Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-21
Krotoszyn: Dostawę materiałów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów oraz dostawa płyt CD i DVD
dla SPZOZ w Krotoszynie
Numer ogłoszenia: 112614 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę materiałów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów oraz dostawa płyt CD i DVD dla SPZOZ w Krotoszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę materiałów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów oraz dostawa płyt CD i DVD, maksymalnie 20% wartości zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.99.30.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.30-2, 30.19.97.13-1, 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0, 30.19.23.40-6, 32.58.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
22. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictw
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za dostarczony przedmiot umowy cenę ustaloną w oparciu o Formularz Cenowy i wyliczone ceny jednostkowe w dniu zawarcia umowy, z zastrzeżeniem punktu 2. 2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - ustawową zmianę stawek podatku VAT. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej w § 6 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - przedmiotowym / produkt zamienny , - sposobu konfekcjonowania, - liczby opakowań, - wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego, - przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Pokój nr 20 ul. Młyńska 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat ul. Młyńska 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Artykuły biurowo-papiernicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Blok makul.not. A-4 w kratke 100 k. bez perforacji szt. 120 2. Blok makul.not. A-5 w kratke 100 k. bez perforacji szt. 170 3. Blok makul.not. A-6 w kratke 100 k. szt. 120 4. Blok rysunkowy A-4 szt. 20 5. Blok techniczny A-4 szt. 70 6. Cienkopis kolorowy klasy Pelikan, Stabilo w kolorze czarnym, niebieskim, czerwonym, ziolonym (kolory wg wyboru Zamawiającego) szt. 1100 7. Deska A-4 z klipem nie zamykana szt. 30 8. Deska A-4 z klipem zamykana szt. 100 9. Długopis automatyczny klasy Zenith z wkładem w kolorze czarnym, niebieskim (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego) szt. 30 10. Długopis automatyczny średniej klasy z wkładem w kolorze czarnym, niebieskim, czerwonym, ziolonym (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego) szt. 1450 11. Długopis klasy - Pentel z wkładem w kolorze czarnym, niebieskim, czerwonym, ziolonym (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego) szt. 30 12. Długopis na przylepiec szt. 10 13. Długopis żelowy klasy Uni - ball signo automatyczny z wkładem w kolorze czarnym, niebieskim (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego) szt. 15 14. Długopis żelowy z zatyczką klasy TOP z wkładem w kolorze czarnym, niebieskim (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego) szt. 90 15. Dziurkacz metalowy 2 otwory, na co najmniej 30 kartek z ogranicznikiem szt. 10 16. Dziurkacz metalowy 2 otwory,. duży z ogranicznikiem, na co najmniej 15 kartek szt. 20 17. Etykieta samoprzylepna 210mm * 297 mm, A4, op. 100s op. 2 18. Etykieta samoprzylepna 52,5mm * 25,4mm, A4, op 100szt. op. 140 19. Folia do drukarek atramentowych A4 50 szt. op. 1 20. Folia do ksero A4 100 szt. op. 1 21. Folia do laminowania A-3 op. 100 szt. gramatura 60mic op. 2 22. Folia do laminowania A-4 op. 100 szt. gramatura 60mic op. 20 23. Folia do laminowania formatu 60*95 mm op.100szt. op. 10 24. Folia do laminowania formatu 65*95 mm op.100szt. op. 10 25. Folia do laminowania samoprzylepna