To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-27
Ogłoszenie nr 112649 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Gdańsk: Dostawa pralnicowirówki dla Stacji Morskiej Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego im. Prof. Krzysztofa Skóry
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt pn.: "Ochrona ssaków i ptaków morskich i ich siedlisk", umowa o dofinansowanie POIS.02.04.00-00-0021/16-00 z dnia 21.10.2016 r. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach działania 2.4 osi priorytetowej II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Zadanie II 1.4.2: Rehabilitacja rannych bądź chorych fok pochodzących ze środowiska naturalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530573-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Bażyńskiego
8,
80309
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 523 23 20, faks
58 523 31 10, e-mail
sekretariatdzp@ug.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ug.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pralnicowirówki dla Stacji Morskiej Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego im. Prof. Krzysztofa Skóry
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):A120-211-74/17/PJ
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 42716000-8. 2. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa pralnicowirówki, zwanej dalej "sprzętem" dla Stacji Morskiej Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego im. Prof. Krzysztofa Skóry. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry sprzętu): 1) Typ: przemysłowa lub półprzemysłowa. 2) Załadunek: min 9 kg. 3) Urządzenie fabrycznie nowe. 4) Wolnostojąca. 5) Wymiary: a) Głębokość: maksymalnie 90 cm. b) Szerokość: maksymalnie 95 cm. c) Wysokość: maksymalnie 120 cm. 4. Miejsce dostawy sprzętu: Stacja Morska Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego im. Prof. Krzysztofa Skóry, ul Morska 2, 84-150 Hel. 5. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w pkt 3 oraz musi: 1) być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania; wyprodukowany nie wcześniej niż przed 6 miesiącami od daty złożenia oferty; wymagane jest aby nie posiadał wad fizycznych i prawnych, był kompletny, gotowy do użytkowania bez konieczności dodatkowych zakupów i inwestycji, 2) być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 3) być oznakowany (w tym oznakowaniem "CE") zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (tekst jednolity Dz. U. 2016 r. poz. 542 z późn. zm.), 4) w przypadku, gdy jest produktem wykorzystującym energię w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 14 września 2012 r. o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203 z późn. zm.), ma posiadać: a) dołączone do produktu wykorzystującego energię etykiety sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej (zużyciu energii lub o wpływie tego produktu na zużycie energii) oraz innych podstawowych zasobach (wody, chemikaliów lub innych substancji) zużywanych przez produkt wykorzystujący energię; b) dołączoną do broszur lub innej dokumentacji dostarczanej z produktem wykorzystującym energię kartę sporządzoną w języku polskim, która będzie zawierała tabelę z informacjami technicznymi dotyczącymi produktu wykorzystującego energię; c) umieszczone na etykiecie i w karcie dane zgodne z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię; - zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. ustawie. 6. Zamawiający wymaga gwarancji producenta na sprzęt nie krótszej niż 24 miesiące, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, jednak nie dłuższy niż 60 miesięcy z uwzględnieniem zapisów w rozdz. XIV. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 7 projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w rozdziale XIV SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest: 1) przed realizacją zamówienia skontaktować się z Zamawiającym i uzgodnić termin dostawy, w ramach terminu określonego w rozdz. IV, 2) dostarczyć wraz ze sprzętem: podpisaną kartę gwarancyjną i instrukcję obsługi, 3) zapewnić dostawę, rozładunek, wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w pkt 4 i instalację sprzętu, 4) przeprowadzić, w miejscu i terminie uzgodnionym z Zamawiającym, szkolenie z zakresu obsługi sprzętu dla minimum 3 osób, 5) ponieść koszty przewozu, opakowania, ubezpieczenia na czas transportu, oclenia (jeśli dotyczy), 6) zapewnić gwarancję i serwis dla dostarczonego sprzętu na warunkach określonych w § 7 projektu umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 8. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w następujących przypadkach: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 9 ust. 1 pkt 2 projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu w jego pełnym zakresie. 9. W przypadkach określonych w pkt 8, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 13 ust. 1 projektu umowy sporządzi protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu, a Wykonawca będzie obowiązany do niezwłocznego dostarczenia sprzętu zgodnego ze złożoną ofertą, wolnego od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu sprzętu wolnego od wad przekroczy termin wykonania zamówienia określony w rozdz. IV, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 8 ust. 1 pkt 1 projektu umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
42716000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa pralnicowirówki dla Stacji Morskiej Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego im. Prof. Krzysztofa Skóry | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11213.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 11439.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.