To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-19
Ogłoszenie nr 11264 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.
Lubliniec: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 344709-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego, krajowy numer identyfikacyjny
127019600000, ul.
ul. Cyrana
10,
42700
Lubliniec, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
343 564 004, faks
343 564 192, e-mail
rupik@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://dpskombatant.p
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa jednostka organizacyja nie mająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cukier kg szt 2500 Cukier puder 500g szt 40 Cukier waniliowy 32g szt 200 Kasza kukurydziana gat. I, 0,4 - 1 kg kg 150 Kasza gryczana gat. I, 0,4 - 1 kg kg 90 Kasza gryczana 0,4 kg (4 x 100g woreczki) szt 10 Kasza jaglana 0,4 kg (4 x 100g woreczki) szt 15 Kasza jęczmienna kg gat. I szt 250 Kasza jęczmienna 0,4 kg (4 x 100g woreczki) szt 15 Kasza manna kg gat. I szt 250 Mąka pszenna kg typ 450 lub 500 szt 1000 Mąka ziemniaczana kg szt 400 Makaron Czaniec 250g 4-jajeczny (krajanka rosołowa lub równoważny* szt 700 Płatki jęczmienne 0,4 - 1 kg kg 100 Płatki ryżowe 0,25 - 1 kg kg 100 Płatki owsiane górskie 0,4 - 1 kg kg 100 Ryż długoziarnisty kg gat. I szt 500 Sól spożywcza kg szt 600 Aromat do ciast 10ml szt 30 Bazylia 10g szt 10 Czosnek granulowany 20g szt 400 Cynamon 20g szt 50 Fix do potraw meksykańskich 25g szt 20 Gałka muszkat. miel. szt 20 Herbata 100g (czarna) szt 1100 Imbir mielony 15g szt 20 Kakao naturalne ciemne 100g szt 70 Kawa zbożowa 500g szt 260 Kminek mielony 20g szt 30 Kwasek cytrynowy 50g szt 120 Liść laurowy 8g szt 80 Lubczyk suszony 10g szt 150 Majeranek 10g szt 200 Oregano 10g szt 10 Papryka słodka 20g szt 220 Pieprz czarny, mielony 50g szt 200 Proszek do pieczenia 30g szt 20 Przyprawa CURRY 200g szt 20 Przyprawa warzywna uniwersalna do zup i potraw Zawartość suszonych warzyw min. 15% kg szt 130 Przyprawa ziarenka smaku 200g szt 50 Rodzynki kg szt 5 Suchary (bez cukru) 285g szt 60 Susz warzywny 100g (skład: marchew, seler, pietruszka, lubczyk, por) szt 50 Tymianek 10g szt 10 Ziele angielskie op 15g szt 80 Zioła prowansalskie 10g szt 10 Żelatyna 50g szt 250 Jaja L szt 26000 Brzoskwinie (puszki) 850g szt 10 Chrzan tarty 180-200g szt 80 Dżem 260-300g (owoce min. 30g w 100g produktu) szt 500 Fasola szparagowa, konserwowa 500g szt 300 Fasola czerwona, konserwowa 400g szt 50 Groszek zielony, konserwowy (nie suszony) 400g szt 700 Kompot wiśnia 0,9 l (masa owoców po odcieku min. 400g) szt 240 Kompot czarna porzeczka 0,9 l (masa owoców po odcieku min. 400g) szt 240 Koncentrat barszczu czerwonego 300-350ml (sporządzony z zagęszczonego soku z buraków czeronych) szt 100 Koncentrat pomidorowy, pasta pomidorowa 190g (bez dodatku wody, bez konserwantów) KOTLIN lub PUDLISZKI 30% lub równoważny* 1,1 kg pomidorów na opakowanie szt 250 Koncentrat pomidorowy, pasta pomidorowa 990g (bez dodatku wody, bez konserwantów) KOTLIN lub PUDLISZKI 30%, lub równoważny* 5,9kg pomidorów na opakowanie szt 140 Ketchup 500g szt 50 Kukurydza konserwowa 400g szt 50 Majonez dekoracyjny 400ml szt 150 Mandarynki (puszki) 312g szt 10 Marmolada wieloowocowa 400g (twarda) szt 200 Miód pszczeli 25g w pudełkach (nie w saszetkach) szt 2200 Musztarda 350g szt 250 Ocet 0,5 l szt 100 Olej 3 l szt 50 Olej 1 l szt 200 Olej 0,5 l szt 60 Ogórek konserwowy 900ml szt 100 Pasztet drobiowy PROFI Wielkopolski 131g (bez dodatków, skład: mięso drobiowe-14%, wątroba z kurcząt-3%, wątroba wieprzowa, jajka, kasza manna) lub równoważny* szt 1600 Papryka konserwowa 900ml szt 140 Powidła śliwkowe 400g szt 200 Przyprawa w płynie do zup, sosów, potraw mięsnych i warzywnych 0,96 l Składniki: woda, sól, wzmacniacze smaku (glutaminian monosodowy, E635), ocet, glukoza, ekstrat drożdżowy, aromat. Szklana ciemna butelka szt 140 Szczaw konserwowy 350g szt 120 Sok owocowy bez cukru 200ml szt 200 Sok przecierowy marchwiowo-owocowy 300-330ml typu Kubuś szt 150 Sos Tatarski 250g szt 30 Makaron świderki 4-jajeczny kg szt 350 Makaron muszelki 4-jajeczny kg szt 100 Makaron gwiazdki 4-jajeczny kg szt 50
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
03142500-3,
15320000-7,
15331400-1,
15321700-1,
15331427-6,
15331462-3,
15332400-8,
15331462-3,
15431000-8,
15411200-4,
15612100-2,
15614100-6,
15831000-2,
15864100-3,
15871230-5,
15871273-8,
15851100-9,
15871250-1,
15871110-8,
15872400-5,
15861000-1,
15820000-2,
15841000-5,
15872100-2,
15870000-7,
15830000-5,
15899000-6,
24911000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zdanie Nr 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11654.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 15758,52 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie Nr 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4672.91 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4494.34 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zadanie Nr 3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6512.92 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8190.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zadanie Nr 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12781.55 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15276.34 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Zadane Nr 5 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2300.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2226.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Całodobowe wykonywanie usług w zakresie transportu sanitarnego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla JW 4101 w Lublińcu
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Lublińca w roku 2025
- Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów o dmc przekraczającym 3,5 tony dla JW. 4101 w Lublińcu
- " Czynności obsługowo - naprawcze pojazdów mechanicznych - autobusów Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu."
- "Remont dróg leśnych w l-ctwach Lubliniec oraz l-ctwie Ciasna" z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.