Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-05
Poznań: Dostawa sprzętu do pobierania krwi w zamkniętym systemie próżniowym dla potrzeb Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 112815 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto, ul. Szkolna 8/12, 61-833 Poznań, woj. wielkopolskie, fax 061 858-56-23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-strusia.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do pobierania krwi w zamkniętym systemie próżniowym dla potrzeb Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa sprzętu do pobierania krwi w zamkniętym systemie próżniowym dla potrzeb Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu w asortymencie oraz zamawianych ilościach wyszczególnionych w poniższym zestawieniu oraz na załączonych formularzach ofertowych. Poszczególne elementy systemu winny ze sobą bezawaryjnie współpracować. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę do zamawiającego transportem wykonawcy, Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące pakiety (części): PAKIET I - System dla Centralnego Laboratorium Analitycznego Szpitala PAKIET II - SYSTEM DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO PAKIET III - KOŃCÓWKI I STAZY
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Do postępowania zostaną dopuszczeni wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty , pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne. Brak choćby jednego z dokumentów wymaganych w pkt. 4.2 i 4.3 niniejszej specyfikacji lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. kopie niewłaściwie poświadczone za zgodność z oryginałem, brak pieczątki lub podpisu osoby upoważnionej, nie złożenie dokumentów sporządzonych w językach obcych wraz z tłumaczeniem na język polski) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (wówczas oferta zostanie uznana za odrzuconą); nie spełnienie warunków określonych w pkt. 4.3 spowoduje odrzucenie oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 4.1 wykonawca winien dostarczyć następujące dokumenty: 4.2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2.2 Jeśli wykonawca przystępujący do postępowania prowadzi działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość jego oferty przewyższa dwukrotną wysokość kapitału zakładowego, do oferty tej należy dołączyć odpowiednie dokumenty wymagane w art. 230 kodeksu spółek handlowych (uchwała wspólników lub umowa spółki). 4.2.3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2.1 i 4.2.3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4.2.5 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów, o których mowa w pkt. 4.2.4. 4.2.6 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych. 4.2.7 Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawo zamówień publicznych. 4.2.8 Do postępowania mogą przystąpić wykonawcy występujące wspólnie. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Jeśli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy, wykonawcy ci przedłożą zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę w zakresie realizacji niniejszego zamówienia. 4.2.9 Wykaz podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu należy załączyć do oferty. 4.2.10 Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest spełnić warunki o których mowa w pkt. 4.1 oraz przedłożyć dokumenty o których mowa w pkt. 4.2.1 - 4.2.7 4.3 Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w pkt. 1.3 SIWZ: 4.3.1Odpowiednie dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego sprzętu do obrotu i używania, wydany zgodnie z obowiązującymi przepisami, określonymi w pkt. 1.3 niniejszej specyfikacji, t.j. certyfikat zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii europejskiej lub dokument równoważny - zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość oferowanego sprzętu - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. J. Strusia w Poznaniu, ul. Szkolna 8/12 w Sekcji Zamówień Publicznych pok. nr 5 (wejście J).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii ZOZ Poznań - Stare Miasto na terenie Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu, ul. Szkolna 8/12, pok. 10 (wejście J).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System dla Centralnego Laboratorium Analitycznego Szpitala.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówki biochemiczne z zamknięciem zdejmowanym o wym. 13 x 100 mm i objętości pobrania krwi ok. 5,5 - 7 ml - 40 000 szt. 2. Probówki biochemiczne z zamknięciem zdejmowanym z separatorem żelowym o wym. 16 x 100 mm i objętości pobrania krwi ok. 7 - 8,5 ml - 4 000 szt. 3. Probówki morfologiczne z zamknięciem zdejmowanym o wymiarach 13 x 75 mm i objętości pobrania krwi 2 ml z K3 EDTA - 25 000 szt. 4. Probówki do koagulologii z zamknięciem zdejmowanym o wym. 13 x 75 mm i objętości pobrania krwi ok. 2,7 ml ( z 3,2% cytrynianem sodowym) - 10 000 szt. 5. Probówki do OB z 3,8% cytrynianem sodu o wym. 9 x 120 mm i objętości 4,4 ml plus statywy pozwalające odczytać jednorazowo 60 OB. - 8 000 szt. 6. Probówki z heparyną litową o wym. 13x100 mm i objętości ok. 6 ml - 1 000 szt. 7. Igły motylkowe gotowe do użycia z wężykiem dł. ok. 20 - 30 cm (nie wymagające montowania łącznika przed użyciem gotowe do użycia) Ø 0,8 mm - 3 000 szt. 8. Igły systemowe 0,9 - 28 000 szt. 9. Igły systemowe 0,8 - 2 000 szt. 10. Łączniki do wkłucia centralnego (Adapter Laur) - 3 000 szt. 11. Probówki do koagulologii z zamknięciem zdejmowanym o wym. 13 x 75 mm o objętości pobrania krwi ok. 3,6 ml(z 3,2% cytrynianem sodowym) - 2 000 szt. 12. Uchwyty jednorazowego użytku z systemem zatrzaskowego mocowania igły bez możliwości jej odłączenia po użyciu (uchwyt gwarantujący brak możliwości ponownego użycia) - 30 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość oferowaneego sprzętu - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: YSTEM DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówki biochemiczne z zamknięciem zdejmowanym o wym. 13x 100 mm i objętości pobrania krwi ok. 6 ml - 17 000 szt. 2. Probówki do morfologii z zamknięciem zdejmowanym o wym. 13 x 75 mm i objętości pobrania krwi 2 ml z K3 EDTA - 9 000 szt. 3. Probówki do koagulologii z zamknięciem zdejmowanym o wym. 13 x 75 mm i objętości pobrania krwi ok. 2,7 ml ( z 3,2% cytrynianem sodowym) - 4 000 szt. 4. Probówki do OB z 3,8% cytrynianem sodu o wym. 9 x 120 mm i objętości 4,4 ml plus statywy do odczytu OB., w ilości pozwalającej odczytać jednorazowo 40 OB - 2 000 szt. 5. Uchwyty jednorazowego użytku z systemem zatrzaskowego mocowania igły bez możliwości jej odłączenia po użyciu (uchwyt gwarantujący brak możliwości ponownego użycia) - 12 000 szt. 6. Igły systemowe 0,8 - 12 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość oferowanego sprzętu - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KOŃCÓWKI I STAZY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Końcówki do nakraplania (rozmazówki) - 2 000 szt. 2. Stazy wielorazowe - 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość oferowanego sprzętu - 20
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie
- Dzierżawa wraz z serwisem zautomatyzowanej centrali telefonicznej w budynku Szpitala Klinicznego im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu....... (ZP 66/24)
- "Wykonanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz niezbędnych napraw wyposażenia gastronomicznego w WCP w Poznaniu"
- "Sukcesywna dostawa produktów sypkich - cukier dla Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu"
- Organizacja i realizacja superwizji rodzin zastępczych spokrewnionych, niezawodowych, zawodowych, RDD oraz pogotowi
- Zakup usługi uruchomienia i dostępu online do naukowej bazy danych/bibliotek cyfrowych/platformy z cyfrowymi książkami online dla Biblioteki Politechniki Poznańskiej, z podziałem na 4 części (pakiety)
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup jednorazowych materiałów medycznych
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi
- Dostawa odczynników do laboratorium analit., zamkniętego syst. pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do odczytu OB oraz odczynników do pracowni immunologii transfuzjologicznej w podziale na zadania
- Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.