Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-05
Poznań: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z posesji Uniwersytetu.
Numer ogłoszenia: 112769 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, fax 061 8294012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z posesji Uniwersytetu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z posesji Uniwersytetu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający ilość, rodzaje i rozmieszczenie pojemników a także częstotliwość ich opróżniania określony został w załączniku A do siwz. 2.Wykonawca zobowiązany jest do oddania w bezpłatne użytkowanie zamówioną ilość pojemników na nieczystości stałe. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego ustawienia i wywozu pojemników do segregacji śmieci w ilościach i miejscach określonych w załączniku A do siwz. 3.Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania w czystości kontenerów oraz ich dezynfekcji. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000, 00 zł. (słownie:dwadzieściatysięcyzłotych00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tzn. posiadają zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane na podstawie ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. nr 236 poz. 2008 z roku 2005), -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej dwie usługi o wartości 100 000 zł. brutto każda, polegające na wywozie odpadów stałych. Uwaga! Jedna usługa wywozu oznacza usługę wykonywaną na podstawie jednej umowy -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków wykonawcy muszą załączyć do oferty: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane na podstawie ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. nr 236 poz. 2008 z roku 2005), -wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.amu.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UAM ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2007 godzina 10:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UAM ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AD/ZP/44/25 Zakup zestawu chromatografii gazowej sprzężonej z detektorem FID i TCD wyposażony w generator wodoru wraz z przeprowadzeniem szkolenia oraz wsparciem technicznym.
- ZP3/4523/25 - Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych wraz z oględzinami w obiektach i budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem na potrzeby ZZO w Poznaniu sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego"
- Usługa wykonania cięć sanitarnych, prac pielęgnacyjnych oraz wycinki i nasadzeń zastępczych drzew, na terenach będących w administracji POSIR
- Zakup monitorów funkcji życiowych wraz z integracją ze szpitalnym systemem HIS/RIS/PACS dla Oddziałów w Wielkopolskim Centrum Pediatrii przy ul. Adama Wrzoska 1 w Poznaniu.
- Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termotransferowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.