Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-15
Środa Wielkopolska: dostawa leków i płynów infuzyjnych dla SPZOZ w Środzie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 112613 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Czerwonego Krzyża 2, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 061 2853645, faks 061 2853645.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków i płynów infuzyjnych dla SPZOZ w Środzie Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa leków i płynów infuzyjnych dla SPZOZ w Środzie Wlkp. pakietów 10.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy SPOSÓB DOKONANIA OCENY Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów załączonych do oferty określonych w pkt. IX SIWZ metodą zerojedynkową spełnia lub niespełnia w zakresie warunków opisanych przez Zamawiającego. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie załączyli do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia. Wykonawcy niespełniający, chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy a ich oferty uznane za odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - na formularzu zgodnym z treścią zał. nr 4 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działalności oferenta odpowiadać musi przedmiotowi zamówienia; 3) Formularz oferty. Oferta może być przygotowana na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 4) Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty i reprezentowania oferenta (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestrowym) 5) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu w jego siedzibie i udostępnieniu na każde żądanie Zamawiającego wszystkich atestów i świadectw rejestracji na poszczególne pozycje oferty (załącznik nr 5), 6) Koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7) Dokument zawierający wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. (jeżeli dotyczy). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg art. 23 ust.1 ustawy, każdy podmiot zobowiązany jest do złożenia oświadczenia określonego w pkt 9 ppkt 1 oraz przedstawienia dokumentu określonego w pkt 9 ppkt 2. Dokumenty określone w pkt. 9 ppkt 3 i 4 stanowią potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, które Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodawlkp-powiat.pl/bip/php w pkt menu: Jednostki organizacyjne - SPZOZ.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Środzie Wlkp.
ul. Czerwonego Krzyża 2,
63-000 Środa Wlkp.
w sekretariacie - budynek szpitala, wejście E od ul. Czerwonego Krzyża.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Środzie Wlkp. ul. Czerwonego Krzyża 2, 63-000 Środa Wlkp. w sekretariacie - budynek szpitala, wejście E od ul. Czerwonego Krzyża.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: leki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki (pakiety nr 1,2,5,6,7,8,9,10).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: płyny infuzyjne oraz do żywienia pozajelitowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płyny infuzyjne oraz do żywienia pozajelitowego (pakiety nr 3 i nr 4).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Usługa świadczenia tymczasowego schronienia w formie schroniska, noclegowni dla bezdomnych na terenie Gminy Środa Wlkp oraz prowadzenia i zapewnienia miejsc w mieszkaniach wspomaganych/treningowych
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej
- Remont pomieszczeń w obiektach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Wlkp. na ul. Lipowej 12 i ul. Szkolnej 2.
- Dostawa nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej w 2025 roku
- "Sukcesywne dostawy mięsa i przetworów mięsnych, warzyw i owoców świeżych oraz pieczywa i wyrobów cukierniczych do Stołówek Gminnych w Środzie Wielkopolskiej w okresie od 02.01.2025 do 31.12.2025".
- Modernizacja taboru Średzkiej Kolei Powiatowej - wykonanie rewizji wewnętrznej, określonej przepisami Transportowego Dozoru Technicznego, kotła parowozowego Px48-1756
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych i płynów infuzyjnych w 2025 roku.
- Przedmiotem zamówienia ZM 53/230/2024 jest zakup wraz z dostawą leków do leczenia WZW "B" dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach z podziałem na 2 zadania.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LEKÓW DO LECZENIA WZW "B" DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- "Dostawa opatrunków i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
więcej: Wyroby farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.