eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstkaWykonanie usługi utrzymania porządku w kompleksach administrowanych przez 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy Ustka - Sekcja Obsługi Infrastruktury w m. Słupsk



Ogłoszenie z dnia 2016-06-30

Ustka: Wykonanie usługi utrzymania porządku w kompleksach administrowanych przez 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy Ustka - Sekcja Obsługi Infrastruktury w m. Słupsk
Numer ogłoszenia: 112613 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Lędowo-Osiedle 1N, 76-271 Ustka, woj. pomorskie, tel. 261 231 377, faks 261 231 578.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi utrzymania porządku w kompleksach administrowanych przez 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy Ustka - Sekcja Obsługi Infrastruktury w m. Słupsk.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa utrzymania porządku (usługi sprzątania pomieszczeń, chodników, dróg i placów oraz utrzymania terenów zielonych) w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Słupsk - Sekcja Obsługi Infrastruktury w Słupsk - zakres usług do realizacji do 31.01.2019r.). Zastosowane przez Wykonawcę środki czystości muszą posiadać aktualne dopuszczenia do stosowania i wymagane atesty PZH lub innego uprawnionego laboratorium. Zamawiający wymaga aby pracownicy Wykonawcy realizujący usługę na terenie kompleksu wojskowego byli ubrani w schludną, oznakowaną cechami przedsiębiorstwa odzież ochronną oraz stosowali się do porządków i zasad postępowania na terenie tych kompleksów. Zasady porządku i poruszania się po kompleksie wojskowym reguluje Dowódca Jednostki Wojskowej, który może zażądać od Wykonawcy przedstawienia wykazu pracowników z ich danymi personalnymi oraz innych informacji niezbędnych do zapewnienia bezpieczeństwa na terenie wojskowym. Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania w tym zakresie i dostosowania się do stawianych przez Dowódcę wymogów. Wykonawca opracuje harmonogram wykonywania czynności okresowych i uzgodni z przedstawicielem Zamawiającego - kierownikiem SOI..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECO - PLAN S.A., ul. Przemysłowa 33, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220211,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 325123,80

  • Oferta z najniższą ceną: 325123,80 / Oferta z najwyższą ceną: 325123,80

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: W ogłoszeniu o zamówieniu Nr 2015/S 179-325479 z dnia 16.09.2015 Zamawiający przewidział udzielenie zamówienia uzupełniającego do wysokości 30% łącznej wartości realizacji zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamienie podstawowe przeprowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego. Uzasadnienie prawne: W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.