A4 100 szt op. 5 26. Grzbiet do bindownicy szer. 10 mm op. 100 szt. op. 1 27. Grzbiet do bindownicy szer. 12 mm op. 100 szt. op. 1 28. Grzbiet do bindownicy szer. 14 mm op. 100 szt. op. 2 29. Grzbiet do bindownicy szer. 16 mm op. 100 szt. op. 1 30. Grzbiet do bindownicy szer. 18 mm op. 100 szt. op. 1 31. Grzbiet do bindownicy szer. 20 mm op. 100 szt. op. 1 32. Grzbiet do bindownicy szer. 22 mm op. 100 szt. op. 1 33. Grzbiet do bindownicy szer. 25 mm op. 100 szt. op. 1 34. Grzbiet do bindownicy szer. 6 mm op. 100 szt. op. 1 35. Grzbiet do bindownicy szer. 8 mm op. 100 szt. op. 1 36. Gumka do mazania-klasy Pelikan szt. 50 37. Identyfikator, kieszonka z elastycznej folii otwarta od góry z wycięciem do założenia paska z klipsem format 78*110 mm szt. 600 38. Kalka maszynowa A - 3 25szt pacz. 1 39. Kalka maszynowa A - 4 25 szt. pacz. 2 40. Kalka ołówkowa A - 3 25 szt. pacz. 1 41. Kalka ołówkowa A - 4 25 szt. pacz. 2 42. Kartki do not. samoprzylepne 40x50 mm op. 250 43. Kartki do not. samoprzylepne 75x100mm op. 50 44. Kartki do not. samoprzylepne 75x75 mm op. 200 45. Klej biurowy w sztyfcie wkręcany 9 gr. szt. 50 46. Klej biurowy w tubce 50 ml szt. 100 47. Klips metalowy do identyfikatora z paskiem z mocnego przezroczystego tworzywa i metalowym zatrzaskiem szt. 500 48. Koperta B-4 op. 100 szt., szara, HK z paskiem op. 15 49. Koperta B-5 op. 100 szt. szara, HK z paskiem op. 140 50. Koperta C-5 op. 100 szt. Biała, HK z paskiem op. 100 51. Koperta do płyt CD, op. 10 szt., z okienkiem op. 1500 52. Koperta samoprzlepna C-6 op. 100 szt. biała op. 220 53. Koperta samoprzylepna B-4 składana szara, op. 100 szt. op. 2 54. Koperta samoprzylepna B-4 składana szara, op. 100 szt. op. 12 55. Koperta z zabezpieczeniem powietrznym w formie folii bąbelkowej do płyt CD biała , samoklejąca z paskiem szt. 30 56. Koperta z zabezpieczeniem powietrznym w formie folii bąbelkowej, D14 biała , samoklejąca z paskiem szt. 20 57. Koperta z zabezpieczeniem powietrznym w formie folii bąbelkowej, H18 biała , samoklejąca z paskiem szt. 20 58. Koperta z zabezpieczeniem powietrznym w formie folii bąbelkowej, I19 biała , samoklejąca z paskiem szt. 20 59. Kuwety na dokumenty szt. 20 60. Linijka przezroczysta 20 cm szt. 15 61. Linijka przezroczysta 30 cm szt. 20 62. Linijka przezroczysta 50 cm szt. 5 63. Linijka przezroczysta 15 cm szt. 10 64. Marker do płyt CD dwustronny, jedna końcówka do 0.5mm a druga od 0.6 do 0.8mm, wodoodporny szt. 90 65. Marker gruby 1-4mm, ścięta końcówka wodoodporny klasy BIC lub Reynolds, czarny szt. 1000 66. Marker gruby 1-4mm, ścięta końcówka wodoodporny klasy Reynolds w kolorach: brąz, fiolet, pomarańcz, czarny (kolory wg wyboru Zamawiającego) szt. 110 67. Nożyczki do papieru duże metalowe szt. 35 68. Nożyczki do papieru małe metalowe szt. 25 69. Obwoluta A-4 do segr. miękka op. 100 szt., groszkowa op. 350 70. Obwoluta A-4 do segr. z zamknięciem op. 25 szt. op. 16 71. Obwoluta A-4 przezroczysta twarda, zgrzew w kształcie litery L. szt. 110 72. Obwoluta A-4 przezroczysta twarda, zgrzew w kształcie litery U szt. 50 73. Obwoluta A-5 przezroczysta miękka op. 100 szt. op. 35 74. Okładka A4 na zeszyt szt. 50 75. Okładka A5 na zeszyt szt. 40 76. Okładka do bindownicy karton op. 100 szt., A-4, kolor biały op. 5 77. Okładka do bindownicy przezroczysta op. 100 szt., A-4, gr. 150mic op. 3 78. Ołówek automat z grafitem 0,5 mm szt. 30 79. Ołówki HB z gumką szt. 100 80. Pinezki kolorowe tablicowe beczułki 100 szt. op. 20 81. Pinezki opakowanie 50 szt. op. 10 82. Pisak klasa Point Marker biały olejowy grubość końcówki od 0.5 do 1.2mm szt. 20 83. Poduszka do pieczątek 11,5x7cm nasączona klasy np. Trodat szt. 5 84. Pojemnik na dokumenty