Ogłoszenie z dnia 2009-04-20
Turek: PRACE REMONTOWE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W TURKU
Numer ogłoszenia: 112788 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 1 , ul. 3-ego Maja 29, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2784790, faks 0-63 2784790.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mzoszipturek@wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE REMONTOWE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W TURKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRACE REMONTOWE W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W TURKU POLEGAJĄCE NA : WYKONANIU WYMIANY STOLARKI OKIENNEJ W SANITARIATACH SZKOŁY, WYKONANIU OGRODZENIA Z KAMIENIA I RAM STALOWYCH WRAZ Z MONTAŻEM BRAMY WJAZDOWEJ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUMIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W PRZETARGU MOGĄ WZIĄĆ UDZIAŁ WYKONAWCY, KTÓRZY: A) SPEŁNIAJĄ WARUNKI OKREŚLONE W ART. 22 UST.1 UST PZP B) WYKONAJĄ ZAMÓWIENIE W TERMINIE DO 17.08.2009 C) SPEŁNIAJĄ WYMOGI OKREŚLONE W SIWZ D) NIE PODEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA ZGODNIE Z ART 24 UST 1 I 2 W/W USTAWY F) POSIADAJĄ UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI G) POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA H) POSIADAJĄ NIEZBĘDNY POTENCJAŁ TECHNICZNY DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA I) POSIADAJĄ UBEZPIECZENIA OD ODPOWIEDZIALNŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ J) ZAPEWNIĄ PRZYNAJMNIEJ 5-LETNI OKRES GWARANCJI NA WYKONANE ZAMÓWIENIA K) DYSPONUJĄ OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY W/G ZAŁĄCZONEGO DRUKU 2) OŚWIADCZENIE ZGODNE Z ART. 24 UST 1 W/W USTAWY. W CELU POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA POSIADA UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI ORAZ NIE PODLEGA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST Z DNIA 29.01.2004 - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA, NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: A) AKTUALNEGO ODPISU Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNEGO ZAŚWIADCZENIA O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, JEŻEI ODRĘBNE PRZEPISY WYMAGAJĄ WPISU DO REJESTRU LUB ZGŁOSZENIA DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, WYSTAWIONEGO NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 M-CY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA ALBO SKŁADANIA OFERT B) ZAŚWIADCZENIE WŁAŚCIWEGO URZĘDU SKARBOWEGO ORAZ WŁAŚCIWEGO ODDZIAŁU ZUS POTWIERDZAJĄCYCH ODPOWIEDNIO ŻE DOSTAWCA LUB WYKONAWCA NIE ZALEGA Z OPŁACANIEM PODATKÓW, OPŁAT ORAZ SKŁADEK NA UBEZPIECZENIE ZDROWOTNE LUB SPOŁECZNE, LUB ZAŚWIADCZEŃ, ŻE UZYSKAŁ ZGODĘ NA ZWOLNIENIE, ODROCZENIE LUB ROZŁOŻENIE NA RATY ZALEGŁYCH PŁATNOŚCI LUB WSTRZYMANIE W CAŁOŚCI WYKONANIA DECYZJI ORGANU PODATKOWEGO - WYSTAWIONYCH NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 M-CE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. 3) OŚWIADCZENIE ZGODNE Z ART. 24 UST. 2 W/W USTAWY. 4) OŚWIADCZENIE ZGODNE Z ART. 22 UST. 1 W/W USTAWY. W CELU POTWIEDZENIA OPISANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO WARUNKU POSIADANIA PRZEZ WYKONAWCĘ NIEZBĘDNEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA ORAZ DYSPONOWANIU POTENCJAŁEM TECHNICZNYM I OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: A) WYKAZU WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH W OKRESIE OSTATNICH 5 LAT PRZED DNIEM WSZCZĘCIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY - TO W TYM OKRESIE, ODPOWIADAJĄCYCH SWOIM RODZAJEM I WARTOŚCIĄ ROBOTOM BUDOWLANYM STANOWIĄCYM PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM ICH WARTOŚCI, PRZEDMIOTU, DATY I MIEJSCA WYKONANIA ORAZ ZAŁĄCZENIA DOKUMENTÓW (REFERENCJE) POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE TE ROBOTY ZOSTAŁY WYKONANE NALEŻYCIE. B) WYKAZ NIEZBĘDNEGO DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA SPRZĘTU. C) WYKAZU ZAKRESU ZAMÓWIENIA KTÓREGO WYKONANIE WYKONAWCA POWIERZY PODWYKONAWCY. W CELU POTWIERDZENIA SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ, ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: A) ZNAJDUJE SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA, TZ: - SĄ UBEZPIECZENI OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ NA SUMĘ UBEZPIECZENIA NIE MNIEJSZĄ NIŻ 150000 PLN - PRZEDSTAWIĄ INFORMACJĘ Z BANKU W KTÓRYM WYKONAWCA POSIADA PODSTAWOWY RACHUNEK BANKOWY, POTWIERDZAJĄCĄ WYSOKOŚĆ POSIADANYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH LUB ZDOLNOŚĆ KREDYTOWĄ WYKONAWCY W WYSOKOŚCI NIE MNIEJSZEJ NIŻ 60000 Z, WYSTAWIONĄ NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 M-CE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. DOKUMENTY SĄ SKŁADANE W FORMIE ORYGINAŁU LUB KOPII POŚWIADCZONEJ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ OSOBĘ/OSOBY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERTY. 5) OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZGODNIE Z ART. 44 W/W USTAWY. 6) KOSZTORYS OFERTOWY. 7) PODPISANY PROJEKT UMOWY. DOKUMENTY SĄ SKŁADANE W FORMIE ORYGINAŁU LUB KOPII POŚWIADCZONE Z ORYGINAŁEM PRZEZ OSOBĘ/ OSOBY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERTY.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoturek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI 62-700 TUREK, UL. BROWARNA 11 POKÓJ NR 10 LUB DROGĄ POCZTOWĄ.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI 62-700 TUREK, UL. BROWARNA 11, POKÓJ NR 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TURKU
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 3 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 4 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘC DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 7 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU SAMORZĄDOWYM NR 8 W TURKU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU SAMORZĄDOWYM NR 6 W TURKU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU SAMORZĄDOWYM NR 5 W TURKU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Szydłowo (Szydłowo i Dobrzyca)
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Adaptacja lokalu użytkowego na Lokalny Klub Rodzinny w budynku Centrum Usług Społecznych w Goleniowie
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Budowa Park&Ride w Bogumiłowicach na terenie gminy Wierzchosławice
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.