Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-21
Jelenia Góra: Dostawa fabrycznie nowych zestawów do ratownictwa górskiego , składających się ogółem z:
- dwóch pojazdów czterokołowych typu Quad
- dwóch przyczepek ratowniczych z pałąkiem typu macumba
- dwóch przyczep transportowych do przewozu oferowanych pojazdów na dalsze odległości
Numer ogłoszenia: 112807 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Grupa Regionalna GOPR Grupa Karkonoska , ul. Sudecka 79, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7524734, faks 075 7524734 w. 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://gopr.org/news/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych zestawów do ratownictwa górskiego , składających się ogółem z: - dwóch pojazdów czterokołowych typu Quad - dwóch przyczepek ratowniczych z pałąkiem typu macumba - dwóch przyczep transportowych do przewozu oferowanych pojazdów na dalsze odległości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW DO RATOWNICTWA GÓRSKIEGO - 2 komplety skład jednego kompletu zestawu: - pojazd czterokołowy typu Quad - 1 sztuka - przyczepka ratownicza z pałąkiem typu macumba - 1 sztuka - przyczepka transportowa do przewozu Quadów na dalsze odległości - 1 sztuka . II. SPECYFIKACJA TECHNICZNA DLA POJAZDU CZTEROKOLOWEGO TYPU QUAD: 1. Dane ogólne - fabrycznie nowy , zarejestrowany , dopuszczony do ruchu po drogach publicznych w tym posiadający: - dodatkowy napęd zwany alternatywnym - gąsienicowym, z zestawem gąsienicowym ( 4 sztuki) - przystosowanie do jazdy dla dwóch osób siedzących jeden za drugim (jak na motocyklu), z kanapą z oparciem - zamontowaną wyciągarkę na płycie montażowej z pełnym wyposażeniem, renomowanej firmy, specjalizującej się w produkcji wyciągarek do pojazdów terenowych: - udźwig pomiędzy 1000 kg a 1300 kg - przełącznik sterujący wyciągarką na kierownicy, blisko rękojeści sterowany kciukiem - zamontowaną sygnalizację dźwiękową i świetlną - dla pojazdów uprzywilejowanych - zespolony przełącznik sterujący sygnalizacją dźwiękową i świetlną dla pojazdu uprzywilejowanego, zamontowany na kierownicy, blisko rękojeści, sterowany kciukiem kierowcy - wyciągarkę i wyposażenie dobrane odpowiednio do oferowanego modelu Quadu - zamontowany hak kulowy do ciągnięcia przyczepy - kolor podstawowy pojazdu: czerwony z dopuszczeniem błotników i innych drobnych elementów w kolorze czarnym - przednią szybę z elastycznego tworzywa sztucznego chroniąca kierowcę, jego tors oraz dłonie przed warunkami atmosferycznymi przy czym wysokość szyby - minimum 40 cm nad poziomem kierownicy - aluminiową , grubości minimum 4 mm , osłonę spodu pojazdu, zabezpieczającą silnik, wahacze oraz mechanizmy napędowe - obramowanie przedniego oraz tylnego bagażnika, zabezpieczające ładunek przed wypadnięciem, wysokości minimum 10 cm -przód, maksymalnie 20 cm- tył, wraz z siatkami do zabezpieczania ładunku - aluminiowe obręcze kół - przedni stalowy zderzak zabezpieczający lampy oraz oryginalne elementy nadwozia - zbiornik paliwa minimum 18 ,0 litra . Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia ( w formie załącznika do oferty) dokumentu zaświadczającego , że pojazd jest zarejestrowany, dopuszczony do ruchu po drogach publicznych i spełnia kryteria związane z mocą silnika. 2. Opis napędu - 4 x 4 rozłączalne - możliwość założenia napędu alternatywnego gąsienicowego - automatyczna skrzynia biegów - reduktor - bieg wsteczny (zamontowane światła cofania) 3. Silniki - pojemność minimum 700 cm3 - chłodzony cieczą 4. Nadwozie - maksymalna masa w stanie suchym 310 kg - prześwit min. 240 mm 5. Napęd alternatywny - gąsienicowy - mocowany do wszystkich piast pojazdu, podczas okresów występowania śniegu i płatów śniegu z przerwami spowodowanymi wytopami, w zastępstwie kół - całosezonowe, o wzmocnionej konstrukcji umożliwiające jazdę po utwardzonych nawierzchniach i kamieniach - napęd gąsienicowy z profilami w kształcie poprzecznych łopatek z kostkami umożliwiającymi również jazdę zimą po głębokim śniegu - przestrzenie, między łopatkami z kostkami, ułatwiające oczyszczanie profili gąsienic ze śniegu, ziemi, błota i kamieni - profile gąsienic o wysokości zapewniającej dobrą trakcję w różnych gatunkach śniegu, błocie, trawie. