To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-27
Ogłoszenie nr 112898 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Radom: Usługi mycia pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514022-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:Nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, krajowy numer identyfikacyjny
670897379, ul.
11 Listopada
37/59,
26-600
Radom, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
483453103, faks
483452002, e-mail
monika.hernik@ra.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.mazowiecka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi mycia pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):26/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie podmiotów świadczących usługi mycia zewnętrznego pojazdów służbowych dla KWP zs. w Radomiu i jednostek Policji jej podległych w podziale na poszczególne zadania : Zadanie nr 1 - KMP Ostrołęka, CBŚP Ostrołęka, KWP o/Ostrołęka ul. Janusza Korczaka 16 07-410 Ostrołęka Zadanie nr 2 - KMP Płock, SPPP Płock, CBŚP Płock, KWP o/Płock ul. Kilińskiego 8 09-400 Płock Zadanie nr 3 - KPP Białobrzegi ul. Żeromskiego 23 26-800 Białobrzegi Zadanie nr 4 - KPP Ciechanów, KWP o/Ciechanów ul. 11-go Pułku Ułanów Legionowych 25 06-400 Ciechanów Zadanie nr 5 - KPP Gostynin, ul. 3-go Maja 17 09-500 Gostynin Zadanie nr 6 - KPP Grójec ul. Brzozowa 108 05-600 Grójec Zadanie nr 7 - KPP Łosice ul. Kolejowa 6 08-200 Łosice Zadanie nr 8 - KPP Maków Mazowiecki ul. Łąkowa 3 06-200 Maków Mazowiecki Zadanie nr 9 - KPP Płońsk ul. 1-go Maja 3 09-100 Płońsk Zadanie nr 10 - KPP Przasnysz ul. Świerkowa 5 06-300 Przasnysz Zadanie nr 11 - KPP Przysucha ul. Plac 3-go Maja 8 26-400 Przysucha Zadanie nr 12 - KPP Pułtusk ul. Rynek 23 06-100 Pułtusk Zadanie nr 13 - KPP Sierpc ul. Kilińskiego 24C 09-200 Sierpc Zadanie nr 14 - KPP Sochaczew ul. Warszawska 23 96-500 Sochaczew Zadanie nr 15 - KPP Sokołów Podlaski ul. Wolności 50 08-300 Sokołów Podlaski Zadanie nr 16 - KPP Węgrów ul. Piłsudskiego 6 07-100 Węgrów Zadanie nr 17 - KPP Żuromin ul. Warszawska 8 09-300 Żuromin Zadanie nr 18 - KPP Żyrardów ul. Chopina 4 96-300 Żyrardów Zadanie nr 19 - KPP Szydłowiec ul. Kościuszki 194 26-500 Szydłowiec Zadanie nr 20 - KPP Wyszków ul. Tadeusza Kościuszki 13 07-200 Wyszków Zadanie nr 21 - KP Pionki ul. Leśna 15 26-670 Pionki Zadanie nr 22 - KWP Radom, KMP Radom, SPPP Radom, CBŚP Radom, BSW ul. 11-go Listopada 27/59 26-600 Radom Zadanie nr 23 - KPP Zwoleń ul. Plac Kochanowskiego 10 , 26-700 Zwoleń 3.1 Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów: 3.1.1 mycie wstępne, 3.1.2 mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego, 3.1.3 mycie kół pojazdu, 3.1.4 osuszenie pojazdu. 3.2 Rodzaje pojazdów dla których świadczone będą usługi mycia: Pojazdy oznakowane i nieoznakowane typu: 3.2.1 motocykle, 3.2.2 samochody osobowe, 3.2.3 samochody typu "furgon", 3.2.4 samochody osobowe - terenowe. 3.3 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 3.3.1 wykonywanie czynności mycia pojazdów. W/w wymóg nie dotyczy Wykonawcy lub podwykonawcy, który wykazane czynności wykonuje wyłącznie osobiście. 3.4 Z uwagi na tryb pracy pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów. 3.5 Wykonawca jest zobowiązany do nieujawniania wszelkich informacji, jakie uzyskał w związku z realizacją przedmiotu umowy, w tym danych dotyczących pojazdów, ich wyposażenia oraz zobowiązuje się zabezpieczyć je przed udostępnieniem osobom nieupoważnionym. 3.6 Miejsce wykonywania usługi musi znajdować się w granicach administracyjnych miasta właściwej KMP/KPP/KP, dla której świadczone będą usługi mycia. 3.7 Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć 20 minut. 3.8 Wykonawca musi zapewnić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym. 3.9 Wykonawca wykonywać będzie usługi na podstawie pisemnych oryginalnych zleceń wystawionych przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 3.10 Zamawiający dokona sprawdzenia lokalizacji myjni w poszczególnych zadaniach pod kątem odległości na podstawie danych ze strony internetowej pod adresem: www.google.pl/maps TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia zawarcia do dnia 30.06.2018r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
50112300-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 22 | NAZWA: KWP Radom, KMP Radom, SPPP Radom, CBŚP Radom, BSW |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT37131.71 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 46032 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: KPP Sierpc |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Oferta została odrzucona w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy PZP tj. jej treść nie odpowiada treści SIWZ. W związku z powyższym postępowanie w ramach zadania nr 13 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 21 | NAZWA: KP Pionki |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w ramach zadania nr 21 unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 7 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Zamawiający w dniu 24.07.2017r. otrzymał pismo od Wykonawcy P.H.U ULDAR-URSZULA WILCZYŃSKA, Ul. Słowackiego 6, lok. 8, 26-670 Pionki z informacją iż odstępuje od zawarcia Umowy na usługę mycia pojazdów służbowych w ramach zadania nr 21- KP Pionki. W związku z powyższym zamawiający w ramach tego zadania unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 Ustawy PZP z uwagi na fakt, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdyż zamawiający nie ma jeszcze jeden ważnej oferty która mógłby wybrać na realizację zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: KMP Ostrołęka, CBŚP Ostrołęka, KWP o/Ostrołęka |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w ramach zadania nr 1 unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 05.06.2017r. roku o godzinie 10.30 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na realizację przedmiotu zamówienia w ramach tego zadania . Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: KMP Płock, SPPP Płock, CBŚP Płock , KWP o/Płock |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w ramach zadania nr 2 unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 05.06.2017r. roku o godzinie 10.30 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na realizację przedmiotu zamówienia w ramach tego zadania . Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: KPP Białobrzegi |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w ramach zadania nr 3 unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 05.06.2017r. roku o godzinie 10.30 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na realizację przedmiotu zamówienia w ramach tego zadania . Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: KPP Ciechanów, KWP o/Ciechanów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w ramach zadania nr 4 unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 05.06.2017r. roku o godzinie 10.30 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na realizację przedmiotu zamówienia w ramach tego zadania . Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: KPP Gostynin |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w ramach zadania nr 5 unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 05.06.2017r. roku o godzinie 10.30 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na realizację przedmiotu zamówienia w ramach tego zadania . Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: KPP Grójec |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w ramach zadania nr 6 unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 05.06.2017r. roku o godzinie 10.30 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na realizację przedmiotu zamówienia w ramach tego zadania . Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: KPP Łosice |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w ramach zadania nr 7 unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 05.06.2017r. roku o godzinie 10.30 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na realizację przedmiotu zamówienia w ramach tego zadania . Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: KPP Maków Mazowiecki |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w ramach zadania nr 8 unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 05.06.2017r. roku o godzinie 10.30 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na realizację przedmiotu zamówienia w ramach tego zadania . Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: KPP Płońsk |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w ramach zadania nr 9 unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 05.06.2017r. roku o godzinie 10.30 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na realizację przedmiotu zamówienia w ramach tego zadania . Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: KPP Przasnysz |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w ramach zadania nr 10 unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 05.06.2017r. roku o godzinie 10.30 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na realizację przedmiotu zamówienia w ramach tego zadania . Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: KPP Przysucha |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w ramach zadania nr 11 unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 05.06.2017r. roku o godzinie 10.30 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na realizację przedmiotu zamówienia w ramach tego zadania . Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: KPP Pułtusk |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w ramach zadania nr 12 unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 05.06.2017r. roku o godzinie 10.30 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na realizację przedmiotu zamówienia w ramach tego zadania . Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: KPP Sochaczew |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w ramach zadania nr 14 unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 05.06.2017r. roku o godzinie 10.30 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na realizację przedmiotu zamówienia w ramach tego zadania . Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 15 | NAZWA: KPP Sokołów Podlaski |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w ramach zadania nr 15 unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 05.06.2017r. roku o godzinie 10.30 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na realizację przedmiotu zamówienia w ramach tego zadania . Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 16 | NAZWA: KPP Węgrów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w ramach zadania nr 16 unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 05.06.2017r. roku o godzinie 10.30 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na realizację przedmiotu zamówienia w ramach tego zadania . Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 17 | NAZWA: KPP Żuromin |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w ramach zadania nr 17 unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 05.06.2017r. roku o godzinie 10.30 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na realizację przedmiotu zamówienia w ramach tego zadania . Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 18 | NAZWA: KPP Żyrardów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w ramach zadania nr 18 unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 05.06.2017r. roku o godzinie 10.30 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na realizację przedmiotu zamówienia w ramach tego zadania . Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 19 | NAZWA: KPP Szydłowiec |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w ramach zadania nr 19 unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 05.06.2017r. roku o godzinie 10.30 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na realizację przedmiotu zamówienia w ramach tego zadania . Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 20 | NAZWA: KPP Wyszków |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w ramach zadania nr 20 unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 05.06.2017r. roku o godzinie 10.30 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na realizację przedmiotu zamówienia w ramach tego zadania . Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 23 | NAZWA: KPP Zwoleń |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w ramach zadania nr 23 unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 05.06.2017r. roku o godzinie 10.30 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na realizację przedmiotu zamówienia w ramach tego zadania . Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Remont dróg kołowania na terenie kompleksu nr K-6087 w Radomiu, wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Zakup i dostawa filtrów samochodowych do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu.
- Dokumentacja projektowa dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym od starorzecza rzeki Mlecznej do ulic Wielogórskiej i Wicentowskiej
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic mieszanką mineralno-asfaltową w Radomiu - rejon II
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic mieszanką mineralno-asfaltową w Radomiu - rejon III
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic mieszanką mineralno-asfaltową w Radomiu - rejon IV
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.