To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-14
Wałbrzych: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa i modernizacja drogi powiatowej nr 3402D ul. Wysockiego na odcinku od drogi krajowej nr 35 do ul. Antka Kochanka wraz ze skrzyżowaniem oraz ul. Antka Kochanka w celu umożliwienia wjazdu na teren Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia.
Numer ogłoszenia: 112747 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95097 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, ul. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6414400, 6414408, faks 74 6414404.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa i modernizacja drogi powiatowej nr 3402D ul. Wysockiego na odcinku od drogi krajowej nr 35 do ul. Antka Kochanka wraz ze skrzyżowaniem oraz ul. Antka Kochanka w celu umożliwienia wjazdu na teren Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa i modernizacja drogi powiatowej nr 3402D ul. Wysockiego na odcinku od drogi krajowej nr 35 do ul. Antka Kochanka wraz ze skrzyżowaniem oraz ul. Antka Kochanka w celu umożliwienia wjazdu na teren Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia. Zadanie inwestycyjne zostało zgłoszone o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 9.1.Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców. Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy pełniącego funkcję Inwestora Zastępczego: 1. pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym, 2. współpraca z nadzorem autorskim, 3. zapewnienie pełnej obsługi rozliczeniowej, 4. przekazanie Wykonawcy robót budowlanych dziennika budowy, 5. wydawanie wszystkich poleceń na piśmie, 6. uzyskanie od Zamawiającego wszelkich niezbędnych pełnomocnictw i upoważnień związanych z wypełnieniem obowiązków Inwestora Zastępczego, 7. przygotowanie i protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy i współudział w przejmowaniu przez Wykonawcę robót budowlanych terenów przejętych od poszczególnych właścicieli na okres czasowy, 8. współpraca z wykonawcami oraz osobami sprawującymi nadzór nad pozostałymi robotami branżowymi zadań realizowanych przez inwestorów obcych w rejonie objętym projektem w okresie związania umową. Inwestor Zastępczy jest zobowiązany do kontroli i odbioru, elementów prac realizowanych przez inwestorów obcych mających wpływ na prawidłowość prac realizowanych w ramach przedmiotowego zadania ( np. poprawności zasypki uzbrojenia układanego w wykopach, sprawdzenia właściwego zagęszczenia gruntu, odbudowy nawierzchni itp.). Inspektor nie jest zobowiązany do nadzorowania i odbioru poprawności technicznego wykonania prac realizowanych przez inwestorów obcych, 9. współudział po zakończeniu robót w przekazaniu użytkownikom terenów przejętych na okres czasowy, 10. przejęcie, sprawdzenie i przekazanie Wykonawcy robót budowlanych głównych punktów geodezyjnych, 11. stała obecność koordynatora czynności nadzoru inwestycyjnego na budowie, a inspektorów branżowych na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych i nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu w okresie trwania prac branżowych właściwych dla specjalności inspektora nadzoru. Obecność ww. osób ma być potwierdzona wpisami w dzienniku budowy, 12. rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji koncepcji rozwiązań problemów technicznych wraz z analizą finansową, 13. akceptacja ubezpieczeń, 14. opiniowanie szczegółowych harmonogramów robót, 15. monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z zaaprobowanym harmonogramem robót. Sporządzanie codziennego raportu z postępu robót, 16. upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz, że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 17. wyegzekwowanie zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 18. wyegzekwowanie przestrzegania przedsięwzięć dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 19. zatwierdzenie ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych i dokonanie niezbędnych korekt tych rysunków, 20. sprawdzenie i zaopiniowanie przygotowanego przez Wykonawcę robót budowlanych Projektu Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót, 21. zatwierdzenie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego, 22. opracowanie wniosków na roboty dodatkowe, zamienne, łącznie z dokumentacją umożliwiającą dokonanie zapłaty za nie przez Zamawiającego, oraz przedstawienie ich do akceptacji Zamawiającemu, 23. kontrolę źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających kwalifikacje personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, 24. zatwierdzenie atestów i receptur przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, 25. sprawdzenie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, 26. czuwanie nad jakością wykonywanych robót, 27. wydawanie poleceń usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej obowiązujących standardów, 28. kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową normami i specyfikacjami technicznymi, 29. dokonywanie potwierdzenia prawidłowości i ilości wykonania robót zanikających i ulegających zakryciu, 30. przygotowywanie dla Zamawiającego okresowych sprawozdań zawierających informacje dotyczące ilości i zakresu realizowanych robót oraz działalności nadzoru inwestorskiego w formie uzgodnionej z Zamawiającym, 31. sporządzanie wspólnie z Wykonawcą robót budowlanych informacji o zmianach w realizacji robót, 32. zorganizowanie, minimum jeden raz w tygodniu, rady budowy dotyczącej postępu robót z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy Robót, Zespołu Inwestora Zastępczego, Wykonawców obcych oraz sporządzenie protokołu dla zainteresowanych stron, 33. prowadzenie korespondencji i dokumentacji, 34. weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez Wykonawcę robót budowlanych, 35. weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 36. weryfikacja przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, 37. organizacja oraz przeprowadzenie odbioru częściowego i ostatecznego, tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia tych