plastikowy stojący do czasopism szt. 20 85. Rozszywacz do zszywek szt. 15 86. Rysik do ołówka automatycznego gr. 0,5 mm 10 szt. op. 10 87. Segregator A-3 na 4 otwory w pionie szt. 10 88. Segregator kolorowy A-4 / 3 twardy szt. 30 89. Segregator kolorowy A-4 / 5 ze wzm. dołem, twardy szt. 150 90. Segregator kolorowy A-4 / 7 ze wzm. dołem, twardy szt. 450 91. Segregator kolorowy A5 / 7 wzmacniany dołem szt. 40 92. Segregator tekturowy A-4 / 5 szt. 10 93. Segregator tekturowy A-4 / 7 szt. 50 94. Skoroszyt plastikowy A 4 z otworami do wpinania w segregator szt. 1500 95. Skoroszyt plastikowy A-4 szt. 30 96. Skoroszyt tekturowy A - 4 z otworami do wpinania w segregator, gramatura 250-280 g/m2, biały szt. 50 97. Skoroszyt tekturowy A -4, gramatura 250-280 g/m2, biały szt. 50 98. Skorowidz w kratke A-4 szt 5 99. Spinacze biurowe 33 mm op. 230 100. Spinacze biurowe 50 mm op. 10 101. Szpagat jutowy gruby pakowy 500 gr. motek 60 102. Taśma klejąca dwustronna 5 cm / 5 m szt. 60 103. Taśma klejąca pakowa 5 cm. / 60 m. szt. 220 104. Taśma przezroczysta klejąca szer. 25mm dł. 30 jardów szt. 240 105. Teczka papierowa wiązana biała, A 4, gramatura 250-280 g/m2, szt. 100 106. Teczka papierowa.na gumkę kolorowa, A 4 szt. 1200 107. Teczka plastikowa wiązana, A 4 szt. 50 108. Temperówka do ołowków z pojemnikiem szt. 30 109. Tusz do pieczątek klasy Trodat lub Pelikan, kolor czerwony, niebieski, czarny (kolor wg wyboru Zamawiającego), szt. 90 110. Wkłady do długopisu zaoferowanego w pozycji 8 w kolorze czarnym, niebieskim, czerwonym, ziolonym (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego) szt. 500 111. Wkłady do długopisu zaoferowanego w pozycji 11 w kolorze czarnym, niebieskim (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego) szt. 40 112. Wkłady do długopisu zaoferowanego w pozycji 12 w kolorze czarnym, niebieskim (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego) szt. 20 113. Wkłady do długopisu zaoferowanego w pozycji 7 w kolorze czarnym, niebieskim (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego) szt. 50 114. Wkłady do długopisu zaoferowanego w pozycji 9 w kolorze czarnym, niebieskim, czerwonym, ziolonym (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego) szt. 100 115. Zakreślacz-flamaster różne kolory wg wyboru Zamawiającego szt. 140 116. Zeszyt 200 kartek twarda oprawa. A-4 zszyw. szt. 10 117. Zeszyt w krat 32 k. miękka oprawa A 5 szt. 100 118. Zeszyt w krat 60 k. miekka oprawa, A 5 szt. 130 119. Zeszyt w krat 80 k. miękka oprawa , A 5 szt. 60 120. Zeszyt w krat 96 k. miękka opr. A-4 zszyw. szt. 30 121. Zeszyt w krat 96 k. twarda opr.A-4 zszyw. szt. 120 122. Zeszyt w krat 96 k. twarda oprawa A-5 szt. 100 123. Zszywacz biurowy na 25 kartek szt. 30 124. Zszywacz biurowy obrotowy szt. 15 125. Zszywki 24/6 , 1000 szt. op. 600.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Artykuły papiernicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier uniwersalny biały 80 gr / m2 A-4 klasa nie niższa niż np. Poljet ryza 500szt. 20 2. Papier uniwersalny biały 80 gr / m2 A-4 klasa nie niższa niż np. Pollux ryza 500szt. 20 3. Papier uniwersalny biały 80 gr / m2 A-3 klasa nie niższa niż np. Pollux ryza 500szt. 10 4. Papier uniwersalny biały 80 gr/ m2 A-4 klasa nie niższa niż np. Polspeed ryza 500szt. 1430 5. Papier uniwersalny biały 80 gr/ m2 A-3 klasa nie niższa niż np. Polspeed ryza 500szt. 20 6. Papier uniwersalny biały 80 gr/ m2 A-5 klasa nie niższa niż np. Polspeed ryza 500szt. 60 7. Papier komputerowy 240 x 6 1+0, 4000 składek/karton karton 8 8. Papier komputerowy 210 1+0, 2000 składek/karton karton 5 9. Papier kolorowy A-4 do ksera jeden kolor, 100 kartek ryza 10 10. Papier kolorowy A-3 do ksera jeden kolor, 100 kartek ryza 2 11. Papier kancelaryjny w kratkę A-3 op. 500 szt. ryza 4 12. Papier wizytówkowy A-4, op. 20 szt. op. 50 13. Papier fotograficzny do drukarek A4 50 szt., gramat. 