnych - świadczenie usług psychotraumatologa
- DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOCHODU DOSTAWCZEGO
- Przewóz uczestników na zajęcia laboratoryjne na trasie Słupsk-Gdańsk-Słupsk w ramach projektu: "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji (...)"
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Słupsku i Oddziału Zewnętrznego w Ustce Aresztu Śledczego w Słupsku na rok 2025/2026
- Dostawy dań gotowych świeżych (wyrobów garmażeryjnych).
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 07 02 13 - odpady tworzyw sztucznych.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.