eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa ochrony mienia oparta na monitorowaniu obiektów i grupach interwencyjnych wraz z konserwacją i serwisem systemów alarmowych w 37 Biurach Powiatowych ARiMR w województwie mazowieckim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-11

Warszawa: Usługa ochrony mienia oparta na monitorowaniu obiektów i grupach interwencyjnych wraz z konserwacją i serwisem systemów alarmowych w 37 Biurach Powiatowych ARiMR w województwie mazowieckim
Numer ogłoszenia: 112670 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84048 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, ul. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5365705-06, faks 22 8602842.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony mienia oparta na monitorowaniu obiektów i grupach interwencyjnych wraz z konserwacją i serwisem systemów alarmowych w 37 Biurach Powiatowych ARiMR w województwie mazowieckim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia oparta na monitorowaniu obiektów i grupach interwencyjnych wraz z konserwacją i serwisem systemów alarmowych w 37 Biurach Powiatowych ARiMR w województwie mazowieckim. 2. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji zamówienia, z zachowaniem postanowień zawartych w poniższym ust. 3: 2.1 Wykonawca zapewnił monitoring 37 obiektów Biur Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR wraz z dojazdem załóg interwencyjnych do tych obiektów, w których system włamania i napadu wykrył zagrożenie, poprzez: 2.1.1 monitorowanie telefoniczne oraz łączem GSM, 2.1.2 telefoniczne sprawdzanie sytuacji w obiekcie po wywołanym alarmie w czasie godzin pracy (dyspozytor telefonuje pod wskazany numer, sprawdza przyczynę i okoliczność alarmu), 2.1.3 interwencje patrolu w sytuacji uruchomienia alarmu po godzinach pracy i ponadto: - w razie potrzeby zawiadamianie policji, - w razie potrzeby zawiadomienie straży pożarnej, - bezwzględne powiadomienie telefoniczne upoważnionego pracownika danego Biura Powiatowego w celu podjęcia decyzji - co dalej (wykaz upoważnionych pracowników zostanie dostarczony Wykonawcy drogą mailową po podpisaniu umowy i będzie na bieżąco aktualizowany), - w razie braku kontaktu z upoważnionymi pracownikami Biura Powiatowego pozostawić patrol i powiadomić Administratora Zabezpieczeń Fizycznych i Środowiskowych MzOR pod numerem tel. 502 05 38 94, - sporządzenie pisemnego raportu z interwencji, 2.1.4 potwierdzony obchód lokalu i terenu wokół obiektu dokonywany co najmniej 4 razy w miesiącu po godzinach pracy Zamawiającego, protokół (w formie papierowej lub elektronicznej) z wykonanych czynności i stwierdzenia ewentualnych nieprawidłowości dostarczany raz na miesiąc do Zamawiającego, 2.1.5 zabezpieczenie lokalu po zaistnieniu zdarzenia, które wywołało alarm np. zalanie pożar, włamanie i inne tego typu zdarzenia, 2.1.6 sprawdzenie stanu linii telefonicznej i elektroniczne wykrywanie uszkodzeń, 2.1.7 utrzymywanie w pełnej sprawności systemów alarmowych i przeciwpożarowych w obiektach, 2.1.8 kontrolę czasu załączeń i wyłączeń systemu alarmowego - prowadzenie w tym zakresie wymaganej dokumentacji, 2.1.9 zabezpieczenie odpowiedniej liczby grup interwencyjnych w przypadku określonego zagrożenia monitorowanych obiektów - czas interwencji tych grup nie powinien przekraczać 5 - 10 minut, 2.1.10 świadczenie usług związanych z obsługą systemu alarmowego, przeciwpożarowego i systemu kontroli dostępu np. wydzielanie stref, wprowadzanie kodów oraz inwentaryzowanie ilości elementów (np. czujki, moduły rozszerzeń, klawiatury) znajdujących się w poszczególnych obiektach przy każdym przeglądzie - zestawienie w formie tabeli (papierowe lub elektroniczne), 2.1.11 zapewnienie ochrony fizycznej Biur Powiatowych (w razie potrzeby i po uprzednim wysłaniu zlecenia przez Zamawiającego) w przypadku określonego zagrożenia na ogólną liczbę 1500 godzin efektywnej pracy w okresie trwania umowy. 