Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-05
Lublin: remont podłóg w Internacie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 1 w Lublinie, Al. Spółdzielczości Pracy 65.
Numer ogłoszenia: 112894 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 w Lublinie, Al. Spółdzielczości Pracy 65, 20-147 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7476668, fax 081 7476668.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosw1.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont podłóg w Internacie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 1 w Lublinie, Al. Spółdzielczości Pracy 65..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych lentex 1949,20 m² ; 2. zerwanie cokołów i listew przyściennych drewnianych 1812,66 mb. 3. wykucie z murów, demontaż narożników ściennych drewnianych 180 mb 4. naprawa posadzki cementowej z zatarciem na gładko o pow. 0,25 m² w jednym miejscu 700 miejsc 5. gruntowanie podłoża preparatami CERESIT CT - 17 1949,20 m² 6. warstwa wyrównująca z wygładzającą z zaprawy samopoziomującej 1949,20 m² 7. ułożenie w warstwie wyrównawczej jednej warstwy siatki technicznej 1356,59 m² 8. posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych antypoślizgowej z wyłożeniem na ściany wys. 10 cm. 1560,08 m²: a. gwarancja - 10 lat b. zabezpieczenie powierzchni - Poliuretan PU c. klasyfikacja użytkowa PN- EN 649+PN-EN 685 - 34/43 d. klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień PN-EN 13501 Bfl - s1 e. ocena higieniczna pozytywna f. odporność na poślizg PN-EN 14041 DS g. zachowanie antystatyczne PN-EN 14041 antystatyczna h. grubość całkowita PN-EN 428 2,0 mm i. grubość warstwy użytkowej PN-EN 429 min 0,8 mm j. odporność na ścieranie PN-EN 660-1 Grupa T/T k. wgniecenie resztkowe PN-EN min 0,03 mm l. odporność na światło PN- ISO 105-B02 >6 ł. odporność na oddziaływanie krzesła na rolkach PN-EN 425 dobra 9. wykonanie podłóg z terakoty (gres) antypoślizgowy - 592,61 m²: a. klasa ścieralności PEI-V b. antypoślizgowość - R11 c. odporność na zaplamianie i na środki chemiczne - 5 d. odporność na ścieranie wgłębne w mm - PN-EN ISO 10545-6 e. kolorystyka i wymiar płytek nawiązująca do istniejących podłoży(beżowo - brązowy) f. ułożenie płytek przemienne g. wielkość i kolorystyka spoiny dostosowana do wielkości istniejących 10. zgrzewanie wykładzin nylonowych z tworzyw sztucznych 1560,08 m² 11.kątowniki ochronne w kolorze wykładziny - montaż 238 szt. 12. wyniesienie i wniesienie wyposażenia meblowego internatu 13.utylizacja zdjętej wykładziny z tworzyw sztucznych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: odstąpienie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a.Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi b.Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień c.Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonana zamówienia d.Znajdą się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy o zamówieniach publicznych f.Udzielą gwarancji i rękojmi za wykonanie zadania na okres nie mniejszy niż 3 lata licząc od daty ostatecznego odbioru robót g.Przyjmą warunki określone w niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane - oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za Zgodność z oryginałem (brak któregokolwiek z poniższych dokumentów powoduje odrzucenie oferty) a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym b)zaświadczenie o wpisie do ewidencji o prowadzeniu działalności gospodarczej, lub odpis z rejestru handlowego potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem c)oświadczenie oferenta, że zapoznał się z dokumentami przetargowymi, wzorem umowy i akceptuje je bez zastrzeżeń d)dokument stwierdzający, że kierownik robót lub właściciel firmy posiadają aktualne uprawnienia w branży budowlanej e)oświadczenie podpisane przez oferenta potwierdzające o jego niekaralności f)potwierdzające zaświadczenie o braku zaległości w opłacaniu zobowiązań wobec skarbu państwa i ZUS g)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności h)dokumenty potwierdzające wykonanie w ciągu ostatniego roku co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością i)sytuacja finansowa oferenta - dokument z banku potwierdzającego obsługę oferenta, informacja z banku w której potwierdza się posiadanie środków finansowych oraz zdolność kredytową oferenta - za 2006 r. j)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna kwota ubezpieczenia musi wynosić co najmniej 3 - krotność wartości zadania k)wszystkie załączone zaświadczenia powinny być aktualne zgodnie z przepisami Prawa Zamówień Publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 98
- 2. gwarancja - 2
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosw1.lublin.pl/przetarg-podlogi.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Nr 1 w Lublinie Al. Spółdzielczości Pracy 65 20 - 147 Lublin - Sekretariat Ośrodka.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Nr 1 w Lublinie Al. Spółdzielczości Pracy 65 20 - 147 Lublin - Sekretariat Ośrodka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych dla Pracowni Leków Cytostatycznych i Hematoonkologii.
- Dostawa licencji subskrypcyjnych dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania o nazwie Red Hat Enterprise Linux Server, Premium (Physical or Virtual Nodes).
- 19/25. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy opatrunków specjalistycznych.
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania graficznego oraz narzędzi do realizacji prac w zakresie tworzenia i obróbki grafiki, z podziałem na części.
- Dostawa 5 szt. urządzeń prezentacyjnych typu Display Poster
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zewnętrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Malowanie korytarza i sal lekcyjnych w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Wykonanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno-technologicznych w budynkach i budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno-Ściekową "SWARZEWO"
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
- Roboty budowlane polegające na remoncie schodów wejściowych do budynku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.