Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-05
Opatów: Dowóz uczniów z Waleńczowa, Zwierzyńca I, Zwierzyńca II, Iwanowic Dużych, Złochowic i Wilkowiecka do Gimnazjum w Opatowie.
Numer ogłoszenia: 112922 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum w Opatowie, ul. Szkolna 5, 42-152 Opatów, woj. śląskie, tel. 0-34 3196109, fax 0-34 3196109.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów z Waleńczowa, Zwierzyńca I, Zwierzyńca II, Iwanowic Dużych, Złochowic i Wilkowiecka do Gimnazjum w Opatowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów z Waleńczowa, Zwierzyńca I, Zwierzyńca II, Iwanowic Dużych, Złochowic i Wilkowiecka do Gimnazjum w Opatowie. W roku szkolnym 2007/2008 dowozem objęte będą dzieci wg zamieszczonego poniżej wykazu: Lp. Miejscowość Liczba dowożonych dzieci 2007/2008 1. Waleńczów 53 2. Wilkowiecko 55 3. Złochowice 53 4. Zwierzyniec I 19 5. Zwierzyniec II 15 6. Iwanowice Duże 47 Razem: 242
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi transportu lądowego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wnosi się wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, wskazane w art. 22 ust. 1 tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jezeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1i 2 ustawy Pzp, - prowadzą działalność w branży transportowej, - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - zapewnią kierowców dla tras wynikiających z rozkładu zgodnie z SIWZ, posiadających uprawnienia do kierowania pojazadami, kat. D., - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów przy użyciu formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz oferty - podpisany przez osobę umocowaną, - oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zatwierdzony ( parafowany ) projekt umowy, - wykaz podwykonawców, jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie części zamówienia przez podwykonawców ( oznaczenie podwykonawcy i zakres robót), - aktualnego odpisu z własciwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonanwca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działaności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opatow.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum w Opatowie, ul. Szkolna 5, 42-152 Opatów, w godzinach pracy: poniedziałek - piątek 7.45 - 13.45.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Gimnazjum w Opatowie, ul. Szkolna 5, 42-152 Opatów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI OPATÓW
- Remont drogi powiatowej nr 1569T (stary nr 0745T) Przybysławice - Chrapanów w m. Śmiłów w km 1+175 - 1+549 odc. dł. 0,374 km
- Świadczenie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubeninkach w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- USŁUGI TRANSPORTOWE NA PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z GMINY MIKSTAT W 2025 ROKU
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- "Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r."
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- Przewóz zawodników sekcji sportowych i uczestników przedsięwzięć kulturalnych minibusami i autobusami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.