Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-28
Warszawa: Wykonanie prac budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą SP Nr 87 ul. Malownicza 31 - modernizacja szkoły.
Numer ogłoszenia: 112647 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy, al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5758806, fax 022 575 89 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ud-wlochy.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą SP Nr 87 ul. Malownicza 31 - modernizacja szkoły..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie: a) robót posadzkarskich - wymiana parkietu, zastąpienie parkietu posadzkami łatwo zmywalnymi (terakota, tarket), cyklinowanie i malowanie parkietu, b) malowanie pomieszczeń, c) adaptacji pomieszczenia w piwnicy na cele socjalne (szatnia) - prace rozbiórkowe, wykonanie posadzek, tynków, sufitu podwieszonego, malowanie tynków, d) przebudowy zejścia do schronu, e) remontu schodów wejściowych (zewnętrznych), f) robót tynkarskich (naprawa uszkodzonych elewacji) na ścianach budynku sali gimnastycznej oraz łącznika, g) wykonanie opaski z kostki betonowej i cokołu wokół budynku sali gimnastycznej, h) wymiany instalacji uziemiającej i odgromowej, i) wymiany uszkodzonych rur spustowych na rury żeliwne, j) wymiany okratowania budynku sali gimnastycznej, k) wymiany parapetów w budynku sali gimnastycznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) złożą oświadczenie że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych; 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji: - min. 1 zamówienie obejmujące roboty ogólnobudowlane o wartości zamówienia nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia; Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej, Komisja będzie oceniała według zasady: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ ; W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie to składa każdy z ubiegających się wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokument składa oddzielnie. 3) Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wykazie zamówień należy wskazać min. 1 zamówienie obejmujące roboty ogólnobudowlane o wartości zamówienia nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto. Wykaz zamówień należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Do wykazu zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 wykonawca musi spełnić warunek. 4) Wykaz osób i podmiotów (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w tym: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia; Kierownik budowy musi być wpisany na listę członków Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r, Nr 5, poz. 42 ze zm.). Do oferty należy dołączyć kserokopię uprawnień kierownika budowy oraz aktualne (na dzień składania oferty) zaświadczenie o jego przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego - wykaz osób i podmiotów będzie oceniany łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ud-wlochy.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok. nr 213 lub pocztą. Cena SIWZ 24 zł. SIWZ pocztą (cena SIWZ + opłata pocztowa). Płatność za SIWZ - kasa urzędu lub przelew (nr konta - strona internetowa zamawiającego)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, adres jw. pok. Nr 213, II piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- RZP-55/KS/2024 -Dostawy testów i materiałów sterylizacyjnych
- Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu okresowych kontroli stanu technicznego obiektów oświatowych oraz wprowadzenie ustaleń z przeprowadzonej kontroli do aplikacji MEZZO
- Sitodrukarka do pasty lutowniczej fine-line
- Zabezpieczenie obiektów Sieć Badawcza Łukasiewicz Instytut Elektrotechniki z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Curie-Skłodowskiej 55/61.
- ZP/CZD/198/24 Dostawa analizatora alergologicznego w ramach dotacji celowej na finansowanie realizacji programu inwestycyjnego pn. "Modernizacja oraz doposażenie (...) w ramach Funduszu Medycznego
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 594 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem w Częstkowie
- Budowa chodników przy drodze wojewódzkiej
- Przebudowa zbiorników retencyjnych w Gminie Dąbrowa
- "Budowa garażu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kisielanach-Żmichach"
- Przebudowa pomieszczeń na I piętrze w budynku A i C w celu dostosowania i modernizacji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego do aktualnych wymagań i przepisów
- Modernizacja pomieszczeń sali zabiegowej na potrzeby montażu aparatu angiografu w Pracowni Hemodynamiki w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o. o.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.