Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-14
Ostrów Mazowiecka: Dostawa pojemników na odpady komunalne.
Numer ogłoszenia: 112661 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. , ul. Bolesława Prusa 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 29 6457301, faks 29 6457302, 6457323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gkostrow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników na odpady komunalne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: do progów unijnych; do progów unijnych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: /www.gkostrow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne,MGB-120, MGB-240 , MGB 1100 i KP7..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - pojemniki MGB 120 - 3700 sztuk ,plastikowe na kółkach - pojemniki MGB 240 - 700 sztuk ,plastikowe na kółkach - pojemniki MGB 1100 -50 sztuk ,plastikowe na kółkach wszystkie pojemniki powinny mieć wymagane atesty - odpowiadać normie EN-840, do progów unijnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa nowych pojemników KP7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 7 sztuk pojemników metalowych KP7 : zakryty przystosowany do załadunku samochodem bramowym jak i hakowcem, 6 klap wrzutowych, grubość blachy 2-3mm -KP 7 sztuk 7: odkryty , wymagania j.w. do progów unijnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki przegubowej z łyżką wysokiego wysypu
- Budowa ulicy Piaskowej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z budową odwodnienia, budową kanału technologicznego i przebudową kolizji z infrastrukturą oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.
- Ochrona osób, mienia, obiektów oraz obsługa systemu sygnalizacji pożarowej, dźwiękowego systemu ostrzegawczego w obiektach SPZZOZ w Ostrowi Mazowieckiej
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej ulic w Ostrowi Mazowieckiej
- Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku - skrzydło A i B dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Małkini Górnej w formule zaprojektuj i wybuduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia mebli na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Zakup mebli i wyposażenia do 10 Lokalnych Klubów Rodzinnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- Dostawa materiałów i środków ochrony środowiska - sprawa numer 19/2025
- 57/ZP/25 - ZAKUP WYPOSAŻENIA, SPRZĘTU STOŁOWO-KUCHENNEGO I SPRZĘTU AGD
- "Budowa placu zabaw dla dzieci starszych, budowa odwodnienia wokół istniejącego basenu plenerowego, modernizacja urządzenia zabawowego, nasadzenie zieleni w Parku Zielony Jar Wandy"
- Dostawa drobnych artykułów laboratoryjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.