Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-14
Kamień Krajeński: Dowóz dzieci i młodzieży do szkół na terenie
Gminy Kamień Krajeński
w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015
Numer ogłoszenia: 112895 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kamieniu Krajeńskim , Plac Odrodzenia 3, 89-430 Kamień Krajeński, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3894510, 3886392.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kamienkrajenski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Kamień Krajeński w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przywóz i odwóz dzieci do 3 szkół na terenie Gminy Kamień Krajeński w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia od poniedziałku do piątku - w dni nauki szkolnej. W okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest udostępnić minimum trzy sprawne technicznie autobusy do realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie w okresie realizacji umowy możliwość wyznaczania sobót jako dni do realizacji zamówienia, w celu odpracowania wolnych dni od nauki szkolnej. Wykonawca zostanie powiadomiony o wystąpieniu soboty pracującej nie później niż 5 dni przed wystąpieniem takiej sytuacji. Przewozy rozliczane będą miesięcznie, na podstawie podanej w ofercie przez wykonawcę ceny jednostkowej brutto za kilometr i liczby faktycznie przejechanych w danym miesiącu kilometrów. Szacunkowa liczba kilometrów w czasie realizacji umowy wynosi: a) trasa nr 1 - 9500 km (dziennie ok. 25 km); b) trasa nr 2 - 4200 km (dziennie ok. 11 km); c) trasa nr 3 - 54000 km (dziennie od 130 km do 155km); W celu realizacji zamówienia Wykonawca zapewni minimum trzy autobusy. Liczba przewożonych dzieci na poszczególnych trasach wynosi: a) trasa nr 1 - 16-34 dzieci; b) trasa nr 2 - 23-25 dzieci; c) trasa nr 3 - do 47 dzieci. Liczba dzieci do przewiezienia może ulec zmianie. Szczegółowe dane, tj.: liczba uczniów, godziny przywozu i odwozu, kolejność tras, zostaną przekazane Wykonawcy w terminie do 27 sierpnia 2013 r., Powyższe dane mogą ulec zmianie. O zaistniałej sytuacji Zamawiający powiadomi Wykonawcę w terminie umożliwiającym sprawną realizację zamówienia. Zmawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdu autobusów. Zamawiający nie pokrywa dojazdu autobusu z bazy i na bazę Wykonawcy. Wykonawca zapewnia na trasie nr 1 i 2 również opiekunów sprawujących opiekę nad dziećmi w czasie dowozu. Na trasie nr 3 opiekunka sprawująca opiekę w czasie dowozu zatrudniona jest przez Miejsko Gminny Zespół Usług Oświatowych w Kamieniu Krajeńskim. Usługa dowozu dzieci musi być realizowana autobusami, które spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003 r. Nr 32. poz. 262 z późn. zm. ), w tym spełniają warunki dla autobusów szkolnych określone w §22 ww. rozporządzenia. Trasy przejazdu autobusów: 1) Trasa nr 1 - Dowóz dzieci do Publicznego Gimnazjum w Kamieniu Krajeńskim i Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kamieniu Krajeńskim: Wyjazd godz. 7.15 - Płocicz (Bocianowo) - Płocicz (szkoła) - Kamień Krajeński (przystanek PKS) - Dąbrowa nr 20 - Kamień Krajeński (ul. Szkolna 3) 2) Trasa nr 2 - Dowóz dzieci do Publicznego Gimnazjum w Kamieniu Krajeńskim i Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kamieniu Krajeńskim Wyjazd godz. 7.25 - Stare Gronowo (przystanek PKS) - Witkowo(przystanek PKS) - Kamień Krajeński (ul. Szkolna 3) 3) Trasa nr 3 - Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Dużej Cerkwicy, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kamieniu Krajeńskim i Publicznego Gimnazjum w Kamieniu Krajeńskim: a) wyjazd - 6.45 - Kamień Krajeński - Duża Cerkwica - Dąbrówka wieś - Dąbrówka Pipów - Radzim - Duża Cerkwica; b) wyjazd - 7.00 - Duża Cerkwica - Mała Cerkwica - Mała Cerkwica (biała droga w kierunku zachodnim do posesji Trzciany 21) - Mała Cerkwica - Duża Cerkwica; c) wyjazd 7.35 - Duża Cerkwica - Mała Cerkwica - Kamień Krajeński (ul. Szkolna 3) - Kamień Krajeński(ul. Przykop); Trasa nr 3 - Odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Dużej Cerkwicy, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kamieniu Krajeńskim i Publicznego Gimnazjum w Kamieniu Krajeńskim a) wyjazd - 13.00 - Kamień Krajeński(ul. Szkolna 3) - Duża Cerkwica -- Radzim - Mała Cerkwica - Duża Cerkwica; b) wyjazd - 13.55 - Duża Cerkwica - Obkas (wybudowanie) - Dąbrówka wieś - Dąbrówka Pipów - Radzim - Mała Cerkwica - Mała Cerkwica (biała droga w kierunku zachodnim do posesji Trzciany 21) - Kamień Krajeński (ul. Szkolna 3); c) wyjazd 15.10 - Kamień Krajeński (ul. Szkolna 3) -Kamień Krajeński (ul. Przykop) - Dąbrowa - Kamień Krajeński (ul. Przykop) - Duża Cerkwica - Obkas (wybudowanie) - Duża Cerkwica (wybudowanie) - Radzim - Mała Cerkwica -Mała Cerkwica (biała droga w kierunku zachodnim do posesji Trzciany 21) - Kamień Krajeński; d) wyjazd 