eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa i montaż w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego korpusu aparatury badawczej do otrzymywania opakowań z surowców odnawialnych wraz z oprzyrządowaniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-26

Toruń: Dostawa i montaż w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego korpusu aparatury badawczej do otrzymywania opakowań z surowców odnawialnych wraz z oprzyrządowaniem
Numer ogłoszenia: 112787 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników , ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6500044 w.149, 123, faks 56 6500333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.impib.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego korpusu aparatury badawczej do otrzymywania opakowań z surowców odnawialnych wraz z oprzyrządowaniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż korpusu aparatury badawczej do otrzymywania opakowań z surowców odnawialnych wraz z oprzyrządowaniem obejmującym w szczególności: - siłowniki (klinowy, prasowania wstępnego, pomocniczy) - system mocowania form wraz z tarczą do mocowania, - zawieszenie mocowania płyt indukcyjnych wykonanej na podstawie specyfikacji urządzenia oraz dokumentacji konstrukcyjnej przekazanej wybranym Wykonawcom po złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności informacji przekazanych w toku postępowania o udzielenie zamówienia, a w szczególności dotyczących udostępnionych przez Zamawiającego dokumentów konstrukcyjnych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 10% zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 51.54.00.00 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń specjalnego zastosowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy oraz załącznikiem nr 2, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy prasy hydraulicznej o nacisku powyżej 1000kN lub korpusu do prasy hydraulicznej o nacisku powyżej 1000kN wraz z oprzyrządowaniem obejmującym co najmniej siłownik klinowy, o wartości każdej prasy lub korpusu z oprzyrządowaniem nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto. ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy oraz załącznikiem nr 2, oraz wykazu dostaw zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 wraz z dowodami określającymi, że co najmniej trzy dostawy wymagane przez Zamawiającego zostały wykonane należycie, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia będzie dysponować parkiem maszynowym wyposażonym co najmniej w: - frezarkę lub wiertarko-frezarkę o stole roboczym nie mniejszym niż 1100x900mm i masie mocowanego przedmiotu min. 1000kg, sterowanie numeryczne zapewniające osiąganie dokładności pozycjonowania do min. 0,05mm, zapewniające uzyskanie dokładności wymiarowych do minimum 0,05mm, - tokarkę i szlifierkę o długości mocowania przedmiotu min. 1750mm i średnicy min 150mm zapewniające uzyskanie dokładności wymiarowych do min. 0,05mm oraz tolerancje kształtu prostoliniowości i walcowości min. 0,03mm Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy oraz załącznikiem nr 2, oraz opisu urządzeń jakimi Wykonawca dysponować będzie podczas realizacji zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 6, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia będzie dysponować co najmniej niżej wymienionymi osobami: - spawaczem z uprawnieniami (kwalifikacjami spawalniczymi zgodnie z § 27 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40, poz. 470)), z doświadczeniem na stanowisku spawacza min. 3 lata, - operatorem wytaczarki, z doświadczeniem w pracy na danym stanowisku min. 3 lata, - operatorem frezarki z doświadczeniem w pracy na danym stanowisku min. 3 lata, - operatorem tokarki z doświadczeniem w pracy na danym stanowisku min. 3 lata, - osobą z wyższym technicznym wykształceniem w zakresie budowy maszyn z min. 5 letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie budowy pras hydraulicznych Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy oraz załącznikiem nr 2, oraz wykazu osób które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 i oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z załącznikiem nr 5, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy oraz załącznikiem nr 2, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonane należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy prasy hydraulicznej o nacisku powyżej 1000kN lub korpusu do prasy hydraulicznej o nacisku powyżej 1000kN wraz z oprzyrządowaniem obejmującym co najmniej siłownik klinowy, o wartości każdej prasy lub korpusu z oprzyrządowaniem nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto, wraz z dowodami określającymi, że conajmniej trzy dostawy prasy lub korpusu wymagane przez Zamawiającego zostały wykonane należycie.;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedze i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolność finansową innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III 4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 12. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie w art. 24 ust. 1 i art.24 ust. 2 pkt 5 ustawy; 2) przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

1. Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do dalszego postępowania 1) Zamawiający zaprosi do składania ofert pięciu wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2) Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż pięciu Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania tych warunków, zgodnie z punktacją określoną w ust.2. 3) Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż pięć lub równa 5 Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. 2. Kryteria oceny wniosków Zamawiający kierować się będzie zasadą, że im większe doświadczenie - tym lepiej, tj. im więcej wykonanych dostaw pras hydraulicznych o nacisku powyżej 1000kN i korpusów do pras hydraulicznych o nacisku powyżej 1000kN wraz z oprzyrządowaniem obejmującym co najmniej siłownik klinowy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tym lepiej. Zamawiający zastosuje kwalifikację w postaci przyznania każdemu Wykonawcy po 1 pkt za każdą wykonaną należycie dostawę prasy hydraulicznej o nacisku powyżej 1000kN i korpusu do prasy hydraulicznej o nacisku powyżej 1000kN wraz z oprzyrządowaniem obejmującym co najmniej słownik klinowy spełniające wymagania określone w rozdziale VII ust. 1.2 - doświadczenie w dostawie pras hydraulicznych o nacisku powyżej 1000kN lub korpusów do pras hydraulicznych o nacisku powyżej 1000kN wraz z oprzyrządowaniem obejmującym co najmniej słownik klinowy. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad. W przypadku Wykonawców, którzy otrzymali równą ilość punktów o ich kolejności decydować będzie łączna wartość wykazanych przez nich dostaw spełniających wymogi określone w rozdziale VII ust. 1.2 . Im większa wartość dostaw tym lepiej. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zostaną poinformowani, o wynikach oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełnienia tych warunków.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - terminu realizacji zamówienia - 25

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zminany Zamawiający określi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 08:00, miejsce: Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników, ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, 87-100 Toruń, pokój 107.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 2. Forma składanych dokumentów 1) Wniosek, wykaz, oświadczenie oraz pozostałe dokumenty - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie z wykorzystaniem załączników do ogłoszenia z zastrzeżeniem pkt 2, oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa załączonego do wniosku. 2) W przypadku nie zastosowania załączników do ogłoszenia wniosek powinien zawierać wszystkie informacje i dane zawarte w tych załącznikach. 3) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4) Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 5) W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 6) Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 7) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski. 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane zgodnie z art. 93 ust. 1b ustawy p.z.p. 9) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami zostanie przekazana Wykonawcom, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert oraz po złożeniu oświadczenie o zachowaniu poufności. 10) Zamawiający nie przewiduje udostępnienia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. 11) Umowa zawierana w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania nie jest umową ramową 12) W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej 13) W sprawach nie uregulowanych w ogłoszeniu mają zastosowanie postanowienia ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)i przepisy wykonawcze do tej ustawy. 14) W przypadku załączenia do wniosku dokumentów, w których jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych, Zamawiający przeliczy te kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego aktualnego w dniu opublikowania ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Poniższe załączniki do ogłoszenia dostępne sa na stronie internetowej www.impib.pl: 1. Załącznik nr 1 - Wzór formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2. Załącznik nr 2 - Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. 3. Załącznik nr 3 - Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p. 4. Załącznik nr 4 - Wykazu dostaw 5. Załącznik nr 5 - Wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji 6. Załącznik nr 6 - Opis urządzeń zastosowanych przez Wykonawcę podczas realizacji zamówienia 7. Załącznik nr 7 - Lista podmiotów grupy kapitałowej / informacja o nie należeniu do grupy kapitałowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.