Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-16
Pruszków: Dostawa i wymiana lampy RTG i nagrywarki do tomografu komputerowego CT Hispeed CT/e ESR produkcji General Electric
Numer ogłoszenia: 112835 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Samodzielny Psychiatryczny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. dr Jana Mazurkiewicza , ul. Partyzantów 2/4, 05-802 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7391384, faks 022 7391384.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tworki.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana lampy RTG i nagrywarki do tomografu komputerowego CT Hispeed CT/e ESR produkcji General Electric.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i wymiana lampy RTG i nagrywarki do tomografu komputerowego CT Hispeed CT/e ESR produkcji General Electric Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 206 000 EURO.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolny jest do realizacji całego przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia -Rozdz. II niniejszej s.i.w.z. w połączeniu ze specyfikacją rzeczowo - ilościową załącznik nr 1 do s.i.w.z., 2. Spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Prowadzi działalność gospodarczą o charakterze związanym z przedmiotem zamówienia. 4. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Akceptuje wymagania określone w s.i.w.z. i wzór umowy o wykonanie zamówienia - załącznik nr 3. 7. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza winno być dołączone do oferty. 8. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania (na podst. art. 24 ustawy Pzp.)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę na wykonanie zamówienia przedstawioną wg wzoru dołączonego do s.i.w.z. -załącznik nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przedstawione wg załącznika nr 2 do s.i.w.z. 4. Polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 6. Dowody potwierdzające należyte wykonanie zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres) lat trzech największych wartościowo zamówień publicznych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - minimum 2. 7. Autoryzację producenta lampy RTG na jej wymianę w posiadanym przez Zamawiającego tomografie komputerowym. 8. Certyfikat wystawiony przez producenta tomografu komputerowego potwierdzający przeszkolenie inżyniera Wykonawcy w zakresie serwisowania tomografów komputerowych lub certyfikat producenta lampy RTG upoważniający inżyniera Wykonawcy do instalacji lampy w tomografie komputerowym posiadanym przez Zamawiającego. 9. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej s.i.w.z., parafowany przez osoby podpisujące ofertę. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie oprócz w/w dokumentów obowiązani są do składanej oferty dołączyć: 10.1 dokument o ustanowieniu pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 10.2 oświadczenie pełnomocnika Wykonawców o poniesieniu bezwarunkowej odpowiedzialności jak za swoje własne niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tworki.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSPZP ZOZ
ul. Partyzantów 2/4
05-802 Pruszków
(budynek administracji pok. nr 20).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 11:00, miejsce: WSPZP ZOZ ul. Partyzantów 2/4 05-802 Pruszków (budynek administracji pok. nr 20).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Przebudowa obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 4 ul. Hubala 4 w Pruszkowie.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3120W ul. Droga Hrabska od ul. Jaworowskiej do ul. Za Olszyną w miejscowościach Łady, Falenty Nowe i Dawidy Bankowe, gm. Raszyn, powiat pruszkowski.
- Dostawa artykułów do utrzymania higieny
- Sprzątanie nawierzchni dróg wraz z usuwaniem odpadów z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego.
- Transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - Inne odpady, powstałe z przetworzenia odpadu o kodzie 20 03 07
- Usługa transportu sanitarnego, z możliwością składania ofert częściowych
więcej: przetargi w Pruszkowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.