2.2 Wykonawca zapewni konserwację systemów włamania i napadu, urządzeń sygnalizujących pożar oraz systemu kontroli i dostępu, mającą na celu utrzymywanie w pełnej sprawności systemów alarmowych i przeciwpożarowych w obiektach, w ramach której należy dokonać: 2.2.1 czterech przeglądów instalacji i urządzeń co sześć miesięcy w czasie trwania umowy, zakończonych wystawianiem faktur wraz z protokółem realizacji zlecenia konserwacji, przeglądu-naprawy (grafik przeglądów zostanie dostarczony Zamawiającemu na 7 dni przed wykonywaniem przeglądów), 2.2.2 ustaleń w formie dokumentacji z zakresu konserwacji i napraw urządzeń funkcjonujących systemów wraz z wykonawstwem niezbędnej konserwacji, napraw lub wymiany na nowe zwłaszcza takich urządzeń jak: central - CA, klawiatur - SCA, czujek - PCP, czujek dymu, sygnalizacji wew. nadajników radiowych, akumulatorów, przewodów - YTDY, OMY, 2.2.3 sprawdzenia sprawności systemów alarmowych i przeciwpożarowych w obiektach, które powinno obejmować między innymi test sprawności systemu, test słyszalności alarmu w całym obiekcie, test czujek pożarowych, test zasilania awaryjnego, sprawdzenie aktualności użytkowników systemu oraz wyznaczonych dodatkowych stref w serwerowni i archiwum, 2.2.4 odnotowanie w książce dla danego obiektu i harmonogramie przeglądów AZF czynności przeprowadzenia konserwacji i przeglądu. 2.3 Wykonawca będzie realizował usługę serwisu, instalowania oraz uzupełnień i rozbudowy w miarę potrzeb systemów włamania i napadu, urządzeń sygnalizujących pożar i systemu kontroli dostępu w Biurach Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego. Usuwanie usterek i dokonywanie napraw realizowane będzie w czasie 24h od wykrycia lub zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego i potwierdzone protokołem odbioru potwierdzonym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań wynikających z powyższego ust. 2 z zachowaniem poniższych ustaleń: 3.1 kontynuacja usługi będącej przedmiotem zamówienia w okresie zagrożenia i wojny (w tym mobilizacji Sił Zbrojnych), 3.2 wykonywanie usługi podjazdów grup interwencyjnych (w ramach realizacji zadań wynikających z ust. 2 pkt 2.1) samodzielnie przez Wykonawcę w co najmniej 50% obiektów wymienionych w Załączniku nr 2 do umowy, 3.3 wykonywanie usług konserwacji (określonych w ust. 2. pkt 2.2) i usług serwisu, instalowania oraz uzupełnień i rozbudowy systemów włamania i napadu, urządzeń sygnalizujących pożar i systemu kontroli dostępu (określonych w ust. 2 pkt 2.3) samodzielnie przez Wykonawcę w 100% obiektów wymienionych w Załączniku nr 2 do umowy, 3.4 bieżąca aktualizacja szczegółowego planu ochrony obiektów, 3.5 sporządzanie zestawienia wszystkich podjętych czynności w formie protokołu będącego podstawą do wystawienia faktury VAT, 3.6 bezwzględne stosowanie się do Zarządzeń Prezesa ARiMR w sprawie bezpieczeństwa informacji w ARiMR oraz do Instrukcji wydanych przez Dyrektora Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOLID GROUP Sp. z o.o. - Sp. Komandytowa, ul. Postępu 17, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 365853,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 450000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 450000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 450000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.