12.50 - jeden raz w tygodniu dodatkowa trasa Duża Cerkwica - Kamień Krajeński (hala gimnastyczna przy ul. Witosa lub boisko Orlik przy ul. Sienkiewicza) Zaleca się aby Wykonawca, w celu przygotowania oferty i prawidłowego oszacowania kosztów realizacji zamówienia, na własną odpowiedzialność zapoznał się z trasą przejazdu. Cena oferty jest ceną ryczałtową i zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo żądania podwyższenia wynagrodzenia, z wyjątkiem pkt 3.3.2 SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium w przedmiotowym potępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2012 r. po. 1265 ze zm.) oraz przedstawi podpisane oświadczenie o spełnianiu warunku (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ciągu następujących po sobie 9 miesięcy, co najmniej jedną usługę polegającą na codziennym, regularnym przewozie osób oraz załączy dowód potwierdzający, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz przedstawi podpisane oświadczenie o spełnianiu warunku (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na zasadach określonych w art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej trzema autobusami sprawnymi technicznie, które spełniają wymagania określone Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003 r. Nr 32. poz. 262 z późn. zm. ), w tym spełnia warunki dla autobusów szkolnych określone w §22 ww. rozporządzenia oraz przedstawi podpisane oświadczenie o spełnianiu warunku (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na zasadach określonych w art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje przynajmniej trzema osobami posiadającymi aktualne świadectwo kwalifikacji zawodowej dla kierowców przewożących osoby, na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2012 r. Nr , 1265 z późn. zm.) oraz aktualne orzeczenie psychologiczne, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r. poz. 1139 z późn. zm) oraz że dysponuje dwoma opiekunami z kwalifikacjami z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 6 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. Nr 123, poz. 840 z późn.zm.). Wykonawca przedstawi oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz przedstawi podpisane oświadczenie o spełnianiu warunku (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na zasadach określonych w art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodu potwierdzającego posiadanie opłaconej polisy na kwotę minimum 150.000,00 PLN, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na zasadach określonych w art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zakres zmian postanowień zawartej umowy w zakresie określonym w niniejszej Specyfikacji oraz ogłoszeniu o zamówieniu, rozumianych w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o jego udzielenie lub na wynik postępowania oraz gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie wynagrodzenia w przypadku: 1) zmiany wysokości opłat wynikających wprost z przepisów prawa a mających istotny wpływ na koszty świadczenia przedmiotowej usługi; 2) innej zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływającej 3) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT (W przypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT, wynagrodzenie należne Wykonawcy ulega zmianie w ten sposób, że dotychczasowe wynagrodzenie netto należne Wykonawcy nie ulega zmianie.) W związku ze wskazanymi okolicznościami dopuszczalne jest zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy, przy czym zwiększenie wynagrodzenia dopuszczalne jest o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost kosztów świadczenia przedmiotowej usługi. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamienkrajenski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko Gminny Zespół Usług Oświatowych , ul. Plac Odrodzenia 3, 89-430 Kamień Krajeński.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Kamieniu Krajeńskim, ul. Plac Odrodzenia 3, 89-430 Kamień Krajeński.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KAMIEŃ KRAJEŃSKI
więcej: przetargi KAMIEŃ KRAJEŃSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego samochodem sanitarnym o standardzie odpowiadającym karetkom typu S."
- Transport uczestników ŚDS z terenu gminy i miasta Orzysz na 2025 rok
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Dowozy do Stolicy eXperymentu na potrzeby realizacji projektu Wsparcie rozwoju edukacji w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Gniezna
- Dowóz dzieci i dorosłych niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo do placówek oświatowych i z powrotem w 2025 r.
- "Usługi transportu sanitarnego polegające na wykonywaniu przewozów osób, w tym dzieci od 1 miesiąca życia do 18 roku życia, środkami transportu specjalistycznego"
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.