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia numeru katalogowego lub w przypadku jego braku dokumentacji fotograficznej. 6. Sygnalizacja świetlna - zamontowana sygnalizacja świetlna i dźwiękowa dla pojazdów uprzywilejowanych - lampki LCD lub stroboskopowe lub LED - kolor lampek - niebieski - zabezpieczone przed uszkodzeniami, umiejscowione w przestrzeniach ochrony odpowiednio z przodu i z tyłu pojazdu - dwie lampki z przodu i z tyłu pojazdu przy czym nie dopuszcza się montowania sztycy - wymiary lampek sygnalizacyjnych z przodu i z tyłu nie mogą przekraczać podanych niżej wymiarów: - szerokość obudowy z kloszem - maksymalnie 100 mm ( dla LED- maksymalnie106 mm) - wysokość obudowy z kloszem - maksymalnie 50 mm - głębokość obudowy z kloszem - maksymalnie 40 mm. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia numeru katalogowego lub w przypadku jego braku dokumentacji fotograficznej. 7. Sygnalizacja dźwiękowa z modulacją - po jednym głośniku, umiejscowionym w przedniej części pojazdu, w przestrzeniach ochrony przodu pod karoserią pojazdu - wymiar głośnika: najmniejszy z możliwych - głośnik musi być zabezpieczony przed warunkami zewnętrznymi; Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia numeru katalogowego lub w przypadku jego braku dokumentacji fotograficznej. 8. Sterowanie sygnalizacją dźwiękową i świetlną - przełącznikiem zespolonym - odporne na warunki atmosferyczne (woda, śnieg, błoto) - przełącznik zamontowany na kierownicy pojazdu, blisko rękojeści i w sposób umożliwiający sterowanie sygnalizacją kciukiem kierowcy, w czasie jazdy - przełącznik posiadający możliwość przełączania modulacji, sygnałów dźwiękowych i używania klaksonu - sterowanie sygnalizacją posiadającą funkcję naprzemiennego używania samego oświetlenia niebieskiego, bez sygnałów dźwiękowych, z możliwością płynnego dołączania sygnałów dźwiękowych. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia numeru katalogowego lub w przypadku jego braku dokumentacji fotograficznej. 9. Gwarancja i serwis pojazdu - wykonawca /sprzedający/ zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, przeglądy posezonowe i naprawy powstałe w trakcie eksploatacji oraz transport do miejsca serwisowego - okres gwarancji - minimalny 24 miesiące - czas przystąpienia wykonawcy do realizacji zlecenia naprawy gwarancyjnej lub okresowego przeglądu w ramach gwarancji nie może przekroczyć 24 godzin od chwili zgłoszenia. Za naprawy i przeglądy okresowe w ramach gwarancji koszty ponosi wykonawca z wyłączeniem kosztów materiałów eksploatacyjnych. - transport pojazdu od siedziby Zamawiającego do punktu serwisowego w okresie gwarancji odbywa się na koszt wykonawcy / sprzedającego/. III. SPECYFIKACJA TECHNICZNA PRZYCZEPKI RATOWNICZEJ Z PAŁĄKIEM TYPU MACUMBA - fabrycznie nowa, posiadająca gwarancję - lekka ażurowa konstrukcja - z dyszlem do holowania za oferowanym pojazdem - posiadająca uchwyt na zaczep kulowy ,umożliwiający dopinanie do oferowanego pojazdu - pałąk ochronny dla noszy koszowych i poszkodowanego pośrodku pojazdu, otwierany na zawiasie na jedną stronę -w górę - niskociśnieniowe szerokie opony z profilem z grubej kostki - uchwyt do mocowania noszy koszowych w przedniej części pojazdu - optymalnie dopasowany do noszy koszowych - kolucha na paski zabezpieczające nosze koszowe, umożliwiające dopięcie do przyczepki i zabezpieczenie noszy taśmami - system błotników z tworzywa sztucznego, chroniący przed ochlapaniem przez wodę i błoto - kolor przyczepki - czerwony - zawieszenie przyczepki: - wahacze amortyzowane zestawem amortyzatorów zespolonych ze sprężynami śrubowymi - wszystkie spawy, mocowania i zabezpieczenia wykonane według norm i atestów dotyczących transportu osób. IV. SPECYFIKACJA TECHNICZNA PRZYCZEPY TRANSPORTOWEJ DO PRZEWOZU OFEROWANEGO POJAZDU NA DALSZE ODLEGŁOŚCI , CIĄNIĘTEJ ZA AUTEM RATOWNICZYM - fabrycznie nowa, posiadająca gwarancję - wymiary skrzyni ładunkowej : - długość skrzyni ładunkowej (liczona bez holu) : 3300 mm - szerokość skrzyń: 1530 mm - wysokość: 400 mm - dopuszczalna , maksymalna masa całkowita (DMC): 750 kg - dopuszczalna ładowność: 