eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaUtrzymanie czystości w hali sportowo-widowiskowej ICSTiR w Iławie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-21

Iława: Utrzymanie czystości w hali sportowo-widowiskowej ICSTiR w Iławie
Numer ogłoszenia: 112924 - 2010; data zamieszczenia: 21.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70652 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Iławskie Centrum Sportu, Turystyki i Rekreacji, ul. Niepodległości 11 B, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 644 85 33, faks 649 16 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Gminy Miejskiej w Iławie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w hali sportowo-widowiskowej ICSTiR w Iławie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w budynku hali sportowo-widowiskowej ICSTiR w Iławie w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem odpowiedniej technologii, techniki sprzętu, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. Zakres obowiązków określa niniejsza SIWZ, projekt umowy w niej zawarty, załącznik nr 1 do projektu umowy - Tabela nr 1 - ZAKRES I CZĘSTOTLIWOŚC PRAC OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osób do wykonywania następujących czynności: mycie naczyń po naradach i spotkaniach, sprzątanie pomieszczeń biurowych, pomieszczeń piwnicznych, mycie mebli, trybun (siedzisk), ławeczek, wieszaków, sanitariatów, sprzątanie pomieszczeń prysznicowych, usuwanie zanieczyszczeń podłóg, okien, balustrad i luster, wykładzin zabezpieczających płytę boiska w trakcie imprez widowiskowych, a w szczególności boiska hali sportowej i utrzymania jej właściwej śliskości. Hala sportowo-widowiskowa dla osób z niej korzystających (z zewnątrz) jest czynna: pn. - niedz. w godz. 8.00 do 22.00, natomiast godziny pracy osób sprzątających: pn. - pt. 5.00 - 11.00 i 14.00 - 19.00, w dniach sb. - niedz. godziny pracy uzależnione od prowadzonych imprez i zajęć, jednak nie mniej niż 3 godziny i nie więcej niż 6 godzin w ciągu doby. 3. Dopuszczenie wskazanych przez Wykonawcę osób do pracy w obiekcie będzie wymagało ak-ceptacji zamawiającego. Osoby te z uwagi na czas pracy i ciągłość wykonywanych czynności muszą być zatrudnione w pełnym wymiarze czasu pracy. 4. Wykonawca dokonuje ww. czynności oraz określone w załączniku nr 1 do projektu umowy - tabela nr 1 - ZAKRES I CZĘSTOTLIWOŚC PRAC OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM: 1) własnym sprzętem, 2) środkami czystości, dezynfekującymi i zapachowymi zakupionymi na własny koszt i we własnym zakresie, odpowiednie do czyszczonych powierzchni i o jakości nie gorszej niż charakteryzujące się: Domestos, Ajaks, Cif, Cilit, Pronto, Ronal, Topefektdiam, Pur, Ludwik, Picasat, Grudpur, Bgrudpur, Campur, Meblin, Lewator, Glancpur, oraz środkami do pielęgnacji powierzchni płyty boiska typu J-fill No 2 (koncentrat 1:250 z systemem dozowania) 6 razy w tygodniu. 3) zakupując i dostarczając na własny koszt i we własnym zakresie worki do śmieci, mydło w płynie, płyn do mycia naczyń, ręczniki papierowe, papier toaletowy, odświeżacze do automatów odświeżających, odpowiednie ze względu na posiadane przez zamawiającego wyposażenie, a także środki zapachowe i kostki do WC, o następujących parametrach: płyn do mycia naczyń Ludwik, mydło w płynie antybakteryjne (o nie gorszych parametrach niż FP-10), ręczniki papierowe (składka) dwuwarstwowy biały., papier toaletowy celulozowy dwu-warstwowy śr. 180 mm, gramatura 17g/m2, 145 mb x 95 mm (papier toaletowy oraz ręczniki papierowe, mydło muszą być dostosowane do dozowników posiadanych przez Zamawiają-cego), 4) przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu, któremu zapewni imienne identyfikatory ze zdjęciem i logo Wykonawcy i zobowiązany jest: a) zapewnić w czasie wykonywania usług na terenie objętym umową należyty ład, porządek przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosząc odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, b) odnotowywać w zeszycie złożonym u osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia wszelkie widoczne nieprawidłowości w stanie poszczególnych pomieszczeń urządzeń i umeblowania budynku, c) zachować w tajemnicy wszelkie informacje, do których miał dostęp w trakcie wykonywania umowy, d) przed opracowaniem oferty dokonać wizji lokalnej obiektu, w którym ma być realizowane zadanie. 5. Zamawiający wydzieli (zapewni w miarę posiadanych możliwości) Wykonawcy pomieszczenie do prze-chowywania sprzętu i środków czystości, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy oraz pomieszczenie socjalne dla pracowników w budynku hali sportowo-widowiskowej w Iławie. 6. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 90.91.00.00-9, 90.91.10.00-6, 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4. 7. Do ceny oferty należy wliczyć także koszty, których konieczność wykonania stwierdzono na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej na miejscu realizacji usługi. 8. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4 dane podwykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.10.00-6, 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe LAZUR, Ewa Dzieniszewska,, ul. Malczewskiego 20, 14-200 Iawa, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138168,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 163968,00

  • Oferta z najniższą ceną: 163968,00 / Oferta z najwyższą ceną: 469466,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.