Ogłoszenie z dnia 2007-07-05
Warszawa: Wykonanie systemów zabezpieczenia.
Numer ogłoszenia: 112822 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych, ul. Okrężna 9, 02-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 651 53 00, 0603911293, fax 022 642 11 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemów zabezpieczenia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wkonanie systemów zabezpieczeń w drewnianych zabytkowych kościołach (system sygnalizacji włamania i napadu, system bardzo wczesnej detekcji dymu VESDA oraz systemu telewizji dozorowej).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu przetargowym: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie poprzez wykonanie zabezpieczeń (system sygnalizacji włamania i napadu lub system alarmu pożaru, w tym co najmniej 1 system bardzo wczesnej detekcji dymu) w latach 2002-2007 w 3 zabytkowych obiektach sakralnych w oparciu o wydane przez wojewódzkiego konserwatora zabytków pozwolenie na prace przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków oraz potencjał techniczny, a także dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznych szkoleń z zakresu projektowania i instalowania systemów ochrony w obiektach zabytkowych, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami (t.j. Dz. U. z 2006 Nr 164 poz. 1163 z póź. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć: a. oświadczenie, że po zapoznaniu się z warunkami zamówienia zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, c. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24ust. 1 pkt 4-9 ustawy, d. zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, e. wykaz zrealizowanych systemów zabezpieczeń w co najmniej 3 zabytkowych obiektach sakralnych w latach 2002 - 2007 (w tym co najmniej 1 wykonany system bardzo wczesnej detekcji dymu) poświadczony przez wojewódzkiego konserwatora zabytków, który stwierdzi wykonanie prac w oparciu o wydane pozwolenie na prace przy obiekcie zabytkowym , f. kopię aktualnego zaświadczenia o ukończeniu przez oferenta lub jego pracownika specjalistycznych szkoleń w zakresie projektowania i instalowania systemów zabezpieczeń w obiektach zabytkowych, g. pełnomocnictwo, jeśli podpisuje inna osoba niż wynika to z dowodów rejestrowych czy wpisów do ewidencji działalności gospodarczej. h. Oświadczenia, że w przypadku gdy odległość od siedziby Wykonawcy do miejsca realizacji zamówienia jest większa niż 150 km podpisze porozumienie o świadczeniu usług gwarancyjnych i konserwatorskich z innym uprawnionym podmiotem gospodarczym, którego odległość od miejsca siedziby do miejsca świadczenia usług jest mniejsza niż 150 km. Porozumienie zostanie dołączone do umowy na wykonawstwo systemów którą Zamawiający podpisze z Wykonawcą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oozp.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych, ul. Okrężna 9, 02-916 Warszawa.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 1. System sygnalizacji włamania i napadu, system bardzo wczesnej detekcji dymu oraz system telewizji dozorowej zostanie wykonany w oparciu o projekty dostarczone przez Zamawiającego Oferentowi, którego oferta zostanie uznana w drodze przetargu za najkorzystniejszą. 2. Wykonawca systemów zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej. 3. Zmiany w projekcie, a w szczególności zmiana lokalizacji poszczególnych elementów systemu wymaga uzgodnienia z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków (Delegaturą Urzędu Ochrony Zabytków) właściwym ze względu na miejsce prowadzenia inwestycji oraz z projektantem systemu. 4. Koszty związane z koniecznością uzgodnienia nowych rozwiązań technicznych ponosi Wykonawca systemów. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania nieodpłatnych bieżących konserwacji zainstalowanych systemów przez okres 5 lat. Częstotliwość konserwacji wynosi raz na 6 miesięcy. 6. W okresie gwarancji wszelkie prace związane z naprawami uszkodzonych elementów systemu wykonywane są bezpłatnie. 7. Wykonawca zobowiązany jest przekazać wykonane systemy do eksploatacji w drodze protokolarnego odbioru prac. W odbiorze bierze udział obowiązkowo Wykonawca oraz rządca kościoła z parafii na rzecz której wykonywane było zabezpieczenie kościoła. 8. O zakończeniu prac i terminie odbioru Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego, Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (Delegaturę Urzędu Ochrony Zabytków) właściwego ze względu na miejsce prowadzenia inwestycji na co najmniej 6 dni przed planowanym terminem. Zamawiający ma prawo delegować do odbioru swojego przedstawiciela. 9. Najpóźniej w trakcie odbioru instalacji Wykonawca przekazuje rządcy kościoła: instrukcję obsługi, dokumentację powykonawczą, książkę eksploatacji systemu sygnalizacji włamania i napadu i systemu alarmu pożaru. 10. Przed odbiorem Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić Obsługę systemu w zakresie wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowej eksploatacji systemów. Fakt odbycia przeszkolenia musi znaleźć potwierdzenia w końcowym protokole odbioru. 11. Podstawą do wykonania systemów zabezpieczeń jest projekt dostarczony Oferentowi wygrywającemu postępowanie przez Zamawiającego. 12. Gwarancja nie może być krótsza niż 24 miesiące. 13. Kalkulację ofertową należy przeprowadzić w oparciu o ślepe kosztorysy stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji. W trosce o bezpieczeństwo zabezpieczanych zabytkowych obiektów sakralnych, Zamawiający nie udostępnia Oferentom dokumentacji projektowej. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych niż wykazano w kosztorysie urządzeń pod warunkiem, że ich zamienniki będą miały co najmniej te same parametry funkcjonalno-użytkowe i będą się mieściły w tych samych klasach (urządzenia systemu sygnalizacji włamania i napadu - klasa C). W przypadku wprowadzenia zmian w urządzeniach należy bezwzględnie do oferty dołączyć: - wykaz aktualnych atestów urządzeń, - karty katalogowe proponowanych zamienników Uwaga Wprowadzenie zamienników urządzeń do oferty bez dostarczenia ww dokumentów uzupełniających spowoduje odrzucenie oferty. 15. Brak dołączonych do formularza kart katalogowych urządzeń i wykazu atestów będzie rozumiany przez Zamawiającego jako pełna akceptacja rozwiązań wskazanych w ślepych kosztorysach. Po rozstrzygnięciu postępowania, wprowadzanie zmian sprzętowych możliwe jest jedynie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Zmiana urządzeń nie ma jednak wpływu na wartość umowy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie przewiduje
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych, ul. Okrężna 9, 02-916 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.