Ogłoszenie z dnia 2016-06-30
Ustka: usługa utrzymania porządku (usługi sprzątania pomieszczeń i placów oraz utrzymania terenów zielonych) w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Czarne
Numer ogłoszenia: 112721 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Lędowo-Osiedle 1N, 76-271 Ustka, woj. pomorskie, tel. 261 231 377, faks 261 231 578.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa utrzymania porządku (usługi sprzątania pomieszczeń i placów oraz utrzymania terenów zielonych) w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Czarne.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa utrzymania porządku (usługi sprzątania pomieszczeń i placów oraz utrzymania terenów zielonych) w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Czarne - Sekcja Obsługi Infrastruktury w Czarne - kościół, plebania - zakres usług do realizacji do 31.01.2019r.). Zastosowane przez Wykonawcę środki czystości muszą posiadać aktualne dopuszczenia do stosowania i wymagane atesty PZH lub innego uprawnionego laboratorium. System sprzątania - system dzienny w godzinach pracy od 07.00-15.00, 3 dni w tygodniu - poniedziałek, środa, piątek. Zamawiający wymaga aby pracownicy Wykonawcy realizujący usługę na terenie parafii wojskowo-cywilnej ul. Aleja Św. Józefa 3, 77-330 Czarne byli ubrani w schludną, oznakowaną cechami przedsiębiorstwa odzież ochronną oraz stosowali się do porządków i zasad postępowania na terenie tych kompleksów. Zasady porządku i poruszania się po terenie parafii reguluje ks. kapelan - proboszcz parafii, który może zażądać od Wykonawcy przedstawienia wykazu pracowników z ich danymi personalnymi oraz innych informacji niezbędnych do zapewnienia bezpieczeństwa na terenie wojskowym. Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania w tym zakresie i dostosowania się do stawianych przez Dowódcę wymogów. Wykonawca opracuje harmonogram wykonywania czynności okresowych i uzgodni z przedstawicielem Zamawiającego - kierownikiem SOI..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ECO - PLAN S.A., ul. Przemysłowa 33, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43394,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 107383,19
Oferta z najniższą ceną: 107383,19 / Oferta z najwyższą ceną: 107383,19
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: W ogłoszeniu o zamówieniu Nr 2015/S 179-325479 z dnia 16.09.2015 Zamawiający przewidział udzielenie zamówienia uzupełniającego do wysokości 30% łącznej wartości realizacji zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego tego samego rodzaju zamówień. Zamienie podstawowe przeprowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego. Uzasadnienie prawne: W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z USTKI
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie miasta Rogoźno w 2025 roku
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych - zamiatania dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa kompleksowego sprzątania przestrzeni budynków i terenów należących do Muzeum Niepodległości w Warszawie, tj. siedziba główna wraz z Oddziałami
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie powiatu iławskiego w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.