eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do maszyn poligraficznych XeroxR DocuColorTM 700i oraz drukarki OKI ES9420WT, będących na wyposażeniu Centrum Nauki Kopernik; numer sprawyPO ZP 28 2014 CNK IS

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-26

Warszawa: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do maszyn poligraficznych XeroxR DocuColorTM 700i oraz drukarki OKI ES9420WT, będących na wyposażeniu Centrum Nauki Kopernik; numer sprawy: PO ZP 28 2014 CNK IS
Numer ogłoszenia: 112775 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123970 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauki Kopernik, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596 41 11, faks 22 596 41 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury-Rejestr Instytucji Kultury prow. przez Prezyd. m. st. W-wy pod nr 2/06.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do maszyn poligraficznych XeroxR DocuColorTM 700i oraz drukarki OKI ES9420WT, będących na wyposażeniu Centrum Nauki Kopernik; numer sprawy: PO ZP 28 2014 CNK IS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do maszyn poligraficznych XeroxR DocuColorTM 700i oraz drukarki OKI ES9420WT, stanowiących wyposażenie Centrum Nauki Kopernik, szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych określa Załącznik numer 7 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczane materiały eksploatacyjne były oryginalne, fabrycznie nowe, nie używane, nie regenerowane, nie powystawowe, zapakowane w nienaruszone, fabryczne opakowania oraz posiadające czytelne oznaczenia pozwalające na zidentyfikowanie rodzaju części oraz odczytanie daty ważności lub przydatności do użycia. 3. Części, których użycie ograniczone jest okresem ważności lub przydatności do użycia powinny w dniu dostawy posiadać co najmniej 12 (dwunasto) miesięczny okres ważności lub 12 (dwunasto) miesięczny okres przydatności. 4. W ramach przedmiotu Zamówienia Wykonawca udzieli co najmniej 12 (dwunasto) miesięcznej gwarancji na każdy z dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, określonych w Załączniku numer 7 do SIWZ. Gwarancja na każdy materiał eksploatacyjny będzie liczona od dnia podpisania przez Zamawiającego bez uwag i zastrzeżeń protokołu odbioru. 5. Miejscem dostawy przedmiotu Zamówienia jest siedziba Zamawiającego. 6. Wykonawca, którego Oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany do dostarczenia własnym transportem oraz rozładunku przedmiotu Zamówienia i wniesienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na własny koszt i ryzyko w ramach zaproponowanego w Ofercie wynagrodzenia. 7. Opis przedmiotu Zamówienia stanowi również Wzór Umowy, stanowiący Załącznik numer 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.12.42.00 - Zestawy do fusera 30.12.44.00 - Ładunki zszywek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nat-Com Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, ul. Majowa 6, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129580,50

  • Oferta z najniższą ceną: 129580,50 / Oferta z najwyższą ceną: 129580,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.