Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-28
Brodnica: Dostawa łóżek szpitalnych, wózków, kozetek i stołów z podziałem na pakiety asortymentowe - nr ZP/12/2015
Numer ogłoszenia: 112621 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy , ul. Wiejska 9, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 668 91 00, faks 56 668 91 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbrodnica.webc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa łóżek szpitalnych, wózków, kozetek i stołów z podziałem na pakiety asortymentowe - nr ZP/12/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa łóżek szpitalnych, wózków, kozetek i stołów w wg opisu i ilościach podanych w SIWZ z podziałem na następujące pakiety: 1) Pakiet nr 1 - Łóżka szpitalne z szafkami CPV 33192120-9); 2) Pakiet nr 2 - Łóżeczka dla noworodków (CPV 33192120-9); 3) Pakiet nr 3 - Łóżka na OIT (CPV 33192120-9); 4) Pakiet nr 4 - Kozetki (CPV 33192210-7); 5) Pakiet nr 5 - Fotel - łóżko rodzica (CPV 39113000-7); 6) Pakiet nr 6 - Wózki do transportu pacjenta (CPV 33196100-1); 7) Pakiet nr 7 - Stoły zabiegowe (CPV 33192210-7); 8) Pakiet nr 8 - Stół operacyjny (CPV 33192230-3); Ogólny Kod CPV: 33192000-2 Meble medyczne Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na pakiet. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie pakiety. Szczegółowe opisy poszczególnych części zamówienia zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Przez dostawę Zamawiający rozumie spełnienie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego następujących świadczeń: 1) Dostawa łóżek szpitalnych, wózków, kozetek i stołów zwanych dalej sprzętem, do szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2) rozpakowanie, montaż sprzętu w pomieszczeniach Zamawiającego, 3) wykonanie testów sprawdzających zamontowanego sprzętu oraz wykonanie niezbędnych ustawień w celu prawidłowego działania sprzętu, 4) praktyczne przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi i eksploatacji sprzętu, 3. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi spełniać warunki określone w załączniku nr 5 do SIWZ pt. Formularz spełniania warunków techniczno - użytkowych (odpowiedni pakiet). Nie spełnienie któregokolwiek z warunków określonych w załączniku nr 5 do SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. W celu potwierdzenia i weryfikacji informacji podanych w tym formularzu, do oferty należy dołączyć materiały informacyjne w postaci materiałów producenta, katalogów, folderów zawierających parametry sprzętu. 4. Projekt umowy stanowiący sposób realizacji dostawy (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z załącznikiem nr 5 do SIWZ są integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia. 5. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt z niezbędnym wyposażeniem musi być dopuszczony do do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.i oznaczony znakiem CE. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej oraz dynamicznego systemu zakupów, nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający dopuszcza udział w wykonywaniu zamówienia podwykonawców. W sytuacji gdy, Wykonawca powierzy wykonanie jakiejś części zamówienia podwykonawcom, zobligowany jest do wskazania tej części w ofercie..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.19.21.20-9, 33.19.22.10-7, 39.11.30.00-7, 33.19.61.00-1, 33.19.22.10-7, 33.19.22.30-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i w pkt V. SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i w pkt V. SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i w pkt V. SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i w pkt V. SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i w pkt V. SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom przedmiotu zamówienia ustalonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty: 1) formularza spełniania warunków techniczno - użytkowych (zał. nr 5 SIWZ); 2) materiałów informacyjnych w postaci materiałów producenta, katalogi, foldery, ulotki z opisami zaoferowanego produktu. 3) dokumentu potwierdzającego, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski i jest oznaczony znakiem CE - certyfikat CE czy też deklaracja zgodności CE.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe dokumenty: 1). wypełniony formularz OFERTA (zał. nr 1 SIWZ w oryginale); 2) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli okres wykonywania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (jeżeli dotyczy, również w oryginale). 3) Gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wymieniona w dokumencie stwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, do oferty musi być dołączone na piśmie stosowne pełnomocnictwo w tej sprawie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału, jeśli jest przedstawiana kopia to musi być poświadczona notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Przedłużenie okresu gwarancji i serwisu - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z § 7 projektu umowy (zał. nr 6 do SIWZ)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozbrodnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRODNICY
Sekcja Zamówień Publicznych, Zakupów i Konkursów
ul. Wiejska 9
87-300 Brodnica
Fax. 56 668 91 01.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2015 godzina 10:00, miejsce: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRODNICY Sekretariat ul. Wiejska 9 87-300 Brodnica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Łóżka szpitalne z szafkami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 104 zestawów łóżek szpitalnych 2 - i 4 segmentowych wraz z szafkami i materacami wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Przedłużenie okresu gwarancji i serwisu - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Łóżeczka dla noworodków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 17 sztuk łóżeczek dla noworodków wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Przedłużenie okresu gwarancji i serwisu - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Łóżka na Oddział Intensywnej Terapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 5 zestawów łóżek na OIT wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Przedłużenie okresu gwarancji i serwisu - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Kozetki lekarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 7 sztuk kozetek lekarskich wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Przedłużenie okresu gwarancji i serwisu - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Fotel - łóżko rodzica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 23 sztuk fotelo-łóżka rodzica wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Przedłużenie okresu gwarancji i serwisu - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Wózki do transportu pacjenta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 sztuk wózków do transportu pacjenta wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.61.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Przedłużenie okresu gwarancji i serwisu - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Stół zabiegowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 5 sztuk stołów zabiegowych wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Przedłużenie okresu gwarancji i serwisu - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Stół operacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 sztuki stołu operacyjnego wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Przedłużenie okresu gwarancji i serwisu - 5
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Brodnicy w 2025 r
- Oświetlenie - ul. Jana III Sobieskiego (osiedle domków jednorodzinnych)
- "Usługi szkoleniowe, doradcze i zajęcia specjalistyczne w ramach Projektów "Poprawa jakości nauczania przedszkolnego w Gminie Brodnica" oraz "Poprawa i rozwój kompetencji w szkołach Gminy Brodnica"
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Podgórz, Kominy, Wybudowanie Michałowo i Karbowo
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP.D.DT.68.24_Zakup wraz z dostawą wyposażenia stołów operacyjnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego
- Dostawa łózek elektrycznych z materacem przeciwodleżynowym i szafką
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy - Część nr 1. Ilość zadań: 8
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa mebli medycznych dla UCK
- "Zakup wózków, łóżek, kozetek i stołów na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego"
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.