odbiorów, 38. w okresie rękojmi i gwarancji, jeden raz w roku, a w przypadku ujawnienia się wad, na każde wezwanie Zamawiającego dokonanie przeglądu technicznego, łącznie z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym. Po wykryciu wad i usterek Inwestor Zastępczy będzie nadzorował ich usunięcie przez Wykonawcę robót budowlanych oraz dokona odbioru po ich usunięciu, 39. rozliczenie Wykonawcy robót budowlanych pod względem rzeczowym i finansowym zgodnie z przedstawionymi przez Zamawiającego kategoriami wydatków ustanowionych na podstawie umowy o dofinansowanie, 40. przygotowanie dokumentów potwierdzających całkowite wykonanie robót (świadectwo wykonania i przejęcia), w którym należy podać zakres rzeczowy wykonanych robót w rozbiciu na poszczególne branże oraz poniesione wydatki przypadające na te branże, 41. przygotowanie i złożenie, w imieniu Zamawiającego, wymaganych dokumentów oraz uzyskanie potwierdzenia, od organu nadzoru budowlanego, zakończenia robót, 42. w przypadkach wynikających z umowy Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, sporządzanie umotywowanych wniosków o naliczenie kar umownych, 43. dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji, 44. wypełnianie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego określonych w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, 45. przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów, 46. prowadzenie bieżącej analizy rozliczeń rzeczowo finansowych zadania głównego i ewentualnych robót dodatkowych/zamiennych niezbędnych dla prawidłowego postępu prac. Bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o możliwej zmianie kosztów inwestycji i uzyskanie akceptacji Zamawiającego na taką zmianę, 47. przedstawienie do zaakceptowania przez Zamawiającego kandydatury jednego z Inspektorów Nadzoru jako koordynatora czynności nadzoru inwestycyjnego na budowie, (zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane). 48. koordynacja prac z wykonawcami i nadzorem realizującymi roboty branżowe (sieć gazowa, wodociągowa, teletechniczna), 49. znajomość treści umowy Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych oraz pozostałe wymagania wynikające ze SIWZ. SIWZ dla wykonawcy robót zamieszczona jest na stronie: www.zdkium.walbrzych.pl pod numerem 2013.04.18 Ogłoszenie 155052 - 2013 przetarg (RZP-65-PN-25-2013-MR), 50. sprawdzenie i potwierdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej, 51. zaopiniowanie wniosków Wykonawcy robót budowlanych o zatrudnieniu podwykonawców robót, w szczególności spełnienia przez podwykonawcę warunków przewidzianych umową Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, 52. akceptacja personelu zatrudnionego przy realizacji zadania (dotyczy: personelu podwykonawców oraz w trakcie realizacji zadania ewentualnych zmian personelu kierowniczego Wykonawcy robót budowlanych), 53. zatwierdzenie harmonogramu robót, planu BiOZ, Programu Zapewnienia Jakości i ich zmian, 54. przeprowadzenie koniecznych pomiarów sprawdzających łącznie z pomiarami geodezyjnymi oraz sprawdzających badań laboratoryjnych wykonanymi przez zaakceptowane przez Zamawiającego, niezależne od Wykonawcy robót budowlanych, laboratorium drogowe obejmujące między innymi: - wytrzymałość na ściskanie dla stabilizacji (po 7 i 28 dniach), - wskaźnik zagęszczenia dla stabilizacji, - badanie płytą VSS podbudowy z kruszywa łamanego (moduły odkształcenia - pierwotny i wtórny, ich stosunek), - badanie mieszanek mineralno-bitumicznych w zakresie: grubości wbudowanych warstw, stopnia zagęszczenia, zgodności składu z zatwierdzoną receptą, nasiąkliwość, - pomiar równości nawierzchni. Ilość badań i próbek sprawdzających powinna zapewnić reprezentatywność dla całego zamówienia, w celu wydania jednoznacznej oceny prawidłowości wykonanych prac. Koszty związane z realizacją obowiązków i czynności wymienionych powyżej oraz w umowie są elementem wynagrodzenia Inwestora Zastępczego. Wykonawca w ramach swoich obowiązków i czynności powinien w zakresie robót branżowych realizowanych przez inwestorów obcych uwzględnić jedynie koszty związane z koordynacją nadzoru.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH "INWEST - PROJEKT" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych INWEST - PROJEKT Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 15A, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56211,50
Oferta z najniższą ceną: 56211,50 / Oferta z najwyższą ceną: 56211,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Nadbudowa i rozbudowa budynku głównego pomiędzy skrzydłami B i C z przeznaczeniem pomieszczeń na rejestrację główną Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu
- "Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 380 ul. Wrocławska na odcinku od ul. Piotrowskiego do ul. Grota Roweckiego" w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- (2025) Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu
- Objęcie opieką autorską i asystą techniczną oraz zapewnienie usługi hostingu przez okres 12 miesięcy posiadanego przez Gminę Wałbrzych Systemu Zarządzania Oświatą oraz modułu Kadry i Płace.
- "Remont dachów budynków przy ul. Niepodległości 94 i Andersa 15a w Wałbrzychu - zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa i montaż drzwi do pokoi i pomieszczeń technicznych na III piętrze w Hotelu Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. w Wałbrzychu przy ul. Ratuszowej 6
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn. "Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce."
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Rewitalizacja obszarów miejskich wraz z działaniami na sieci wodociągowej
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową: Budowa Ośrodka Diagnostyki Narządowej WSD Bydgoszcz
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu: Zachowanie bioróżnorodności i ograniczenie presji turystów poprzez modernizację ścieżki "Kładka wśród bagien".
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania "Zaprojektowanie i budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.