eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawoja › WYDANIE (PROJEKT, SKŁAD, DRUK I DOSTAWA) ZESTAWU PUBLIKACJI BABIOGÓRSKIEGO PARKU NARODOWEGO1. Zeszyt obserwacji przyrodniczych - Na tropach natury, 2. Plansza do gry typu memory, 3. Zestaw plansz edukacyjnych z kartą informacyjną i kalendarium, 4. Teczka,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Zawoja: WYDANIE (PROJEKT, SKŁAD, DRUK I DOSTAWA) ZESTAWU PUBLIKACJI BABIOGÓRSKIEGO PARKU NARODOWEGO: 1. Zeszyt obserwacji przyrodniczych - Na tropach natury, 2. Plansza do gry typu memory, 3. Zestaw plansz edukacyjnych z kartą informacyjną i kalendarium, 4. Teczka, 5. Zeszyt - Park maluchom.
Numer ogłoszenia: 112805 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Babiogórski Park Narodowy , Zawoja 1403, 34-223 Zawoja, woj. małopolskie, tel. 0-33 8775 110, faks 0-33 8775 554.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgpn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Park Narodowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYDANIE (PROJEKT, SKŁAD, DRUK I DOSTAWA) ZESTAWU PUBLIKACJI BABIOGÓRSKIEGO PARKU NARODOWEGO: 1. Zeszyt obserwacji przyrodniczych - Na tropach natury, 2. Plansza do gry typu memory, 3. Zestaw plansz edukacyjnych z kartą informacyjną i kalendarium, 4. Teczka, 5. Zeszyt - Park maluchom..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest WYDANIE (PROJEKT, SKŁAD, DRUK I DOSTAWA) ZESTAWU PUBLIKACJI BABIOGÓRSKIEGO PARKU NARODOWEGO: 1. Zeszyt obserwacji przyrodniczych - Na tropach natury, 2. Plansza do gry typu memory, 3. Zestaw plansz edukacyjnych z kartą informacyjną i kalendarium, 4. Teczka, 5. Zeszyt - Park maluchom. Wydawnictwa te winny nawiązywać formatem i szatą graficzną do wydawanych w ubiegłych latach publikacji, tzn. zeszyty winny zachować format B5, a wszystkie publikacje stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia posiadać jednolitą linię graficzną nawiązującą do wcześniejszych publikacji Parku (kolorowanki - Kolorowy świat borsuka Babika, zestawu plakatów i ulotek, prezentacji na CD). Podstawowymi cechami, jakie winny łączyć wszystkie publikacje jest kolorystyka publikacji oraz sposób prezentacji fotografii (estetyka i jakość). Obwoluty i okładki wydawnictw powinny zostać zaopatrzone w logo Parku oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej wraz z informacją o finansowaniu. Ponieważ publikacje adresowane są do najmłodszych odbiorców, niezwykle istotna jest w ich przypadku szata graficzna - przede wszystkim atrakcyjna, a zarazem czytelna czcionka, odpowiednio dobrana grafika, ciekawie i pomysłowo przedstawione kompozycje tekstu, rycin i fotografii..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 1900 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. zrealizowali w ostatnich trzech latach (lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) pięć zamówień o podobnym do niniejszego charakterze - (kwota każdego zamówienia min. 25 tys. złotych netto, zamówienia zawierające m. in. kalendarz, broszurę, książkę bądź album). 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (ustawa z dnia 24.01.04, Prawo Zamówień Publicznych Art. 24) 1.6. złożą ofertę (z wykorzystaniem druku załączonego do SIWZ - zał nr 1), 1.7. oferta zostanie sporządzona w oparciu o załączony do oferty kosztorys szczegółowy, sporządzony na podstawie danych z załącznika nr 1, 1.8. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z przepisów ustawy PZP - zał. 3, 1.9. przedstawią aktualne zaświadczenia z ZUS i Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.10. przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.11. przedstawią dowód wpłaty wadium. 1.12. przyjmują warunki wykonania zamówienia określone w projekcie umowy. 2. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, warunki, o których mowa w pkt VIII. 1 ust. 1.1., 1.5., 1.8, 1.9. 1.10 musi spełniać każdy z nich oddzielnie, natomiast warunki, o których mowa w pkt. VIII. 1 ust. 1.2., 1.3., 1.4., 1.6., 1.7., 1.11, 1.12. wykonawcy ci muszą spełniać łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1.1.Oferta według wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 1.2.Dowód wniesienia wadium 1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy niezobowiązani do posiadania powyższych dokumentów załączają dokument określający ich status prawny oraz dokumenty wskazujące osoby, które mogą reprezentować Wykonawcę. 1.4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5.Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru określonego na podstawie w.w. przepisów (zał. 3 do SIWZ), 1.6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty dodatkowe: 2.1.Kosztorys ofertowy, 2.2.Oświadczenie o przyjęciu warunków określonych w projekcie umowy (zał. 3 do SIWZ). 3.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 3.1.1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3.1.2.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3.1.3.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.1.4.jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.1.5.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. 3.1.6.dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 4.1.1. Wykaz z przynajmniej 5-cioma realizacjami (każda o wartości minimum 25 tys. zł netto, zawierające m. in. kalendarz, broszurę, książkę bądź album) z ostatnich trzech lat (lub jeśli oferent krócej prowadzi działalność gospodarczą to z okresu działania), które stanowić będzie element dokumentacji przetargowej i przechodzi na własność Babiogórskiego Parku Narodowego. Wykaz powinien zawierać realizacje z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (referencje). Do wykazu załączyć należy po 1 egzemplarzu każdej z wymienionych w wykazie publikacji, które zgodnie z wyżej wymienionymi warunkami przechodzą na własność Zamawiającego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz podpisuje wyznaczony pełnomocnik. 4.1.2.Projekt graficzny zestawu plansz edukacyjnych (co najmniej 5) wraz z teczką z wykorzystaniem materiałów własnych bądź zamieszczonych na stronie www.bgpn.pl o linii graficznej jednolitej dla całego zestawu publikacji i nawiązującej do dotychczasowo wydanych przez Babiogórski Park Narodowy publikacji z zachowaniem formatu podanego w opisie szczegółowym zawartym w niniejszej SIWZ. 4.2. Powyższe dokumenty (wykaz realizacji wraz z załączonymi publikacjami, projekt graficzny) stanowią integralną część oferty. Brak któregokolwiek z nich skutkować będzie odrzuceniem oferty z dalszego postępowania. 4.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 4.3.1.informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.4. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Projekt szczegółowy zestawu plansz edukacyjnych (co najmniej 5) wraz z teczką - szczeguły w SIWZ - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgpn.pl. w zakładce aktualności.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Babiogórski Park Narodowy 34-223 Zawoja 1403 pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Babiogórski Park Narodowy 34-223 Zawoja 1403 pokój nr 108 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.