To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-12
Ostróda: Budowa budynku garażowego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie
Numer ogłoszenia: 112873 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36323 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6462414, faks 089 6421762.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku garażowego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje budowę budynku garażowego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na działkach o numerach ewidencyjnych: 159/15, 159/40, 159/47, 159/41, 159/5, 159/7 położonych przy ulicy Grunwaldzkiej 62 w Ostródzie. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia płyt azbestowo-cementowych (z rozbiórki dachu) transportem upoważnionym do przewozu tego rodzaju materiałów do zakładów posiadających pozwolenie na jego utylizację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (w szczególności: Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14.10.2005 w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r., Nr 216, poz. 1824) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2.04.2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 z późn. zm.)). Budynki należy zaopatrzyć w infrastrukturę techniczną z istniejących sieci. Istniejący plac manewrowy o nawierzchni częściowo utwardzonej do wykorzystania. Odprowadzenie wód opadowych powierzchniowe. Realizacja obiektu: wykopy pod fundamenty, głębokość wykopów ponad - 1,00 m; wykonanie robót fundamentowych: stopy żelbetowe; dociążenie fundamentów przez zasypanie; roboty murowe na wys. ponad 4,5 m; wykonanie konstrukcji stalowej; montaż wiązarów stalowych na wysokości ponad 4,50 m; wykonanie pokrycia dachu na wysokości ponad 4,50 m; wykonanie robót posadzkarskich; wykonanie robót instalacyjnych; wykonanie naprawy nawierzchni drogowych; uporządkowanie terenu budowy. Zestawienie powierzchni działki: powierzchnia działki 2665 m2; powierzchnia zabudowy istniejącego budynku 273 m2; powierzchnia placu manewrowego i dojazdu 1598 m2; powierzchnia zabudowy projektowanego budynku 699 m2; powierzchnia zieleni 368 m2. Działki objęte niniejszym zamówieniem (t.j. Nr 159/15, 159/40, 159/47, 159/41, 159/5, 159/7 w Ostródzie) nie leżą na obszarze podlegającym ochronie. Teren nie figuruje w rejestrze zabytków ani nie jest objęty ochroną konserwatorską. Zestawienie pomieszczeń i powierzchni użytkowych budynku garażowego: 1 Garaż 1 - 438,67 m2 2 Garaż 2 - 72,03 m2 3 Garaż 3 - 106,46 m2 4 Pom techniczne 1 - 24,81 m2 5 Pom techniczne 2 - 16,0 m2 RAZEM - 657,97 m2 CAŁKOWITA POWIERZCHNIA UŻYTKOWA: 657,97 m2 CAŁKOWITA POWIERZCHNIA ZABUDOWY: 699,16 m2 KUBATURA: 4 300 m3 Obiekt zaprojektowano w formie prostopadłościanu z dachem dwuspadowym,- pochylenie połaci 10o. Pokrycie dachu - płyta warstwowa powlekana. Budynek w całości pełni funkcję garażową. Budynek zaprojektowano w konstrukcji mieszanej: - fundamenty żelbetowe, - ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane, - dach - stalowe dźwigary spawane z kształtowników walcowanych. Budynek jednonawowy bez podpiwniczenia. Fundamenty Ławy i stopy fundamentowe żelbetowe z betonu klasy B-20 na 10 cm podkładzie z chudego betonu klasy B-10; zbrojenie stalą A-III i A-0. Ściany zewnętrzne Murowane z pustaków gazobetonowych gr 24 cm odm 700 na zaprawie cem -wap M-7 z żelbetowymi elementami konstrukcyjnymi w postaci słupów. Ściany wewnętrzne W części technicznej - murowane z pustaków gazobetonowych gr 24 cm odm 700 na zaprawie cem -wap M-7 z żelbetowymi elementami konstrukcyjnymi w postaci słupów. Ścianki działowe Przegrody z siatki stalowej OC mocowanej do konstrukcji stalowej. Konstrukcja dachu Stalowe dźwigary kratowe z kształtowników walcowanych stal konstrukcyjna St3 ze stężeniami połaciowymi i pionowymi. Izolacje Cieplna ścian zewnętrznych - styropian gr 8 cm. Przeciwwilgociowa pozioma - folia budowlana PVC. Stolarka drzwiowa Stolarka drzwiowa drewniana lub PCV, bramy wjazdowe segmentowe z napędem elektrycznym. Malowanie i powłoki zabezpieczające Malowanie elementów stalowych - wszystkie elementy konstrukcyjne i drobne elementy stalowe: - oczyszczenie do 3 stopnia czystości wg. KOR 3A, - 2x farba olejno-żywiczna, - 2x emalia ogólnego stosowania. Pokrycie dachu Płyty warstwowe Ds 100/140 mm z rdzeniem styropianowym ze świetlikiem dachowym z płyty poliwęglanowej. Obróbki blacharskie Obróbka dachu - wszystkie elementy systemowe rynny i rury spustowe wykonać wg rozwiązań systemowych zgodnych z katalogiem wybranej firmy. Podczas realizacji zadania Wykonawca usunie drzewa (2 szt.: gatunek świerk oraz brzoza) usytuowane na działkach objętych przedmiotem zamówienia (tj. 159/15, 159/40). Drewno z wycinki podlega klasyfikacji. Termin wycinki drzew w ciągu 3 dni roboczych od dnia przekazania terenu budowy. Wykonawca jest zobowiązany zapłacić Zarządowi Dróg Powiatowych w Ostródzie kwotę 17,70 zł (słownie: siedemnaście złotych 70/100) na rachunek Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. Nr 23 2030 0045 1110 0000 0184 7250 za drewno pozyskane z wycinki drzew (0,59 m3 drewna), sklasyfikowane przez Komisję Klasyfikacyjną działającą przy danym Obwodzie Drogowym, oraz dostarczyć oryginał dowodu potwierdzającego wpłatę najpóźniej w chwili podpisania umowy. Cenę za 1 m3 pozyskanego drewna określa Zarządzenie Dyrektora Zarządu w kwocie 30,00 zł. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załącznik do SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji zadania. Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "EKO-DREW" PAWEŁ SAFIJAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "EKO-DREW" PAWEŁ SAFIJAŃSKI
- Przedsiębiorstwo Usługowe EKO-DREW Paweł Safijański, ul. Makowa 7, 14-300 Morąg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 992662,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 710000,00
Oferta z najniższą ceną: 704230,56 / Oferta z najwyższą ceną: 1025594,33
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na rok 2024
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- Dostawa paliw płynnych, olejów oraz auto-gazu dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2025
- ZACZAROWANY RÓŻANY OGRÓD NA SKARPIE- PRZYWRACAMY ZAPOMNIANY BLASK
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego Szpitala w Ostródzie S. A.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w roku 2025
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.