eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa chemii profesjonalnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (Nr sprawy UM-ZP-262-26/16)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-30

Lublin: Dostawa chemii profesjonalnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (Nr sprawy UM-ZP-262-26/16)
Numer ogłoszenia: 112649 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87528 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4485200, faks 81 4485201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa chemii profesjonalnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (Nr sprawy UM-ZP-262-26/16).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemii profesjonalnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanej także produktami). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia Formularz cenowy. 3. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wymaga aby Wykonawca przeprowadził pokaz z prezentacją stosowania zaoferowanej chemii profesjonalnej, a w szczególności: 3.1. Pokaz odbędzie się w obiektach własnych Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty podpisania umowy poprzetargowej. 3.2. W pokazie weźmie udział maksymalnie 120 osób, tj. 4 grupy liczące do 30 osób każda. 3.3. Czas prezentacji: po 3 godziny (180 min) dla każdej z grup, łącznie 12 godzin. 3.4. Konkretne miejsca i terminy szkolenia zostaną ustalone przez strony po zawarciu umowy. 3.5. Zamawiający wymaga aby do przeprowadzenia pokazu z prezentacją Wykonawca użył próbek produktów zaoferowanych w poz. 1-64 w załączniku nr 1 do umowy w kolumnie 4 Nazwa oferowanego asortymentu, oraz aby posiadał akcesoria niezbędne do przeprowadzenia tego pokazu. 3.6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność ze ewentualne szkody powstałe w trakcie pokazu z prezentacją, na które Wykonawca miał bezpośredni wpływ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych w stosunku do wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Formularz cenowy. 5. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia symbolu, znaku towarowego, patentu, pochodzenia, nazwy produktu lub producenta ma na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służy ustaleniu standardu produktu, nie wskazuje natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 6. Na potwierdzenie równoważności produktów zaoferowanych w stosunku do opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Formularz cenowy Wykonawca przedłoży do oferty stosowne dokumenty opisane szczegółowo w rozdz. XI SIWZ część B, zgodnie z formą opisaną w rozdz. XI SIWZ część C. 7. Pod użytym pojęciem równoważne rozumie się dostawę produktów o przeznaczeniu i funkcjonalności oraz o cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Formularz cenowy. 8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9 środki czyszczące, 39811000-0 preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach, 39831220-4 środki odtłuszczające, 39831300-9 środki do czyszczenia podłóg, 39831600-2 środki do czyszczenia toalet, 39833000-0 produkty zapobiegające osiadaniu kurzu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.81.10.00-0, 39.83.12.20-4, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.30.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe SIR-HA Sp. z o.o., Ul. Jana Pawła II 63, Sieradz, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 364490,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 393933,59

  • Oferta z najniższą ceną: 375651,11 / Oferta z najwyższą ceną: 393933,59

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.