Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-20
Warszawa: dostawa środków czystości i artykułów higienicznych oraz taletrzy i sztućców
Numer ogłoszenia: 112892 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń , ul. Lindleya 4, 02-005 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5021001, faks 022 5022136.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dzpub@szpital-clo.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków czystości i artykułów higienicznych oraz taletrzy i sztućców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa środków czystości i artkułów higienicznych oraz taletrzy i sztućców 8 pakietów (ilości zgodnie z SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00 - Mydło 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.22.43.30 - Wiadra 39.22.43.40 - Kosze 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.22.12.10 - Talerze 39.22.30.00 - Łyżki, widelce 39.24.11.10 - Noże stołowe 39.22.21.10 - Sztućce i talerze jednorazowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: DLA PAKIETÓW nr 1, 3, 5, 6, 7, 8: Cena oferty: w złotych brutto /z VAT/ - 100 % DLA PAKIETÓW nr 2 i 4: 1. Cena oferty: w złotych brutto /z VAT/ - 70% 2. Jakość - 30%.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ) stwierdzające, że: a. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oferta cenowa - sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom (jeśli dotyczy). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Jakość dla Pakietów nr 2 i 4 - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciatkajezus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń
ul. Lindleya 4, 02 - 005 Warszawa
Dział Zamówień Publicznych
pawilon nr 19, I piętro, pok. nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń ul. Lindleya 4, 02 - 005 Warszawa Dział Zamówień Publicznych pawilon nr 19, I piętro, pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: środki czystości i artykuły higieniczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kremy, mydła, szampony, środki czystości.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 30.23.72.50-6, 39.83.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: środki czystości i artykuły higieniczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: emulsje do podłóg, mleczka czyszczące, płyny do zmywania naczyń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: środki czystości i artykuły higieniczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kije do szczotek, kosze, rękawice gospodarcze, szczotki, miski, wiadra.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8, 39.22.43.30-0, 39.22.43.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: środki czystości i artykuły higieniczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wózek sprzątacza, mopy, aluminiowy trzonek ze stelażem do mopów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: środki czystości i artykuły higieniczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podajnik na ręczniki papierowe, pojemnik na papier toaletowy, dozownik do mydła w płynie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.16.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: talerze i naczynia jednorazowe, rękawiczki ochronne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: talerze i naczynia jednorazowe, rękawiczki ochronne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sztućce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łyżki, widelce, noże.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.30.00-1, 39.24.11.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: talerze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: talerze, kubki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.12.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Dostawy środków czystości
- Dostawa wyposażenia do Laboratorium Opakowań na kierunku Logistyka oraz mikromierza talerzykowego
- "Dostawa środków czystości do Wyższej Szkoły Straży Granicznej w Koszalinie" - sprawa nr 05/25.
- 11/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
- Dostawa przyborów i środków do utrzymania higieny, konserwacji obuwia, środków czystości oraz estetyki przygotowania i wydawania posiłków.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.