eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępiceRozwój infrastruktury drogowej w miejscowości Kępice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-20

Ogłoszenie nr 11285 - 2017 z dnia 2017-01-20 r.

Kępice: Rozwój infrastruktury drogowej w miejscowości Kępice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt o przyznanie pomoc w ramach działania ,,Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętego PROW na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 354397 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 362150-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice, krajowy numer identyfikacyjny 77097982600000, ul. ul. Niepodległości  6, 77230   Kępice, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 598 576 621, faks 598 576 624, e-mail poczta@kepice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozwój infrastruktury drogowej w miejscowości Kępice

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulicy Tadeusza Kościuszki oraz ulicy Szkolnej w miejscowości Kępice, Budowa odcinka ulicy Kościuszki z parkingiem i infrastrukturą techniczną- kanalizacją deszczową, oraz budowa odcinka drogi, chodników i miejsc postojowych wraz z odwodnieniem i oświetleniem przyległym do szkoły i urzędu miejskiego pomiędzy ulicami Tadeusza Kościuszki i Szkolną w miejscowości Kępice. Zamówienie składa się z: 1) Przebudowy ulicy Tadeusza Kościuszki w miejscowości Kępice wraz z łącznikiem do ulicy Podgórnej w Kępicach na działkach nr 94, 313, 84, obręb 0001 Kępice, polegająca na: a) przebudowie istniejącej nawierzchni asfaltowej jezdni ul. Kościuszki, b) przebudowie nawierzchni odcinka odgałęzienia, łącznika do ulicy Podgórnej, c) przebudowie chodników, d) przebudowie zjazdów, e) przebudowie pasów postojowych przy jezdni ulicy Kościuszki. Zakres opracowania obejmuje przebudowę ulicy Kościuszki od skrzyżowania z ulicą Niepodległości do skrzyżowania z ulicą Plac Wolności, długość projektowanego odcinka L=315,50 m. Przebudowę odgałęzienia ulicy Kościuszki do skrzyżowania z ulicą Podgórną, długość projektowanego odcinka L=114,40 m. 2) Przebudowy ulicy Szkolnej w miejscowości Kępice na działkach nr 57, 515, 66, 95/13, 188/2, obręb 0001 Kępice, polegająca na: a) przebudowie istniejącej nawierzchni asfaltowej jezdni, b) przebudowie chodników, c) przebudowie zjazdów, d) przebudowie murka oporowego. Zakres opracowania obejmuje przebudowę ulicy Szkolnej od skrzyżowania z ulicą Niepodległości do wysokości skrzyżowania z ulicą Kochanowskiego, długość projektowanego odcinka L=345,60 m. 3) Budowy odcinka ulicy Kościuszki z parkingiem i infrastrukturą techniczną- kanalizacją deszczową- Zamówienie obejmuje budowę drogi wraz z parkingiem na działkach nr 80/1, 83/1, 83/2, 84, i 94, obręb 0001 Kępice, na obszarze przyległym do budynku, w którym obecnie jest siedziba policji i przychodni lekarskiej pomiędzy ulicami Tadeusza Kościuszki i Podgórną, w ramach, której projektuje się: a) budowę odcinka drogi od ulicy Tadeusza Kościuszki do ulicy Podgórnej wraz z budową zatok postojowych wzdłużnych i chodnika, b) budowę drogi manewrowej i parkingu. Zaprojektowana budowa drogi będzie miała istotny wpływ na uporządkowanie tego obszaru, obecnie zaniedbanego i poprawę funkcjonowania istniejącego układu komunikacyjnego poprzez stworzenie przejazdu do ulicy Podgórnej i stworzenie parkingu. Długość drogi głównej L=94,10 m i drogi manewrowej L=28,10 m. 4) Budowy odcinka drogi, chodników i miejsc postojowych wraz z odwodnieniem i oświetleniem na obszarze przyległym do szkoły i Urzędu Miejskiego pomiędzy ulicami Tadeusza Kościuszki i Szkolną w miejscowości Kępice, na działkach nr 94, 516/1, 516/2 w obrębie 0001 Kępice, w ramach której projektuje się: a) budowę odcinka pieszo-jezdnego od ulicy Tadeusza Kościuszki do ulicy Szkolnej przez istniejący chodnik stanowiący wejście do szkoły, b) budowa stanowisk postojowych przy w/w odcinku, c) przebudowę odcinka chodnika stanowiącego dojście do szkoły, d) przebudowę jezdni drogi i placów od strony ulicy Szkolnej, e) przebudowę zjazdu na teren szkoły, f) rozbiórkę odcinka istniejącego ogrodzenia szkoły, g) rozbiórkę istniejącego chodnika, h) rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płyt IOMB, i) rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego na działce nr 516/1, j) budowę elementów małej architektury (ławki i gazony). Zaprojektowana budowa odcinka drogi, chodników i miejsc postojowych na obszarze przyległym do szkoły i Urzędu Miejskiego będzie miało istotny wpływ na uporządkowanie tego rejonu, obecnie zaniedbanego i poprawę funkcjonowania istniejącego układu komunikacyjnego ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa pieszych. Przyjęte rozwiązania będą miały także za zadania obsługę budynków przyległych do projektowanej budowy. Odcinek ciągu pieszo-jezdnego od ulicy Tadeusza Kościuszki do ulicy Szkolnej o długości L=148,40 m.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45330000-9, 45000000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2061877.36
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
STRABAG Sp. z o.o.,  joanna.wilczewska@strabag.com,  ul. Parzniewska 10,  05-800,  Pruszków,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1647889,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1647889,60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1999980,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.