Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-11
Iława: Dostawa materiałów do sterylizacji i bloku operacyjnego dla Powiatowego Szpitala w Iławie (nr sprawy 55/2010).
Numer ogłoszenia: 11277 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do sterylizacji i bloku operacyjnego dla Powiatowego Szpitala w Iławie (nr sprawy 55/2010)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji i bloku operacyjnego dla Powiatowego Szpitala w Iławie (nr sprawy 55/2010). Zadanie nr 1 Materiały dla sterylizacji I - 17 pozycji asortymentowych Zadanie nr 2 Materiały dla sterylizacji II - 31 pozycji asortymentowych Zadanie nr 3 Ostrza do dermatomu Wagner - 1 pozycja asortymentowa Zadanie nr 4 Obłożenia operacyjne - 5 pozycji asortymentowych Zadanie nr 5 Klipsy do klipsownicy laparoskopowej wraz z użyczeniem klipsownicy- 2 pozycje asortymentowe Zadanie nr 6 Szczotki do czyszczenia narzędzi laparoskopowych- 3 pozycje asortymentowe Zadanie nr 7 Stapler okrężny - 2 pozycje asortymentowe Zadanie nr 8 Igły wielorazowego użytku do szycia ran- 5 pozycji asortymentowych Zadanie nr 9 Akcesoria do diatermii EMED ES300- 5 pozycji asortymentowych Zadanie nr 10 Akcesoria do diatermii ERBE ICC300- 3 pozycje asortymentowe Zadanie nr 11 Akcesoria do diatermii AESCULAP GN 300- 3 pozycje asortymentowe Zadanie nr 12 Ostrza do piły PRO 6300- 1 pozycja asortymentowa Zadanie nr 13 Ostrza jednorazowe do artroskopii- 4 pozycje asortymentowe Zadanie nr 14 Elektrody do koablacji tkanek- 4 pozycje asortymentowe Zadanie nr 15 Uchwyty do lamp bezcieniowych- 1 pozycja asortymentowa Zadanie nr 16 Sterylny żel - 2 pozycje asortymentowe Zadanie nr 17 Sprzęt do żywienia dojelitowego - 3 pozycje asortymentowe Zadanie nr 18 Zestawy hemofiltru do urządzenia Prismaflex - 4 pozycje asortymentowe Zadanie nr 19 Pessar kołnierzowy - 1 pozycja asortymentowa Zadanie nr 20 Regulator ssania do wysokiej próżni - 1 pozycja asortymentowa Zadanie nr 21 Uchwyt do drenów - 2 pozycje asortymentowe Zadanie nr 22 Maski, czepki, fartuchy - 17 pozycji asortymentowych Zadanie nr 23 Siatki do przepuklin - 3 pozycje asortymentowe Zadanie nr 24 Wapno sodowane - 1 pozycja asortymentowa Zadanie nr 25 Serweta z włókniny - 3 pozycje asortymentowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.12.41.30-5, 33.16.90.00-2, 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0, 31.53.20.00-4, 33.69.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.18.12.00-4, 42.13.11.40-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
3.3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Zamawiający żąda dostarczenia próbki ( 1 sztuka lub opakowanie jednostkowe) dla n/w zadań i pozycji: Zadanie nr 4 Obłożenia operacyjne - wszystkie pozycje Zadanie nr 17 Sprzęt do żywienia dojelitowego- pozycja 1 Zadanie nr 22 Maski, czepki, fartuchy - wszystkie pozycje, Zadanie nr 25 Serweta z włókniny - wszystkie pozycje
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty gdy: 1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 1.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 1.3.w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 1.5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian 1.6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7.zmiana dotyczy terminu realizacji umowy- w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzysta asortymentu będącego przedmiotem umowy w terminie 12 miesięcy od dnia jej podpisania - Zamawiający może, za zgodą Wykonawcy, przedłużyć termin realizacji umowy. 2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Materiały dla sterylizacji I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Materiały dla sterylizacji I - 17 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Materiały dla sterylizacji II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Materiały dla sterylizacji II - 31 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Ostrza do dermatomu Wagner.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Ostrza do dermatomu Wagner - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Obłożenia operacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 Obłożenia operacyjne - 5 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Klipsy do klipsownicy laparoskopowej wraz z użyczeniem klipsownicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 Klipsy do klipsownicy laparoskopowej wraz z użyczeniem klipsownicy- 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Szczotki do czyszczenia narzędzi laparoskopowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 Szczotki do czyszczenia narzędzi laparoskopowych- 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 Stapler okrężny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 Stapler okrężny - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 Igły wielorazowego użytku do szycia ran- 5 pozycji asortymentowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 Igły wielorazowego użytku do szycia ran- 5 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 Akcesoria do diatermii EMED ES300- 5 pozycji asortymentowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 Akcesoria do diatermii EMED ES300- 5 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 Akcesoria do diatermii ERBE ICC300-.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 Akcesoria do diatermii ERBE ICC300- 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 Akcesoria do diatermii AESCULAP GN 300.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 Akcesoria do diatermii AESCULAP GN 300- 3 pozycje asortymentowe 33169000-2 Przyrządy chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 Ostrza do piły PRO 6300.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 Ostrza do piły PRO 6300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 Ostrza jednorazowe do artroskopii-.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13 Ostrza jednorazowe do artroskopii- 4 pozycje asortymentowe 33169000-2 Przyrządy chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 Elektrody do koablacji tkanek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 14 Elektrody do koablacji tkanek- 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 Uchwyty do lamp bezcieniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 15 Uchwyty do lamp bezcieniowych- 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 Sterylny żel.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 16 Sterylny żel - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 Sprzęt do żywienia dojelitowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 17 Sprzęt do żywienia dojelitowego - 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 Zestawy hemofiltru do urządzenia Prismaflex.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 18 Zestawy hemofiltru do urządzenia Prismaflex - 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.12.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 Pessar kołnierzowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 19 Pessar kołnierzowy - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 Regulator ssania do wysokiej próżni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 20 Regulator ssania do wysokiej próżni - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.11.40-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21 Uchwyt do drenów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 21 Uchwyt do drenów - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22 Maski, czepki, fartuchy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 22 Maski, czepki, fartuchy - 17 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie nr 23 Siatki do przepuklin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 23 Siatki do przepuklin - 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie nr 24 Wapno sodowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 24 Wapno sodowane - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie nr 25 Serweta z włókniny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 25 Serweta z włókniny - 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Artykuły spożywcze różne ( 2024 )
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Mięso i wędliny ( 2 /24 )
- "Utrzymanie czystości budynku Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, budynku Wydziału Polityki Społecznej ul Chełmińska 1, Schronu przy ul. Chełmińskiej 1 i Świetlicy "Stare Miasto"
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół z terenu gminy Iława w roku 2025
- Wykonanie kompletnych wielobranżowych dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Powiat Iławski
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.