200 op. 2 14. Papier biały satynowany A4, gramatura 250g/m2, paczka 250szt. ryza 2 15. Taśma papierowa biała do maszyn liczących 57 mm (25m) szt. 10 16. Taśma papierowa biała termoczuła 110 mm (20m) szt. 40 17. Taśma papierowa biała termoczuła 57 mm (25m) szt. 130 18. Taśma papierowa termoczuła 79mm 25 m szt. 30 19. Taśma papierowa termoczuła biała 57 mm 14 m szt. 160 20. Taśma dwurzędowa do metkownicy 26x16 biała prosta, proste brzegi szt. 40 Uwaga! - poz. 1 - 6 - zaoferowany papier powinien być zgodny z normą PN-ISO 9706:2001 lub równoważną Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa i producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.30.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.30-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 -Koperty do błon rentgenowskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Koperta RTG 6 x 5 biała szt. 1 500 2. Koperta RTG 20 x 26 biała szt. 4 000 3. Koperta RTG 26 x 32 biała szt. 4 000 4. Koperta RTG 37 x 37 biała szt. 2 000 5. Koperta RTG 42 x 32 biała szt. 2 000 6. Koperta RTG 45 x 37 biała szt. 2 000 7. Koperta RTG 50 x 42 biała szt. 4 000 8. Koperta RTG 16 x 23 biała szt. 4 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.13-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 -Materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Taśma do drukarki igłowej Lexmark 2390 Plus 0011A3540 szt. 5 2. Taśma do drukarki igłowej OKI Microline 3320 9002303 szt. 4 3. Taśma do drukarki igłowej STAR Micronics SP200-2 RC200B szt. 5 5. Toner do drukarki laserowej HP 1005 C7115A szt. 5 6. Toner do drukarki laserowej HP 1020 Q2612A szt. 80 7. Toner do drukarki laserowej HP 1100 C4092A szt. 10 8. Toner do drukarki laserowej HP 1200 C7115X szt. 30 9. Toner do drukarki laserowej HP 1320 Q5949X szt. 10 10. Toner do drukarki laserowej HP P2015 Q7553X szt. 10 11. Toner do drukarki laserowej HP P1006 CB435A szt. 15 12. Toner do drukarki laserowej HP P1102 CE285A szt. 5 13. Toner do drukarki laserowej HP P1505n CB436A szt. 15 14. Toner do drukarki laserowej HP P2035 CE505A szt. 15 15. Toner do drukarki laserowej HP P2055 CE505X szt. 10 16. Toner do drukarki - urządzenia wielofunkcyjnego HP LaserJet M1120N MFP CB436A szt. 20 17. Toner do drukarki laserowej kolorowej HP 2550 black Q3960A szt. 2 18. Toner do drukarki laserowej kolorowej HP 2550 cyan Q3961A szt. 2 19. Toner do drukarki laserowej kolorowej HP 2550 yellow Q3962A szt. 2 20. Toner do drukarki laserowej kolorowej HP 2550 magenta Q3963A szt. 2 21. Toner do drukarki laserowej Lexmark E232 24016SE szt. 1 22. Toner do drukarki laserowej OKI B430D 43979202 szt. 5 23. Toner do urządzenia wielofunkcyjnego BROTHER DCP-7030 TN-2120 szt. 15 24. Toner do urządzenia wielofunkcyjnego BROTHER DCP-7060/7065(2600 stron przy 5% pokryciu TN-2220 szt. 5 25. Toner do urządzenia wielofunkcyjnego BROTHER HL - 5340 DL ( do 8.000 stron @ 5%pokrycie) TN-3280 szt. 2 26. Toner do urządzenia wielofunkcyjnego BROTHER HL - 5340 L ( do 7.000 stron A4 @ 5%pokrycie) TN-3170 szt. 10 27. Toner do drukarki laserowej BROTHER HL -2130 TN-2010 szt. 5 28. Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej Lexmark Z 730 18CX781E szt. 5 29. Pojemnik z tuszem do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X 4850 szt. czarny 18Y0144E 19 kolorowy 18YX143E 5 30. Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP OfficeJet 6000 szt. czarny - HP No. 920XL CD975AE 30 żółty - HP No. 920XL CD974AE 30 błękitny - HP No. 920XL CD972AE 30 purpurowy - HP No. 920XL CD973AE 30 31. Pojemnik z tuszem do urządzenia wielofunkcyjnego HP DeskJet F2280 szt. czarny C9351CE 20 Kolorowy C9352CE 10 32. Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP DeskJet 710 C szt. czarny 42 ml 51645AE 3 kolorowy 30 ml C1823DE 3 33. Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP DeskJet 950 C szt. czarny 42 ml 51645AE 2 kolorowy 19 ml C6578DE 2 34. Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP DeskJet 845 C szt. czarny 25 ml C6615DE 5 kolorowy 15 ml C6625AE 5 35. Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP DeskJet 5440 szt. czarny 5 ml C9362EE 3 kolorowy 5 ml C9361EE 3 36. Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP DeskJet 5940 szt. Czarny 21 ml C8767EE 6 kolorowy 14 ml C9363EE 2 37. Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP PhotoSmart 7760 szt. czarny 19 ml C6656A 15 kolorowy 17 ml C6657A 15 38. Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP DeskJet 1280C szt. czarny 42 ml 51645AE 3 kolorowy 19 ml C6578DE 3 39. Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej Canon B.J.C.4400 szt. czarny BCI21BK 3 kolorowy BCI21C 1 38. Pojemnik z tuszem do urządzenia wielofunkcyjnego Brother DCP-125C szt. black LC985BK 15 cyan LC985C 10 yellow LC985Y 10 magenta LC985M 10 39. Pojemnik z tuszem do urządzenia wielofunkcyjnego Brother DCP-135C szt. black LC970BK 15 cyan LC970C 10 yellow LC970Y 10 magenta LC970M 10 40. Pojemnik z tuszem do urządzenia wielofunkcyjnego Brother DCP-145C szt. black LC980BK 50 cyan LC980C 30 yellow LC980Y 30 magenta LC980M 30 41. Taśma do maszyny do pisania TRIUMPH ADLER GABRIELE 9009 szt. 2 Uwaga! Dostarczone przez Wykonawców materiały eksploatacyjne muszą być kompatybilne z wyżej wymienionym sprzętem. Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa i producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Materiały eksploatacyjne do faksu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PANASONIC KX-FT 988 pap. 210*30 KX-A106 szt. 220 2. PANASONIC KX-FT 936 pap. 210*30 KX-A106 szt. 60 3. PANASONIC KX-FT25 pap. 210*30 KX-A106 szt. 50 4. Folia do faksu SHARP UX-P410 UX9CR szt. 15 5. Folia do faksu PANASONIC KX-FP 218 KX-FA52E szt. 20 6. Toner do faksu PANASONIC KX-FL 613 KX-FA83 szt. 5 7. Toner do faksu Brother FAX-2920 TN-2000 szt. 15 Uwaga! Dostarczone przez Wykonawców materiały eksploatacyjne muszą być kompatybilne z wyżej wymienionym sprzętem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.40-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 -Nośniki danych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dyskietka 3.5 cala 1.44 MB w op. plastykowym 10szt. op. 40 2. CD-R 700 MB w opakowaniu plastykowym szt. 20 3. CD-R 700 MB bez opakowania, górna część w jasnym kolorze szt. 15000 4. Płyta TDK DVD+R 4,7 GB w opakowaniu plastikowym szt. 50 5. Płyta TDK DVD-R 4,7 GB w opakowaniu plastikowym szt. 50 6. Płyta DVD-R 4,7 GB bez opakowania szt. 200 7. Płyta DVD+R 4,7 GB bez opakowania szt. 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.58.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY CENTRUM SPORTU I REKREACJI WODNIK SP. Z O.O. W KROTOSZYNIE
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2025 r.
- Dostawa paliw w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Komunikacji w Krotoszynie Sp. z o.o.
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2025 roku
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów biurowych i niszczarek do NoOSG"
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- DOSTAWY TAŚM, TUSZY I TONERÓW
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
więcej: Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.