490 kg - koła: 145/80 R13 - wysokość burt: 400 mm - burty przednia i tylna wzmocnione perforowaną blachą - otwierane - 6 sztuk uchwytów do mocowania ładunku, uchwyty solidnej konstrukcji, atestowane - platforma (skrzynia) ładunkowa podnoszona (uchylna) - skrzynia ładunkowa zabudowana - stelażem z plandeką - wysokość zabudowy plandeki: 1800 mm - zabezpieczenie antykradzieżowe małe - oświetlenie zgodne z przepisami ustawy o ruchu drogowym - spełniająca wymogi ustawy w zakresie rejestracji przyczepy. Uwaga: W przypadku możliwości demontażu stelaża z plandeką - to wszystkie burty odpinane z możliwością stworzenia platformy przewozowej z samymi uchwytami montażowymi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.41.00.00 - Motocykle 34.22.33.10 - Przyczepy ogólnego zastosowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- poparta należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw quadów w ilości co najmniej 5 sztuk. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu ,w oryginale, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia - W zobowiązaniu innego podmiotu udostępniającego swoje zasoby musi być w sposób jednoznaczny wskazany zakres i rodzaj zasobu udostępnianego oraz sposób w jaki będzie udostępniany. Zobowiązanie w oryginale musi być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu udostępniającego. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku. Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży lub złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.) .Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do IDW, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku wykazania wartości wykonanych dostaw w walutach innych niż PLN - należy podać kwotę w PLN , przeliczając kwotę wartości wykonanych dostaw rozliczanych w innych walutach na PLN wg kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na dzień 31 marca 2012r.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100 000 zł . Na potwierdzenie spełnienia warunku- Wykonawca składa oświadczenie . b) opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej stanowiącej równowartość umownej ceny za realizację przedmiotu zamówienia . Wykonawca, kopię stosownego dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę _ za zgodność z oryginałem_, dołącza do Oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie- w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca jest zobowiązny do Oferty dołączyć: a. dla poj .typu quad- karty katalogowej z zaznaczonym konkretnym oferowanym typem i zdjęciem, b. dla poj.typu quad -dokumentu zaświadczającego, że pojazd jest zarejestrowany, dopuszczony do ruchu po drogach publicznych i spełnia kryteria związane z mocą silnika, c. dla napędu alternatywnego -gąsienicowego - numer katalogowy lub w przypadku jego braku dokumentację fotograficzną d. dla sygnalizacji świetlnej - numer katalogowy lub w przypadku jego braku dokumentację fotograficzną e. dla sygnalizacji dźwiękowej , z modulacją - numer katalogowy lub w przypadku jego braku dokumentację fotograficzną f. dla sterowania sygnalizacją dźwiękową i świetlną- numer katalogowy lub w przypadku jego braku dokumentację fotograficzną g. dla przyczep - karty katalogowe z zaznaczonym konkretnym oferowanym typem i zdjęciem,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku : a) rezygnacji z wykonania pełnego zakresu zamówienia , b) wystąpienia siły wyższej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gopr.org/news/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w wersji elektronicznej ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 08:45, miejsce: siedziba Zamawiającego: Grupa Regionalna GOPR - Grupa Karkonoska, ul. Sudecka Nr 79, 58-500 Jelenia Góra lub bezpośrednio- w sekretariacie Naczelnika - parter ( adres j. w.).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: realizacja dostawy dofinansowana środkami pochodzącymi z budżetu województwa dolnośląskiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
- Usługi fizycznej ochrony osób i mienia Zdrojowego Teatru Animacji w Jeleniej Górze im. Bogdana Nauki w 2025 roku
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.