Ogłoszenie z dnia 2007-07-05
Jakubów: Przetarg nieograniczony na prowadzenie dowożenia uczniów do Szkoły Podstawowej w Jakubowie, Wiśniewie i Gimnazjum w Jakubowie.
Numer ogłoszenia: 112642 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jakubów, Jakubów 55, 05-306 Jakubów, woj. mazowieckie, tel. 025 7579190, fax 025 7579190.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jakubow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na prowadzenie dowożenia uczniów do Szkoły Podstawowej w Jakubowie, Wiśniewie i Gimnazjum w Jakubowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie dowożenie uczniów do w/w placówek szkolnych z terenu gminy, zwiezienie dzieci rano na godz. 8.00 i odwiezieniu ich po zajęciach do domu o godz. 13.00 i 14.30. Konkretne godz. oraz ilość kursów popołudniowych w danym dniu nauki zostanie ustalona i podana po opracowaniu planów lekcji w poszczególnych szkołach. Planowana liczba dowożonych uczniów na poszczególnych trasach do 45 osób. Oriętacyjna długość trasy dziennej 294 km.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży Kod CPV wg słownika 2008: 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 03.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąść udział Wykonawcy nie wykłuczeni na podst. art. 24, oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów które będą prowadziły dowożenie, świadectwa kwalifikacji kierowców, prawo jazdy kierowców, aktualne badania techniczne pojazdów, oraz aktualne polisy ubezpieczeniowe pojazdów. -zaświadczenie o nie zaleganiu w ZUS ze składkami na ubezpieczenia społeczne, oraz zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami. - referencje z ostatnich trzech lat stwierdzające prowadzenie podobnej działalności, - zatwierdzony wzór umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugjakubow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Jakubowie Jakubów 55 ; 05-306 Jakubów, lub w siedzibie zamawiającego tj. budynek Urzędu Gminy Jakubów, pok. nr 6 w godz. od 8.00 do 15..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 11:30, miejsce: Budynek Urzędu Gminy w Jakubowie pok. nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja kolonii letnich dla dzieci z terenu Gminy Głogów w 2025 r.
- Kompleksowa organizacja wyjazdu dla studentów wraz z opiekunami na targi ITM Industry Europe 2025
- Przygotowanie i realizacja 8-dniowego wyjazdu studyjnego na terenie Polski, Niemiec i Danii w ramach operacji pt. ,,Odnawialne Źródła Energii - perspektywą rozwoju podkarpackiego rolnictwa"
- Kompleksowa organizacja krajowych wyjazdów studyjnych oraz kompleksowa organizacja warsztatów - 4 części
- "Organizacja wyjazdu edukacyjno-terapeutycznego dla rodzin"
więcej: Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.